Pakko laihdutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kurkku on jo viidettä päivää samperin kipeä, ettei pysty syömään tai juomaan kunnolla. Hermot alkaa jo mennä!!

Eilen kävin päivystyksessä antaa nielusta näytteen ettei mitään vakampaa ole, kun muuten en ole sitten kipeä, ei flunssa ja vähän on yskää mutta ei haitaks asti.

Mä haluun jo syödä kunnolla, mulla on nälkä mutta kun ei kärsi kuin vähän kerrallaan!! Nesteitä on pakko juoda paljon, ettei nestehukkaa sentään saa aikaseksi.

Onko muilla ollut tälläistä?

Mulla oli kokonaisen kuukauden tosi huono ruokahalu. Vieläkin nirsoilen, vaikka normalaisti en. Kaikki lähti vatsataudista..eli varsinaisesti en ollu kipeä enää, mutta yksinkertaisesti vatsa meni helposta sekaisin ja tuli oksettava olo heti syönnin jälkeen. Eli en halunnut syödä, koska vatsa meni sekaisin ja tuli niin paha olo..ei oikein kannusta. Lisäksi ruuat jäi kesken. Vieläkin jää, kun on ilmeisetsi vatsalaukku pienentynyt.

Osta kaupasta jotain proteiinijauhetta, josta voit tehdä protskujuomaa. Nuo oli ainoita "ruokia", mitä sain itse kurkusta alas. Esim. jotain Fastin proteiinijauhetta. Ei ainakaan lihakset niin tipahtais, koska et varmaan saa proteiinia yhtään kurkusta alas? Noita on mansikkan, vadelman, vaniljan, suklaan ja neutraalin makuista. (Neutraali sekotetaan sit esim. vesikaakaohon). Mut ei välttis tartte annostella niin paljon, paitsi jos et muuta saa alas niin sit. Noita saa ihan marketeista. Ja on muitakin merkkejä, mutta ota siis proteiinijauhoa älä hiilihydraatteja X) Ja soijaproteiinia ei kannata ostaa, hirveän makuista.

Yhteistyössä