Ovatko muiden miehet samanlaisia....eivät koskaan löydä mitään, aina joku on kadoksissa. Vaikka olisikin miehen itse "hävittämä". Eikä auta vaikka tavara on suoraan nenän edessä, sitä vaan ei voi nähdä...
Juu,usein kysyy missä on se,missä tuo..Ja kun vastaan että en tavaroidesi vartija,enkä aio sellaiseksi ryhtyäkkään,alkaa etsiminen ja kas vain,se löytyy usein siitä missä sen paikka ei olisi-vaan siitä mihin sen on viimeksi kädestään laskenut..
Usein hukassa olevia asioita:silmälasit,avaimet,kukkaro...
Joo, meillä kanssa asustaa tuollainen mies, lisään vaan, että hän-ei-koskaan-ole-hävittänyt-mitään-itse, vaan esimerkiksi tuo hiusharja on takuuvarmasti jonkun muun hävittämä!
Mun mies on tuommoinen esim. Silmälasit aina hukassa ja etsii koko talon läpi. Kysyn et katoitko keittiöstä ja se on et joo. Kävelen sinne ja siellähän ne muuten tyhjällä pöydällä on. Tai eilen se etsi avaimia. Penkoi joka paikan ihan paniikissa ja menin sit sen luo niin ne oli sen omassa taskussa en voi käsittää sitä mut ainaki mulla on hupaisaa aika usein.
Ja se on aina mun hävittämä se tavara joka on kadoksissa..ei koskaan mies voi myöntää että itse on kadottanut! Sit kuiteskin löytyy jostain jonne varmasti on itse sen laittanut/vienyt..
Eilen etsi jääkaapista lihapiirakkapussia. No pussissa olikin enää 2 lihapiirakkaa jäljellä. Pussi oli siis kutistunut, eikä sen takia voinut löytää jääkaapista....vaikka se oli noin 10cm päässä ja suoraan silmien edessä B)
Tuota, meillä MÄ olen tuollainen. Ja pahimman hädän tullen -kun olen etsinyt asiaa jo ihan varmasti joka paikasta- joskus pyydän mieheltäni etsintäapua ja hän löytää sen kadonneen asian yleensä alle kahdessa minuutissa....