Pakko kertoa teille *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Pakko saada kertoa teille kun sukulaisille ja kavereille ei vielä näin aikasessa vaiheessa uskolla... Plussasin tänään!! Oli pakko tehdä kaks testiä, eikä se tulos siitä muuksi muuttunut :D

Meijän pikku miehestä 1,5 v. tulee isoveli!

Millon muuten te muut ootte paljastanut muille olevanne raskaana?

Onnea! :) :flower:
Mä laitoin viestin: "salaisuuden suuren, kuiskaan mukaan tuulen. On masussani pienet sormet ja varpaat, nyt jo varmaan arvaat. On ilomme suuri ja rajaton, meille vauva tulossa on"

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ehdittekö kauan yrittää? Onnittelut!!!!!

Ekasta tärppäs. Siks mä oon vielä ittekin ihan epäuskonen :O
Olin kattonut suurin piirtein, koska mulla pitäs olla ovulaatio, ja olin reissussa koko sen hedelmällisenajan, joten luulin, etten edes voi olla raskaana. Tosin mulla on epäsäännölliset kuukautiset, joten eipä sitä tosiaan pysty "luottamaan" noihin ovulaatiolaskureihin :) Nyt sit kuukautiset ei tullutkaan ja ajattelin jospa kuitenkin tekisin testin ja tulos oli mikä oli :D

Kiitos kaikille onnitteluista! Ihana kun voi tällai anonyymisti hehkuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja zalla:
Onnea! :) :flower:
Mä laitoin viestin: "salaisuuden suuren, kuiskaan mukaan tuulen. On masussani pienet sormet ja varpaat, nyt jo varmaan arvaat. On ilomme suuri ja rajaton, meille vauva tulossa on"

Ihana viesti! Täytyy varmaan laittaa samanlainen menemään kun päätetään kertoa muille.

Yhteistyössä