Pakko hehkuttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Olen kotona kotihoidontuella ja en tyyliin 3 vuoteen ole oikeen saanu ostetuksi itelle mitn. Eilen rupes masistaa kun yritin pukea päälle ihan kulahtaneita rintsikoita ja kaikki tyyliin semmosia...Mies sit soitti äsken töistä et on siirtäny mun tilille rahaa,et niillä saan ostaa itselleni mitä ihanaa haluan ja pääsen kampaajalle! Voi vitsit mikä fiilis! :D

Tuntuu kivalta saaha jotain,näiden monta kertaa pestyjen vaatteiteni tilalle.En oo enää osannu pukeutuakkaan kun samoihin ryysyihin....Pääsen hieman kaivautumaan esiin.Helposti tulee aina laitettua tuo kodinhoitotuki vaan lapsen vaatteisiin ja ruokaan vaik on se miehenkin palkka. Taidan jotkun herkut loihtia illalla miehelle! :D

Meillä on omat tilit, mutta mies antaa tarvittaessa rahaa, jos haluan ostaa jotakin itselleni. Ei tarvitse kulkea kulahtaneissa vaatteissa. Olen siis kotihoidontuella. Maksan kotihoidintuesta ainoastaan puhelinlaskuni ja netin. Ja tietysti lapselle jotain ja pieniä ruokaostoksia. Mies ostaa harvoin itselleen mitään, mutta ostaa kalliimpaa kuin minä...Mut kiva että pääset shoppailemaan, piristää varmasti. Saatko lastenhoitajan siksi ajaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja hf:
Osto sitten ainakin yksi sexiä tihkuva alusasu :) Miehes tietää, ettei raha hukkaan menny!!!!

joo,on se mieskin varmaan kauhulla katellu noita mun rintsikoita,jotka ei tue yhtään ja takana hakaset rikki yms... ;) taisin eilen näyttää vähän reppanalta kun oltiin lähössä ulos ja mun piti monta kertaa vaihtaa alusvaatteita kun kaikki tuntu epämukavilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hf:
Osto sitten ainakin yksi sexiä tihkuva alusasu :) Miehes tietää, ettei raha hukkaan menny!!!!

joo,on se mieskin varmaan kauhulla katellu noita mun rintsikoita,jotka ei tue yhtään ja takana hakaset rikki yms... ;) taisin eilen näyttää vähän reppanalta kun oltiin lähössä ulos ja mun piti monta kertaa vaihtaa alusvaatteita kun kaikki tuntu epämukavilta.

Sulla on ihana mies.... Itekkin saan joskus tuollaisen yllärin ne on parhaita..

Alkuperäinen kirjoittaja :
Meillä on omat tilit, mutta mies antaa tarvittaessa rahaa, jos haluan ostaa jotakin itselleni. Ei tarvitse kulkea kulahtaneissa vaatteissa. Olen siis kotihoidontuella. Maksan kotihoidintuesta ainoastaan puhelinlaskuni ja netin. Ja tietysti lapselle jotain ja pieniä ruokaostoksia. Mies ostaa harvoin itselleen mitään, mutta ostaa kalliimpaa kuin minä...Mut kiva että pääset shoppailemaan, piristää varmasti. Saatko lastenhoitajan siksi ajaksi?

Pitää kysästä mummia tai ottaa poika mukaan jos nukahtais rattaisiin.
Aina välistä jotain pientä saan kotihoidontuesta ostettua kuten shampoo,ripsari tms.Nyt tuntu kivalta et se minkä sain mieheltä saan käyttää kokonaan itseeni. Muutenkin lämmitti tuo miehen ajatus.Se ei tod tollasta juuri koskaan tee,jotain pientä kivaa! Jeps ,minä hilpasen suihkuun ja lähen sit pörräämään kauppaan :)

Vähän ihanaa. Osta joku oikein sexy alusasu yhdistelmä ja anna miehelles sellasta seksiä että vie järjen siltä :D . Pitäähän tollasen herras miehen päästä myöskin nauttimaan. Mutta oli kyl tosi ajattelevaisesti tehny sua kohtaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Pitää kysästä mummia tai ottaa poika mukaan jos nukahtais rattaisiin.
Aina välistä jotain pientä saan kotihoidontuesta ostettua kuten shampoo,ripsari tms.Nyt tuntu kivalta et se minkä sain mieheltä saan käyttää kokonaan itseeni. Muutenkin lämmitti tuo miehen ajatus.Se ei tod tollasta juuri koskaan tee,jotain pientä kivaa! Jeps ,minä hilpasen suihkuun ja lähen sit pörräämään kauppaan :)

Niin ja miten se yleensä muistaa on joku pieni kiva,yksi päivä se toi jätti ison juuston mulle ku tietää miten paljon rakastan juustoja. Jeps,mut nyt oikeesti lähen,tullu oltua koneella jo liian pitkään ;)

Yhteistyössä