Pakko linkittää (mun mielestä) hyvä huutiskohde vauvan tavaroista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Täällä aina haukutaan huutismyyjien törkeitä hintoja, mutta tässä on kyllä mun mielestä satsilla hinta kohdallaan. Itse etsin tuossa kakkospinnistä mökille huutiksesta ja törmäsin tälläiseen ilmoitukseen. Huutaisin itse, mutta kun vauvalle on jo kaikki muu tarvittava valmiina jopa parvekevaunuja myöten. Mikäli rahat on tiukoilla, saisi tästä kyllä hienosti tavaroita! :) Hassua, ettei kukaan ole edes huutanut...

MUMMOLAN vauvan tavarat, Pinnasänky,vaunut,istuin, ym.... 20.00 € - Lastenvaunut, -rattaat ja -istuimet - Lastentarvikkeet - Huuto.net

Enkä siis mainosta omaa tai tutun kohdetta! Haluan vain mahdollisesti auttaa jotain saamaan hyviä tavaroita halvalla. :)

[QUOTE="mama";22762794]En huolisi ilmaiseksikaan...[/QUOTE]

No itselleni kävisi hyvin mökkikamoiksi ja uskon, että jollekin vähävaraiselle tavarat myös kävisi.

Kylläpä muuten tuli huono fiilis sun kommentista, kun ihan aidosti ajattelin, että joku taloudellisesti tiukoilla oleva vauvan odottaja voisi tuosta linkistä ilahtua. :(

[QUOTE="minä";22762850]No itselleni kävisi hyvin mökkikamoiksi ja uskon, että jollekin vähävaraiselle tavarat myös kävisi.

Kylläpä muuten tuli huono fiilis sun kommentista, kun ihan aidosti ajattelin, että joku taloudellisesti tiukoilla oleva vauvan odottaja voisi tuosta linkistä ilahtua. :([/QUOTE]

No jos näitä muita ketjuja lukee niin ilmeisesti vähävaraisetkin saa ihka uudet pelit ja vempeleet sossusta niin eihän noille sitten ole tarvetta. Ne ketkä maksaa omasta pussista haluaa yleensä sitten osaa juuri sellaiset mistä tykkää.. nuo on kumminkin ns. muodista menneet kuosit.

Minusta oikein hyvä linkitys :) Meillä on mökki Nummi-Pusulassa ja sinne voisin hyvin mökkitarvikkeiksi nuo hakea, mutta enää puuttuu se vauva! Kuumeilua siis vasta ja kaksi ekaa on jo niin isoja että on tarvikkeista aikaa sitten luovuttu.

En minä mökillä tarvitse uusinta muotia, riittää että toimii :)

Ei oikeastaan kovin yllättävää, ettei kukaan ole huutanut. Ainoastaan nouto ja sijaitsee jossain Höynölässä vai mikä se oli. Monella vähävaraisella ei ole autoa ja järkeä lähteä hakemaan jostain ties mistä monen sadan kilometrin päästä, jonne todennäköisesti ei ole koskaan asiaa.

Eli ostajan pitäisi löytyä melkein omalta tai naapurikylältä, joissa ei varmaan kovin montaa mahdollista ostajaa edes ole.

Yhteistyössä