Pakko johonkin purkautua

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Vähän taustaa:
Miehellä oli suhde yhteen naiseen pari vuotta sitten. Sitä kesti muutaman kuukauden. Asiaa on selvitelty pidemmän aikaa ja viimeisen vuoden ajan kaikki on ollut jo vähän paremmin. Tämä nainen on miehen hyvän ystävän avovaimo.

Mä en ole ollut missään tekemisissä tuon pariskunnan kanssa nyt pariin vuoteen. Tai no sille miehelle moikkaan kun jossain näen. Aiemmin kyläiltiin puolin ja toisin harvakseltaan. Mä näen punaista jos mies menee tuonne kylään tms.

Nyt tuo mies pyysi miestäni bestmaniksi. Mulla on vähän sulateltavaa tuon asian kanssa. En nyt edes tiedä/käsitä, mitä kaikkea se sitten sisältää. Häät on reilun puolen vuoden päästä, joten saatan ehtiä tottumaan ajatukseen. Vähän ihmetyttää tuon kaverin käytös, kun tietääkseni hän tietää avovaimonsa pettäneen mieheni kanssa. Ei sitten varmaan välitä niinkään tuosta tapahtumasta enää.. ? kai. Mua se kuitenkin vaivaa edelleenkin. Miten ihmeessä mä kykenen olemaan normaalisti koko asian kanssa? Miehen kanssa on vielä keskustelu asiasta edessä.

Mahdanko mä saada kutsua häihin? Jos en, niin loukkaannun :kieh: ja jos saan, niin miten mä pystyn käyttäytymään siellä? Ainakin kaikenmaailman boolit on pakko jättää juomatta. :snotty:

Aika veikee tilanne... siis ite en tiiä oisinko kenenkään kanssa enää tekemissä tommosen jutun jälkeen :I Kaipa siun on vaan yritettävä purra hammasta ja selvitä asian kanssa. Oisin kyl varmaan niin vittumainen ämmä että kysyisin sulholta että miksi se haluaa bestmaniksi miehen joka on sen muijaa höylänny.....?

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:
Aika veikee tilanne... siis ite en tiiä oisinko kenenkään kanssa enää tekemissä tommosen jutun jälkeen :I Kaipa siun on vaan yritettävä purra hammasta ja selvitä asian kanssa. Oisin kyl varmaan niin vittumainen ämmä että kysyisin sulholta että miksi se haluaa bestmaniksi miehen joka on sen muijaa höylänny.....?

Tietääkseni nuo ei panneet. Mutta musta sekin olisi ollut parempi vaihtoehto ( kertaluonteisena siis ) kuin tuo monta kuukautta jatkunut suhde.

Miehen kanssa voin ihan hyvin olla tekemisissä ( siis tuon kaverin ) mutta tuo nainen saa verenpaineen nousemaan.

Sympatiat ja ymmärrykset täytenä sulle! Ei miehes sitten älynnyt kieltäytyä, edes sun takia? Varmasti tietää, että sua loukkaa tuo homma. Ja niin loukkais muakin.

Jos sulle tulee tuosta enemmänkin päänvaivaa niin voisiko miehesi olla ystävällinen ja ilmoittaa, ettei bestmaniksi lähde?

Mielestäni muutoinkin on kyllä aika...köh...kummallista, että sulhanen haluaa bestmäniksi miehen, joka on hänen morsiantaan heidän suhteensa aikana painanut :o

Ahaa, elli siin joku tällänen henkinen suhde juttu... On kyllä miunkin mielestä pahempaa kuin vain seksi. EIhän se auta kun miehes kanssa puhua. Ite on osais olla ja antaa anteeksi varmaankaan... Oot kyllä vahva nainen!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Sympatiat ja ymmärrykset täytenä sulle! Ei miehes sitten älynnyt kieltäytyä, edes sun takia? Varmasti tietää, että sua loukkaa tuo homma. Ja niin loukkais muakin.

Mä en oikein tiedä mitä haluaisin. Musta kieltäytyminen bestmanin hommista on jotenkin tyhmää. Ei sellaista hommaa montaa kertaa elämässään saa. Mutta silti tuo kyllä loukkaa mua.

Mä oon sev verran outo, mutten kyllä haluaisi että mies olisi enää tuon naisen kanssa missään tekemisissä. Olisi koko ajan mielessä että mitäs jos "liekki" leimahtaisi uudelleen..

Mä en ymmärtäisi ensinnäkään sitä, et mies suostuisi bestmaniksi ylipäätään. Minusta se olisi käsittämätöntä. Ihan sama vaikka menisi "hyvät tavat" perseelleen tms.

Toisekseen tuntuu, et tuo sulhanen ei tiedä laisinkaan sen morsiammen seikkailuista tulevan bestmanin kanssa... ota siitä selvää.

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
outoa, et sulho haluaa miehes bestmaniksi. :o must vähän tuntuu että sulho ei tiedä tuosta jutusta..
Jos oisin sinä niin joko kysyisin sulholta miks haluaa miehes bestmaniks vaikka teki mitä teki tai antaisin olla ja jättäisin koko häät väliin.

Mustakin tuo on tosi outoa. Vähän kyllä tuntuu, että miehellä on vielä jotain kerrottavana. Saa nyt nähdä kun aletaan tästä juttelemaan kunnolla.

En kyllä pysty jättämään häitä väliin. Mulla on sellanen olo, että jos mua ei kutsuta, niin menen silti. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Mä oon sev verran outo, mutten kyllä haluaisi että mies olisi enää tuon naisen kanssa missään tekemisissä. Olisi koko ajan mielessä että mitäs jos "liekki" leimahtaisi uudelleen..

Sama mulla on mielessä. Enkä olekaan tykännyt siitä, että mies käy tuolla kylässä. Ei kyllä ole montaa kertaa käynytkään. Samaten kuin olen todella vihainen siitä, että tämä nainen on miehen facebook-kaveri. Silti uskon, että mies ei enää pettäisi. Tuo naisen näkeminen ( tai pelkkä nimen näkeminen ) vain nostaa verenpainetta.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Mä en ymmärtäisi ensinnäkään sitä, et mies suostuisi bestmaniksi ylipäätään. Minusta se olisi käsittämätöntä. Ihan sama vaikka menisi "hyvät tavat" perseelleen tms.

Toisekseen tuntuu, et tuo sulhanen ei tiedä laisinkaan sen morsiammen seikkailuista tulevan bestmanin kanssa... ota siitä selvää.

Tuota mäkin aloin epäillä. Vaikka tietääkseni tuo mies ainakin jotain tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
outoa, et sulho haluaa miehes bestmaniksi. :o must vähän tuntuu että sulho ei tiedä tuosta jutusta..
Jos oisin sinä niin joko kysyisin sulholta miks haluaa miehes bestmaniks vaikka teki mitä teki tai antaisin olla ja jättäisin koko häät väliin.

Mustakin tuo on tosi outoa. Vähän kyllä tuntuu, että miehellä on vielä jotain kerrottavana. Saa nyt nähdä kun aletaan tästä juttelemaan kunnolla.

En kyllä pysty jättämään häitä väliin. Mulla on sellanen olo, että jos mua ei kutsuta, niin menen silti. :kieh:

Voi olla, että on jotain kerrottavana, mutta toivottavasti ei. Etköhän ole käyny jo tarpeeks läpi tuon asian tiimoilta, kurjaa kun asiat joutuu repimään uudelleen auki. :/

Voi olla, että on jotain kerrottavana, mutta toivottavasti ei. Etköhän ole käyny jo tarpeeks läpi tuon asian tiimoilta, kurjaa kun asiat joutuu repimään uudelleen auki. :/

Mulla on ollut sellainen olo muutenkin, että asiasta on pakko vielä puhua. Mun on pakko saada selvyys vielä muutamaan asiaan ennen kuin voin unohtaa koko jutun. |O

Mulla on ollut sellainen olo muutenkin, että asiasta on pakko vielä puhua. Mun on pakko saada selvyys vielä muutamaan asiaan ennen kuin voin unohtaa koko jutun. |O

toivottavasti saat selvyyden ja voit pistää jutun taakses. Tsemppiä! :hug:

toivottavasti saat selvyyden ja voit pistää jutun taakses. Tsemppiä! :hug:

Kiitos :) Henkistä tukea tulen kyllä varmasti kaipaamaan vielä. Ja vaikka laihdutustsemppiä, jotta näytän sitten tyrmäävältä noissa häissä. :kieh: :xmas:

mun mielestä jossain on kuljettava raja, mies ei saisi ruveta bestmaniksi. jos on mokannut tollein, niin väkisin siitä joutuu kärsimäänkin. joutuisi siis sanomaan ettei voi alkaa bestmaniksi. en alkaisi kaikkea sulattamaan ja odottamaan että kerkeisin tottua ajatukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja päkä:
mun mielestä jossain on kuljettava raja, mies ei saisi ruveta bestmaniksi. jos on mokannut tollein, niin väkisin siitä joutuu kärsimäänkin. joutuisi siis sanomaan ettei voi alkaa bestmaniksi. en alkaisi kaikkea sulattamaan ja odottamaan että kerkeisin tottua ajatukseen.

Mä en oikeasti vielä tiedä, mitä mieltä olen. Toisaalta tuo olis mulle helpoin ratkaisu.

Yhteistyössä