Pakko jakaa tää teitin kanssa *täysin turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sutinasussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sutinasussu

Aktiivinen jäsen
15.12.2007
15 447
0
36
Riehuin meidän koiran kanssa aika rajustikin. Pamautin sitten silmäkulmani keittiön kaapin terävään vetimeen. Nyt, jos silmä mustuu, niin kukaan ei usko, että oon kolauttanut sen ihan itte :headwall: :headwall: .

Että pitäiskö ottaa vähän rauhallisemmin :xmas: :xmas:

Auts |O

Kukaan ei taatusti usko että törmäsit kaappiin :xmas:

Aikoinaan, kun asuttiin Turkissa, mulla oli silmän alla joku kauhea ihottuman tapainen, allergiareaktio se kaiketi oli. Ihan läheltä kun katsoi niin näki että se on ihottumaa, mutta esim. parin metrin päästä se näytti ihan siltä, että olisin saanut turpaani. Miestä mulkoiltiin aika pahasti, ja tulipa eräs brittituristi mulle sanomaan että "jätä se, ansaitset parempaa" :laugh: . Kävin sairaalassa silmälääkärillä, sain tropit, ja pääsin kuin pääsinkin naimisiin ilman mustaa silmää :)

Åbo oikeesti tuli sanomaan?!
Mä oon sellanen joo, että törmäilen vähän väliä johonkin. Viime viikolla töissä pamautin pääni auki olevaan kaapin oveen ja ohimoon tuli haava ja kunnon reikä :laugh: . Nyt se on jo parantunut, niin sauraavaa kohellusta pukkaa.
Mulla on jalatkin vähän väliä mustelmilla, eikä mitään hajua mihin ne on osunut...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:

Kyllä :D

Mä sitten piipitin siinä että ei mua oo lyöty, allergiaa tää on, mutta eihän sitä kukaan uskonut. Lääkäri toki uskoi.

Se on kyllä jännä, että jos naisella kasvoissa tai muualla ylävartalossa on mustelma/mustelmia, niin ekana ihmisillä ajatus, että mies on hakannut. Mistä sekin ajatus tulee.
Ja sitten tää klassinen törmäsin oveen-selitys. Jos oikeesti on törmännyt oveen, niin kukaan ei usko.

Nimenomaan, kukaan ei oikeesti usko... yks puolituttu oli joutunu sairaalaan,kun oli kylkiluu katkennu ja se kerto, että oli jotenkin jääny pesukoneen alle tai jotain, se oli niin uskomaton juttu, että todellakaan kukaan ei sitä vielä tänäkään päivänä usko...
Aika outo tää ihmis mieli, miks aina tarttee luulla ja uskoo sitä pahinta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Kyllä :D

Mä sitten piipitin siinä että ei mua oo lyöty, allergiaa tää on, mutta eihän sitä kukaan uskonut. Lääkäri toki uskoi.

Se on kyllä jännä, että jos naisella kasvoissa tai muualla ylävartalossa on mustelma/mustelmia, niin ekana ihmisillä ajatus, että mies on hakannut. Mistä sekin ajatus tulee.
Ja sitten tää klassinen törmäsin oveen-selitys. Jos oikeesti on törmännyt oveen, niin kukaan ei usko.

Kaverin äiti katseli näyteikkunoita, ja törmäsi lyhtypylvääseen: naama mustelmilla ja huulikin vissiin halki.
Arvaa uskoivatko? :snotty:

Mä olen myös tullut SELVINPÄIN rappuset naama edellä alas. Naama mustana. Turkissa tämäkin. En ollut vielä tutustunut mieheeni, mutta mieheni veljen tunsin, ja tämä tuli sanomaan että "Psst...Åbo...tiedäthän sä sen, että vain yksi vihjaisu siitä kuka tuon teki, ja minä & kaveri hoidellaan se kundi pois tieltä ". Mutta kun ne oli rappuset! |O

Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:
Täällä on taas esikoisella huuli halki. :ashamed: Ollaan opetettu sitä pyöräilee ilman apurattaita. Tänään sit neiti unohti keskittyä. :headwall: :headwall: :headwall:

Ohi aiheen, mutta mitäs Tirrille kuuluu?!

=)

Iso poika se jo on. Olisko "Möykky" parempi nimi kun painoo on jo 7kg. Ihana poika se on, hymyilee kovasti ja juttelee. Pian aloitellaan kiinteät jne. Ei uskois miten aika kiitää... :o Täytyy vaan nauttia niin kauan tästä kuin vaan voi. Vauva-aika kun on niin lyhyt. :p

Täällä on taas esikoisella huuli halki. :ashamed: Ollaan opetettu sitä pyöräilee ilman apurattaita. Tänään sit neiti unohti keskittyä. :headwall: :headwall: :headwall:

Ohi aiheen, mutta mitäs Tirrille kuuluu?!

=)

Iso poika se jo on. Olisko "Möykky" parempi nimi kun painoo on jo 7kg. Ihana poika se on, hymyilee kovasti ja juttelee. Pian aloitellaan kiinteät jne. Ei uskois miten aika kiitää... :o Täytyy vaan nauttia niin kauan tästä kuin vaan voi. Vauva-aika kun on niin lyhyt. :p

Ihanaa! :flower: :flower:!Kyllä se aika rientää. Vastahan se synty ja nyt se on jo noin iso :heart: :heart: .

Yhteistyössä