Pakko kehua, kun Iittalan Teema-asioissa on aidosti hyvä takuu.

2008 meille kotiutui Iittalan Teema-astiasto osin valkoisena ja osin hiekan värisenä. Valkoinen astiasto on pysynyt hyvänä ja kivana, mutta hiekan värinen muuttui ajan saatossa aivan järkyttäväksi. Aina kun lautaseen osui lusikalla/haarukalla/veitsellä, siihen tuli naarmu.

Kiroilin itsekseni ja pohdin pitkään, että uskallanko ostaa ko. sarjaa jatkossa minään muuna värinä jos värilliset ei kerran kestä käyttöä. Tai ainakaan jotkut tietyt värit.

Soitin sitten Iittalan tehtaanmyymälään ja kerroin huoleni. He sanoivat vanhojen lautasten menevä takuun piikkiin ja että voisin noutaa siinä samassa uudet tilalle. Ja näin tein. Samaa väriä ei enää valmisteta, mutta otin sitten toista väriä tilalle.

Melko harvassa taitaa olla ne tuotteet, joissa on näin pitkä takuu. Eli plussaa Iittalalle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25175127:
Meillä on kans ne hiekanväriset lautaset ihan raiskattuja.
Ne saa tosiaan palauttaa. Hiekkaa ei enää valmisteta, mutta tehtaalta sitä on mahdollisuus kai halutessaan saada. Mutta kuka sitä tahtoo, kun ei se kestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25175249:
No meillä taas ne punaiset lautaset on ihan naarmuisia ja eri värisiä keskenään. Pitäisköhän reklamoida? Sehän tuli nyt taas jouluksi tuotantoon.
Sanoisin, että joo. Kannattaa :)

Mä olen melko hanakka reklamoimaan ja ainakin toistaiseksi se on aina kannattanut. Pesukonekin saatiin takuukorjaukseen, vaikka takuu oli jo ummessa...siinä säästyi pitkä penni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;25175277:
Ja kun tuote todistettavasti on iittalan ja siinä vika on niin eiköhän nuo usko :)
Ei sen periaatteessa tarvitse olla edes todistettavasti Iittalan.

Kun lautaset saapuu meille, mä nypin niistä ne iittala-tarrat pois. Osasta lautasista oli jopa leimat kuluneet pesussa pois, mutta ei mun pitänyt edes mitään vakuutella, että ovat ittalaa, eikä kopioita.

Kysyivät ovatko kakkoslaatua ja kerroin ne ykköslaatuisina ostaneeni (tosin totesin laadun olevan ö-laatua) ja se riitti.
 

Yhteistyössä