Pakko jakaa jonkun kanssa nuorien tyttöjen söpö kirje

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arvon rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arvon rouva

Vieras
Ollaan menossa viikonloppuna mökille. Pojalla 13 v kavereineen olisi ollut meno naapurien 12v tyttöjen kanssa, heille yökylään.

Olen pari kolme päivää sanonut, että valitettavasti ei käy, koska tarvitsemme pojan apua mökillä, ja se on erittäin totta, koska olen ollut leikkauksessa enkä saa tehdä mökillä oikein mitään enkä tehdä muutakaan, mitä siellä pitäisi tehdä.

Tänään sain kirjeen tytöiltä, jotka eivät ole tähän mennessä uskaltaneet minua edes tervehtiä. Nimet vaihdettu:

Miettisen rouva! (luki kirjeen päällä)

Hyvä Miettisen rouva!
Onko mitenkään mahdollista että teidän poika - Matti pääsisi pälkähästä ja ei tarvitsisi tulla mökille? Tiedämme toki arvon rouva että yksi auttava käsi olisi siellä tarpeen. Emme tiedä kauanko kestää ennen kuin tulee uusi mahd. tulla tänne meidän joukkoon. Olemme hyvin kiitollisi jos tämä on mahdollista! KIITOS ETUKÄTEEN! Olemme iloisia että leikkaus onnistui.

Tiina ja Miina

Kirje on koristeltu lukuisin hymynaamoin, parilla sydämellä, ja sanoilla kiva! kiltti! kiva! kiltti!

Kirjeen takapuolelle on piirretty iloinen Matti, jota iloiset Tiina ja Miina taputtavat olkapäälle.

Täytyy sanoa, että oli tytöiltä rohkea veto!
Olin jo rustaamassa samaan henkeen kukkatarroin koristeltua ei-käy-kirjettä, mutta mies tuli väliin ja sanoi, että tyttöjen rohkeutta pitää arvostaa, ja että hän pystyy tekemään kaikki hommat. Nyt siinä isä uhrautuu aika rankasti nuorison puolesta, mutta menköön...

Hieno teko niin tytöiltä kuin myös pojan isältä.

Se taas että tyttöjen kirjottama kirje tuodaan näin julki...... toivottavasti ei oman tyttäreni kirjeille näin tapahdu

Olen taannoin keväällä päivitellyt ja pohtinut tällä palstalla, että pitääkö todella päästää poika tyttöjen luo ja mitä helekkaria tyttöjen vanhemmat oikein ajattelevat... silloin sain sateenvarjollisen tavaraa niskaani. Arvon toiset rouvat opastivat, että lasten pitä saada kaveerata, ja ei siellä mitään sen kummempaa tapahdu seksuaalisella rintamalla.

Ja koska palstalaiset ovat aina oikeassa, niin vaiensin itseni ja päästin.

Borkku, ymmärrän pointtisi, mutta kirje oli viehättävä ja ilmiasultaan viaton, ja minä esitin sen sympaattisessa valossa. Mukana ei ole edes maantieteellistä aspektia, joten eiköhän tämä nyt ole tämmöinen iltakahvirupattelujuttu äitien kesken, joille kaikille minäkin olen täysin tuntematon.

Alkuperäinen kirjoittaja Arvon rouva:
Olen taannoin keväällä päivitellyt ja pohtinut tällä palstalla, että pitääkö todella päästää poika tyttöjen luo ja mitä helekkaria tyttöjen vanhemmat oikein ajattelevat... silloin sain sateenvarjollisen tavaraa niskaani. Arvon toiset rouvat opastivat, että lasten pitä saada kaveerata, ja ei siellä mitään sen kummempaa tapahdu seksuaalisella rintamalla.

Ja koska palstalaiset ovat aina oikeassa, niin vaiensin itseni ja päästin.

Borkku, ymmärrän pointtisi, mutta kirje oli viehättävä ja ilmiasultaan viaton, ja minä esitin sen sympaattisessa valossa. Mukana ei ole edes maantieteellistä aspektia, joten eiköhän tämä nyt ole tämmöinen iltakahvirupattelujuttu äitien kesken, joille kaikille minäkin olen täysin tuntematon.

En tarkottanu et mitenkään pahalla tarkotit esittäessäsi kirjeen. Kuitenkin netti on netti ja tälle palstalle pääsee lukemaan kaikki halukkaat. Tytöt ovat voineet näyttää kirjeen myös äidilleen, joka taas saattaa lueskella tätä palstaa miltäköhän tuntuis löytää oman tyttärensä kirjoittama kirje täältä. Musta ei tuntuis hyvälle. Eikä tämä palsta ole myöskään suljettu nuorilta jotka saattavat joskus käydä muuten vaan kurkkimassa et mitä siellä kirjotellaan missä äiti käy.
Enkä tarkota tätä pahalla siis, mut mussa heräs tällasia ajatuksia.

No ei kirjeestä kuitenkaan ulkopuoliset tunnista ketä on kyseessä. Mutta voisit kuitenkin hieman puhua seksistä ja ehkäisystä pojallesi. Voi olla että tietää jo "kaiken", mutta vaikka vähän tunteistakin ja hellyydestä. Ihan vain tulevan varalle.

Yhteistyössä