miltski Aktiivinen jäsen 16.04.2006 3 413 0 36 05.04.2011 #1 Varmaan on tosi moni nyt kysynyt tätä tänään, mutta mä kysyn silti!:ashamed: Että näkeekö ne mahdolliset palautukset nyt ja mistä? Menin verohallinnon sivuille, ja kirjauduin, mut en mä sellasta kohtaa löytänyt. *nolona*
Varmaan on tosi moni nyt kysynyt tätä tänään, mutta mä kysyn silti!:ashamed: Että näkeekö ne mahdolliset palautukset nyt ja mistä? Menin verohallinnon sivuille, ja kirjauduin, mut en mä sellasta kohtaa löytänyt. *nolona*
V "vieras" Vieras 05.04.2011 #2 Ei sillä tavalla suoraan näe. Siellä on erikseen se verolaskuri, johon vois syöttää kaikki tiedot ja ehkä saada jonkun tuloksen, joka saattaisi olla lähellä todellisuutta, mutta eihän sitä aina tiedä..
Ei sillä tavalla suoraan näe. Siellä on erikseen se verolaskuri, johon vois syöttää kaikki tiedot ja ehkä saada jonkun tuloksen, joka saattaisi olla lähellä todellisuutta, mutta eihän sitä aina tiedä..
? .. Vieras 05.04.2011 #3 odottele vaan sitä ehdotusta kotiin, viime viikolla jo alkoi niitä tippumaan postiluukusta, eiköhän sulekin kohta tuu.
odottele vaan sitä ehdotusta kotiin, viime viikolla jo alkoi niitä tippumaan postiluukusta, eiköhän sulekin kohta tuu.
miltski Aktiivinen jäsen 16.04.2006 3 413 0 36 05.04.2011 #4 Ai se on noin vaikeeta! Mä odottelen mielelläni sitten paperiversiota kotiin.