Pakko kertoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh

Vieras
Vihdoinkin löysin ja sitten HÄVITIN elämäni miehen!

Olin päivällä tulossa lasteni kanssa kaupasta ja yritimme ylittää tietä. Odotimme että päättymätön autojono menísi ohi kunnes ritarini isolla valkoisella pakettiautolla saapui ja pysähtyi suojatien eteen ja näytti että menkää vain.
Tästä hämmästyneenä lähdin lasteni kanssa eteenpäin ja tietenkin kaaduin polvilleni siihen kadun reunassa olevaan kiveen. Rattaat ei onneksi kaatuneet mutta ostoskassi hajosi ja ostokset levisivät tielle. Arvatkaa sattuiko ja hävettikö?
Silloin isosta valkoisesta pakettiautosta hyppäsi kuin Tarzan komea pitkäpartainen mies, selvästi joku remppamies. Auttoi minut ylös, tiedusteli vointiani, keräsi tavarani maasta, paijasi meidän pientä tyttöä ja antoi taskustaan salaa pojalleni pari karkkia. Kun sanoin olevani kunnossa hän katsoi ihanilla silmillään, toivotti hyvää päivän jatkoa, hymyili vinosti, kääntyi, näytti lupsakasti keskisormea takana koko ajan torvea soittaneelle miehelle ja hävisi autonsa kanssa. Tämä oikeasti tapahtui parissa sekunnissa, enkä ehtinyt ajatella mitään.

Tiedän miltä ällösiirapilta tämä kuulostaa, mutta tämmöistä tunnetta minulla ei ole ainakaan 10 vuoteen ollut, sydän läpättää ja mietin koko ajan miksen tajunnut kiittää ja antaa puhelinnumeroani. Siinä olisi oikea mies minulle, vihdoinkin ja isäksi lapsilleni.

Yritän ajatella asiaa järjellä, ettei siitä olisi kuitenkaan mitään tullut ja etten voi rakastua muutamassa sekunnissa, mutta...

Mitä siitä olisi voinutkaan tulla?

En saa rauhaa, miten löydän sen miehen? Autossa oli jonkin yrityksen nimi, mutten tyhmänä sitäkään lukenut. AAAAAARGH.

Sanokaa jotain mikä saa minut rauhoittumaan...

Niin saattapa olla että niin mukavalla miehellä on jo perhe ja lapset, kun kerran taskustakin sopivasti karkkia pojalle löytyi... :whistle:

Mutta mutta, eihän sitä koskaan tiedä... Sun tarttee useemminkin alkaa "konttaan" sen tien yli, josko kohtalo puuttuis peliin uudestaan! :heart:

Aika surkea Harlekiini-kynäily muuten. Ettei olisi saman tyypin kynästä kuin AV:llä ollut jatkokertomus salaperäisestä komeasta muslimi-muukalaisesta hylätyllä tilalla keskellä Kainuun tms metsiä? :whistle:

Yleensä tuommoset miehet on onnellisesti naimisissa. Mie olin kaupan kassajonos tänää ja siinä edellä oli tosi söpö lanssikuski ja mietin, et jos vaiks pyörtyis......

laita ilmoitus johonkin vaikka lehteen semmoinen kiitos ilmoitus ja mainitse siinä suuret kiitokset
valkoinen pakettiautolla liikkuneelle miehelle joka auttoi äitirukkaa ja yhteystiedosi
haluat kiittää paremmin

Ei hän kuulkaas ollut homo eikä namusetä, ei teistä tosiaan apua ole. Täytyy siis tästäkin selvitä itse.
Tapahtui Helsingissä, idässä, että tuskin sitä kukaan tämän kokoisessa kaupungissa tuntee ja tiedä vaikka olisi tullut Tampereelta.
Tuskaisena ajattelen häntä, kuitenkin onnellisena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita ilmoitus johonkin vaikka lehteen semmoinen kiitos ilmoitus ja mainitse siinä suuret kiitokset
valkoinen pakettiautolla liikkuneelle miehelle joka auttoi äitirukkaa ja yhteystiedosi
haluat kiittää paremmin

Näin teen, kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Ei hän kuulkaas ollut homo eikä namusetä, ei teistä tosiaan apua ole. Täytyy siis tästäkin selvitä itse.
Tapahtui Helsingissä, idässä, että tuskin sitä kukaan tämän kokoisessa kaupungissa tuntee ja tiedä vaikka olisi tullut Tampereelta.
Tuskaisena ajattelen häntä, kuitenkin onnellisena.

Mistä sä muka voit parin sekunnin tapaamisella tietää että joku ei ole homo, pervo tai jotain muuta? :laugh:
Ihan surkea provoyritys. Ei susta kirjailijaa tule.

Ihana tarina, itse tapasin mieheni hieman samoin. Mieleen jääneen ensikohtaamisen jälkeen tapasin hänet parin viikon päästä sattumalta ja siitä se lähti. Asuttiin tosin molemmat samassa suhteellisen pienessä kaupungissa. Ei sitä koskaan tiedä...

Yhteistyössä