Pakko hehkuttaa uusia treenikullia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amoa musa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amoa musa

Vieras
Amoa Musa Lantionpohjan lihastreenikeilasarja - Verkkosivuapteekki.fi - Apteekkipalvelut verkossa

Menin viime viikolla apteekkiin ostamaan sitä come lp-lihasten treenilaitetta, mutta myyjä näytti myös näitä ja päädyin näihin.

Tosi miellyttävää materiaalia, edulliset ja parhaimman malliset mitä oon löytänyt! Lisäksi "varressa" on se pallero josta tietää että kuula on oikeassa kohdassa emättimessä.

Mulla on aiemmin ollut smarballsit ja ne on pysyny sisällä vaikeuksitta ja jopa ollut vaikea saada pois, joten luulin että olen hyvässä kunnossa, mutta kappas vaan näistä toi isoinkaan (ei tosin sekään ole niin iso kun smartballsin yksi kuula) ja kevyin n.30g pysy kunnolla sisällä eli 5min välein saa työntää takaisin uomiinsa.

Mutta eiköhän treeni ala nyt tuottamaan tulosta ja toivottavasti parin kuukauden päästä pystyn siirtymään keskimäiseen kuulaan :)

Saa myös pelkästään ostettua yksinään ton kevyimmän kuulan 9,90€. Kaikki kolme oli 29,90€.

Miten näitä kuulia tarkkaan ottaen käytetään. Mun pitäis mennä ostaa kans jotkut, mut kun tuntuu ettei oo aikaa/viitsimistä oikeesti treenata mitään... os olis jotenkin helppoo tai mitä vois treenata huomaamatta kun tekee muita kotihommii, niin saattais vaikka alkaa luonnistumaan...

[QUOTE="Tietämätön";27016526]Miten näitä kuulia tarkkaan ottaen käytetään. Mun pitäis mennä ostaa kans jotkut, mut kun tuntuu ettei oo aikaa/viitsimistä oikeesti treenata mitään... os olis jotenkin helppoo tai mitä vois treenata huomaamatta kun tekee muita kotihommii, niin saattais vaikka alkaa luonnistumaan...[/QUOTE]

Siis mäkään en oo muuten juuri ikinä (ja tyttö jo 6v) muistanut treenailla ilman kuulia. Kun ei ole mitään pidätysongelmia niin luulin olevani kunnossa (ja varsinki tosiaan kun smarballsit pysy ilman mitään ongelmia).

Sivelet kuulaan vähän liukastetta ja laitat sisään ennen kun rupeat tekemään kotihommia, puistoon lähtöä tai kauppaan meno :) Mun on pakko käyttää nyt alkuun vaan kotona että pääsee tosiaan 5min välein sit pukkaamaan kuulaa takas oikeaan kohtaan kun meinaa vähän valahtaa ;)

Hitto mikä typo tuli otsikkoon :D

Ei helvetti mikä typp... Harvoin tartun niihin mutta tuo on aivan hulvaton!
Juu, siis treeniKUULIA olen itsekin käyttänyt kun huomasin vähän paikkojen löystyneen. Mulla ne ei kyllä koskaan valahtaneet minnekään, pidin just esim. tiskatessa tai pyykkejä laittaessa tai jotain muuta vastaavaa. Muutaman kuukauden jälkeen kyllä huomasi jo selvästi eron!

[QUOTE="Tietämätön";27016584]Heh...olis ehkä noloo jos jostain farkun lahkeesta tipahtais s-marketin maitohyllyllä kyykkiessä :D :D Kiitti vinkistä![/QUOTE]

Tai hameen alta stringien välistä :D

[QUOTE="Tietämätön";27016584]Heh...olis ehkä noloo jos jostain farkun lahkeesta tipahtais s-marketin maitohyllyllä kyykkiessä :D :D Kiitti vinkistä![/QUOTE]

Kannattaa käyttää suht jämäköitä alushousuja, niin eivät ihan lattialle asti pääse. Jännitystä elämään hakeville sitten suositellaan hametta skotlantilaisittain.

http://www.verkkosivuapteekki.fi/epages/JamsanApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/JamsanApteekki/Products/%22Amoa%20Dana%22

Mä ostin tämän ja vika ostos oli kyllä.... ei minkäänlaista vastusta oo tuossa... pitäis olla pienempi tuo aivan liian iso....

http://www.verkkosivuapteekki.fi/epages/JamsanApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/JamsanApteekki/Products/%22Amoa%20Dana%22

Mä ostin tämän ja vika ostos oli kyllä.... ei minkäänlaista vastusta oo tuossa... pitäis olla pienempi tuo aivan liian iso....

Laitoitko liukastetta kuulaan? Jos laitoit ja silti pysyy hyvin niin voisit siirtyä ton astetta kapeampaan ja painavampaan kuulaan.

Toi on nimittäin noista kolmesta juuri se aloituskuula mitä mä nyt käytän...

[QUOTE="a p";27016676]Laitoitko liukastetta kuulaan? Jos laitoit ja silti pysyy hyvin niin voisit siirtyä ton astetta kapeampaan ja painavampaan kuulaan.

Toi on nimittäin noista kolmesta juuri se aloituskuula mitä mä nyt käytän...[/QUOTE]

Eikö tuolla keilalla ole tarkoitus tehdä lantionpohjalihastreeniä, eli vetää ulospäin käsivoimin ja samalla sisäänpäin lp.lihaksilla? Tarkoitan, että eroaisi noista kuulista käyttötavaltaan.

Eikö tuolla keilalla ole tarkoitus tehdä lantionpohjalihastreeniä, eli vetää ulospäin käsivoimin ja samalla sisäänpäin lp.lihaksilla? Tarkoitan, että eroaisi noista kuulista käyttötavaltaan.

No mä oon ainakin vaan laittanut sisään ja samalla supistelen välillä kun muistan niitä lihaksia. Mun mielestä ne myös supistuu vähän itsestäänkin kun kuula on sisällä. Silloinhan painovoima painaa itsestään kuulaa alaspäin kun esim kävelee tai ihan vaan seisoo paikoillaan...

sitten kun/jos valahtaa niin välillä "nostan" sen takasin paikoilleen ihan lp-lihaksilla (eli en auta sormella) niin että meen makaamaan sängylle ja jännittelen lihaksia tosi voimakkaasti kunnes kuula on noussut takaisin oikeaan kohtaan. Ja sitten pois sängystä ja takaisin hommiin :D

Saa vaan jälkikasvulle selitellä kun vaan muutaman minuutin käy sängyssä pyörähtämässä :D

Onko noi minkä kokoset? Mä ostin joskus sellaiset kullan väriset painavahkot kuulat, jois ei ollu naruja. Ne pysy ongelmitta paikallaan. Itse asiassa niin tehokkaasti, että toinen jäi jumiin ja sain kivasti kaivella sita sieltä.. :)

Nuo kaikenmoiset kuulat on huonoja, kun jos perustaa niiden varaan lantiopohjan lihasten jumpan niin ei ole tehokasta. Lantiopohjan lihaksi tulisi jumpata useamman kerran päivässä eli pitkin päivää. Tosi hankalaa olla aina survomassa kuulia sisään ja pesemässä niitä.

Yhteistyössä