pakko käydä täällä purkamassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiphip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiphip

Vieras
Mua ottaa niin päähän tuo mies.. Eilen tuli riitaa siitä kun en tarpeeksi selvästi sanonut, että kun mies käy asioilla ja tulee kotiin lähden tytön kanssa ostamaan synttäreille lahjaa. Kahdeksan jälkeen soitin ja kysyin, että onko kohta kotona kun pitäis päästä lähtemään ennen kuin kaupat menee kiinni. Sanoi tulevansa kohta, no aika kuluu ja soitin 20.40, että ihan oikeasti mikä mättää. Hetken päästä tulikin kotiin, mutta emmehän enää ehtineet kauppaan. Kovasti väitti, että olin sanonut meneväni kaikkien kanssa kauppaan vaikka sanoin, että menee nyt asioilleen niin mekin ehdimme kauppaan..
Tuossa nyt ei ehkä mitään, mutta mua ÄRSYTTÄÄ kun se ei suostu keskustelemaan vaan alkaa mököttää ja jankkaa tehneensä virheen. Minä yritän saada purettua riitaa, että ei tarvitsisi jatkaa seuraavana päivänä, mutta toinen käyttäytyy kuin pikkupoika jonka äiti komenti kesken leikkien kotiin :/.. Myöhemmin illalla huomasin naamakirjassa, että oli ilmeisesti naapurissa saunomassa silloin kun soitin sille. Ei siinä mitään mutta kun ilmottaisi tuollaisista. Ite joudun sopimaan omat menot ajoissa ja varmistamaan siltä, että käy varmasti ja itse sitten sopii menoja multa kysymättä.. Tympii ja ollaan keskusteltu tuostakin useampaan otteeseen, mutta ei mee perille, kai itekin jäätävä kauppareissulla notkumaan johonkin ja jos soittaa niin tuumattava vaan, että mä luulin ettei sulla oo mitään menoa?! En kuitenkaan pystyis tekemään niin muksujen takia kun ne ovat kuitenkin syyttömiä tähän mun vitutukseen.. Musta olis reilua, että voisin joskus extempore lähteä vaikka lenkille yksin, mutta mites lähdet kun mies sopii menoja jos en oo tosiaankin ajoissa ilmoittanut meneväni johonkin..
Nyt mua alkaa ahistaa ton mykkäkoulun takia ens kuussa oleva reissu kahdestaan mitä oon oottanut tosi paljon, jos siellä vetää hirveät kännit ja alkaa taas vatvomaan vanhoja asioita. Yleensä kaikki meidän reissut on mennyt pilalle sen takia..

Harmi kun osalla ihmisistä ei ole minkään näköisiä taitoja elää yhteiselämää toisten kanssa. Arki ei kulje kun ei osata ottaa toisia huomioon tarvittaessa, ja mitättömistäkin asioista tulee riitoja.

Onhan tuo ikävää mutta pari asiaa ihmetyttää. Miiksi pitää jatkaa riitaa seuraavana päivänä, mieshn lopetti riidan jo illalla? Ja toiseksi pitääkö miehen jättää sopimatta menoja vain siksi että sinulla saattaa tulla joskus extemporemeno? Minusta on normaalia että menot sovitaan hyvissä ajoin etukäteen niin molempien aikataulut saa sovitettua yhteen.

Juu, onko se riidan lopettamista, että toinen vaan jankkaa että lopettaa työnteon, ampuu koirat, haistatattaa vitut kavereilleen ja alkaa makaamaan vaan sohvalla. Eikä riita muuten jatkuisi seuraavana päivänä ellei toinen mököttäisi ja vittuilisi jatkuvasti. Meillä tosiaankin minun menot sovitaan ajoissa, mies voi lähteä tunnin varoitusajalla reissuun jos siltä tuntuu. Tai jos lähtee kauppaan niin voi samalla poiketa kaverille kylään moneksi tunniksi ilmoittamatta! Kiva ootella kotona ja miettiä onko jotain sattunut..
Ohan tuossa ketaleessa paljon hyvääkin ja en itsekään ole täydellinen. Tämä asia vaan harmittaa..

[QUOTE="vieraS";25740820]minä vaan ottasin ja lähtisin sinne asioille enkä jäis odottaan sopiiko :O[/QUOTE]

Ennen se olis onnistunutkin, mutta nykyään ei tule suoraan töistä kotia vaan saattaa mennä suoraan muihin hommiin tai sitten käy vaan pyörähtää kotona.. Kyllä tykkään paljon mennä lasten kanssa, mutta joskus olisi kiva tuulettaa päätään yksin tai olla kaksistaan yhden lapsen kanssa..
Nää ruuhkavuodet on raskaita ja yhteentörmäyksiä tulee väkisinkin.. Pelkään vaan, että meille käy samalla tavalla kuin tuttaville, että kun lapset on isompia ja mulla olis mahdollisuus mennäkin vapaammin niin siinä vaiheessa mies jämähtää kotiin "kyttäämään" mua.

Ennen se olis onnistunutkin, mutta nykyään ei tule suoraan töistä kotia vaan saattaa mennä suoraan muihin hommiin tai sitten käy vaan pyörähtää kotona.. Kyllä tykkään paljon mennä lasten kanssa, mutta joskus olisi kiva tuulettaa päätään yksin tai olla kaksistaan yhden lapsen kanssa..
Nää ruuhkavuodet on raskaita ja yhteentörmäyksiä tulee väkisinkin.. Pelkään vaan, että meille käy samalla tavalla kuin tuttaville, että kun lapset on isompia ja mulla olis mahdollisuus mennäkin vapaammin niin siinä vaiheessa mies jämähtää kotiin "kyttäämään" mua.

Oisko jotain paikkaa jonne vois viedä lapset siksi aikaa? Mä ignooraisin tollasen miehen täysin. Ja tehnytkin niin, elettiin kuin sitä ei oliskaan, ei jaksettu sen temppuilua. Niinhän sekin eli, kuin meitä ei oliskaan! Kauan meni ennenkuin ymmärsi miksei enää passattu ja odoteltu...

Oisko jotain paikkaa jonne vois viedä lapset siksi aikaa? Mä ignooraisin tollasen miehen täysin. Ja tehnytkin niin, elettiin kuin sitä ei oliskaan, ei jaksettu sen temppuilua. Niinhän sekin eli, kuin meitä ei oliskaan! Kauan meni ennenkuin ymmärsi miksei enää passattu ja odoteltu...

Kokeiltu, mies meni vielä enemmän..Lapsia en tyrkytä hoitoon ellei oo raskas työputki päällä.
Tuntuu, että miehen asenne on, että aina voi erota jos ei miellytä tai minä siis voin lähteä..

Yhteistyössä