Pakko kai ne nimet on laittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Pitkään on pähkäilty, mitkä nimet laitetaan siihen sairaalan esitietolomakkeeseen; meillä kun se nimi on sitten jäänyt vauvalle. Nyt tuntuu siltä, että laitan ne nimet siihen, joita alunperinkin ajattelin.

Meillä on myös ollu tapana antaa se nimi mikä esitietolomakkeessa on ollu. Ja vaikka niinkin pitkään on ollu nimi aina tiedossa niin kertaakaan se ei vielä ole sattunut lipsahtamaan muiden korviin :D

Mäkin täytin eilen laput, viikoilla 38+4. Oli neuvolan tädille käynyt pikku kömmähdys ja sain laput vasta pari päivää sitten :whistle: . Tosin hyvää siinä oli, että nimet oli jo aikaa sitten päätetty =) .

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mikä hiton esitietolomake???

Ekan kerran me ilmotettiin tyttömme nimi papin lappuihin. ja se nimi jäi. siihen asti lapsemme kulki nimellä tyttö ja sukunimemme.

Sama juttu.

no se mikä annetaan neuvolasta ja joka täytetään ja neuvola toimittaa sen sitten synnytyssairaalaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:

Ekan kerran me ilmotettiin tyttömme nimi papin lappuihin. ja se nimi jäi. siihen asti lapsemme kulki nimellä tyttö ja sukunimemme.

Sama juttu.

no se mikä annetaan neuvolasta ja joka täytetään ja neuvola toimittaa sen sitten synnytyssairaalaan.

Ei meillä siinä nimiä kyselty...

Mulla oli ekasta Karo Sebastian ja pojasta tuli Karo Emil Sebastian ja tytöstä olis tullu Laura Susanne. Tokasta oli Kasimir Noa Kristian ja siitä tuli Kasimir Noa Oliver ja tytön nimenä Kia Pihla Aurora.

mä ainakin sain neuvolasta sellasen lapun ja siinä oli kohta tyttö- ja poikalapsen nimestä. Tyksissä ne ainakin nimesivät meijän pojan sillä nimellä mikä oli esitietolomakkeeseen laitettu ja he siellä puhuttelivat poikaa tällä nimellä sekä rannekkeessakin taisi lukea pojan nimi. näin ainakin tyksissä toimittiin nyt syyskuussa -08.

Sama juttu.

meillä ei taida olla mitään esitieto-lomakkeita.

mä ainakin sain neuvolasta sellasen lapun ja siinä oli kohta tyttö- ja poikalapsen nimestä. Tyksissä ne ainakin nimesivät meijän pojan sillä nimellä mikä oli esitietolomakkeeseen laitettu ja he siellä puhuttelivat poikaa tällä nimellä sekä rannekkeessakin taisi lukea pojan nimi. näin ainakin tyksissä toimittiin nyt syyskuussa -08.

myös v. 2002.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Sama juttu.

meillä ei taida olla mitään esitieto-lomakkeita.

Meilläkin on ihan neuvolan th jotain tietoja sinne kirjotellu ja lähettäny sairaalaan, ei sen kummempaa... ei mua olla siihen tarvittu. Tai tiiä sitte jos se th on ne nimetki sinne keksiny ilman mua, mut multa ei olla kysytty mitää... :whistle:

KOKSiin ei kyselty multa minkäänlaisia esitietoja lapsen nimistä. Tai oikeastaan mistään muustakaan.

kun tyttö oli syntynyt, kätilö tsekkas haaruvälin ja kirjasi kaikkialle tyttö ja sukunimi. Tämä syyskuussa 2008.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:

myös v. 2002.

Ja tammikuussa 2007 =)

Jyväskylässä on tuo esitieto lappu ja kysytään ne nimet ihan hätäkastetta varten, jos vanhemmat sellaisen tarvittaessa haluavat. Ei niitä nimiä osastolla käytetä täällä, eivätkä ole tietenkään mitenkään sitovat tulevaan nimeen.

Yhteistyössä