Pakko kehua kampaajaa Lahdessa... tässä paras!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytyväinen asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytyväinen asiakas

Vieras
Jos asut Lahdessa tai lähistöllä, ei voi kun suositella Parturi-Kampaamo Katuusaa Vesijärvenkadulla.

On niin mukava paikka ja asiansa osaava "likka" kampaajana. Koskaan ei ole
tarvinnu pettyneenä sieltä pois lähteä. (Toisin kuin monista muista kampaamoista aikoinaan... :/)

Hinta-laatusuhde kohdillaan.

en kehuisi... mulla ei sakset pysyisi kädessä sen vertaa :D

yleensä näil palstoil kyllä haukutaan kampaajat sun muut... mut ku joku tulee kehumaan heti epäillään omaksi "mainokseksi" ... positiivista asennetta arvon ladyt! Tulkaa te muutkin joskus kehumaan jos olette saanu hyvää palvelua jostain :)

Minusta olisi kiva uutena Lahtelaisena lukea mitä niille hiuksillesi tehtiin ja paljonko maksoi,eli nyt aloituksesi ei kerro juuri mitään ja kieltämättä tulee ensin mieleeni ettet itseäsi (omaa parturiasi) kehuisi kun oleellisen jätät pois:(

Alkuperäinen kirjoittaja Kiva juttu:
Minusta olisi kiva uutena Lahtelaisena lukea mitä niille hiuksillesi tehtiin ja paljonko maksoi,eli nyt aloituksesi ei kerro juuri mitään ja kieltämättä tulee ensin mieleeni ettet itseäsi (omaa parturiasi) kehuisi kun oleellisen jätät pois:(

Mä voin kertoa että mulla tasattiin latvoja ja värjättiin monisävyiseksi. 90e maksoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva juttu:

Mä voin kertoa että mulla tasattiin latvoja ja värjättiin monisävyiseksi. 90e maksoi.

:)

Jos mie joskus parturiin menen, ni varaan ajan Salon V&K Kallelle! 10 vuotta hällä aikoinaan kävin ja joka kerta annoin vapaat kädet tehdä hiuksilleni mitä haluaa, eikä ikinä tarvinut katua. Kalle ties tasan tarkkaan, et mimmonen tukka pääni muotoon ja kasvoihini sopii (ihan lyhyt tukka kun miulla oli ) ja aina tykkäsin lopputuloksesta. Kallen myötä olin sit jokusessa hiusmuotinäytöksessäkin ja OP:n mainoksessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Jos mie joskus parturiin menen, ni varaan ajan Salon V&K Kallelle! 10 vuotta hällä aikoinaan kävin ja joka kerta annoin vapaat kädet tehdä hiuksilleni mitä haluaa, eikä ikinä tarvinut katua. Kalle ties tasan tarkkaan, et mimmonen tukka pääni muotoon ja kasvoihini sopii (ihan lyhyt tukka kun miulla oli ) ja aina tykkäsin lopputuloksesta. Kallen myötä olin sit jokusessa hiusmuotinäytöksessäkin ja OP:n mainoksessa :D

Mä olen kuullut tästä mutta ei ole mitään hajua missä tämä on?

Ennen oli ainakin siinä Rautatienkadulla Sokkarista ylemmässä korttelissa... Nyt en oo 10 vuoteen asunu Lahdessa, enkä siellä siis käynyt, ni en enää tiiä, et missä on ja onko tuolla nimelläkään enää. Mut ihana paikka oli ja veljekset molemmat taitavia ja muutenkin ihania!

Ennen oli ainakin siinä Rautatienkadulla Sokkarista ylemmässä korttelissa... Nyt en oo 10 vuoteen asunu Lahdessa, enkä siellä siis käynyt, ni en enää tiiä, et missä on ja onko tuolla nimelläkään enää. Mut ihana paikka oli ja veljekset molemmat taitavia ja muutenkin ihania!

Nykyään Rautatienkadun ja Harjukadun kulmassa.