Pakko laittaa siitä mekosta kuva :D *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Joo mä olen tällainen mini :D Haluisin niin että pituutta olis enemmän, välillä hävettää ku kaikki tuijottaa jos meen lasten kanssa :(

Eli viel kerran: 146cm ja 41kg

niin minkäs teet kun ei oo ollut paikalla silloin kun sitä pituutta on jaettu.. :D Saanko kysyä minkä pituinen sun mies on?

Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
Joo mä olen tällainen mini :D Haluisin niin että pituutta olis enemmän, välillä hävettää ku kaikki tuijottaa jos meen lasten kanssa :(

niin minkäs teet kun ei oo ollut paikalla silloin kun sitä pituutta on jaettu.. :D Saanko kysyä minkä pituinen sun mies on?

178cm =) Välillä mua myös hävettää se että miten mies kehtaa mun kanssa edes jossain kulkea. Luulevat pian että on sekaantunut alaikäiseen :/ Mutta onneksi tuo on niin ihana ettei välitä pituudestani, saati siitä että mitä muut ajattelee :heart:

178cm =) Välillä mua myös hävettää se että miten mies kehtaa mun kanssa edes jossain kulkea. Luulevat pian että on sekaantunut alaikäiseen :/ Mutta onneksi tuo on niin ihana ettei välitä pituudestani, saati siitä että mitä muut ajattelee :heart:

Kiva et on muitakin lyhyitä..:) Mä oon 152cm, mies 175cm. On se välillä ärsyttävää, kun kuulee jotain läppää..

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Yllättävän kivan näköinen mekko Seppälästä :)
Kiva nähdä, että joku on mua pari senttiä lyhempi :D

kuinkas pitkä/lyhyt sä oot?

148,5cm, painoa nyt aika reilusti :(
Tulee aina vaan niin hyvä mieli ettei ole ainut lyhyt :D

Niinhän se on, joskus tuntuu että itse on ainoa!! :kieh: Saapahan ostaa lasten puolelta vaatteita jos haluaa.. :laugh:

Yhteistyössä