pakko hehkuttaa jo nyt!!

minun iki-ihana siskontyttöni tulee lapsenvahdiksi, että päästään miehen kanssa viettämään UUTTA VUOTTA!

yhdessä miehen kanssa oltu 5v ja koskaan ikinä päästy juhlapyhinä kahdestaan mihinkään, kun lapset tietenkin kotona.

että olen onnellinen :D :D

muoks. juhlitaan joulu ensin lasten kanssa, sitten pääsee hehkuttamaan uudestaan uuden vuoden menoja ;) :D
 
Meillä vähän erilainen Uuden Vuoden aatto ja juhlinta tiedossa... aika varmasti menee niin että minä kuuntelen Pienimmän kanssa raketteja sisällä, ja mies lähtee tyttöjen ja veljensä kanssa heittelemään ja ihailemaan ilotulituksia muualle :)

Mutta tuo ei siis haittaa, vaikka meilläkään sitä yhteistä aikaa ei juuri ole. Katsotaan sitten kun ipanat isompia.

Hienoa että saitte järjestymään mieluisen juhlinnan teille :heart: :)
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
minun iki-ihana siskontyttöni tulee lapsenvahdiksi, että päästään miehen kanssa viettämään UUTTA VUOTTA!

yhdessä miehen kanssa oltu 5v ja koskaan ikinä päästy juhlapyhinä kahdestaan mihinkään, kun lapset tietenkin kotona.

että olen onnellinen :D :D

muoks. juhlitaan joulu ensin lasten kanssa, sitten pääsee hehkuttamaan uudestaan uuden vuoden menoja ;) :D
Oletteko te saaneet lapset heti suhteen alussa? Me nautiskellaan yhteiselosta jo seitsemättä vuotta, eikä lapsia tarvi tulla, lällällää!!

(sori, pakko aina kiusata)
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
minun iki-ihana siskontyttöni tulee lapsenvahdiksi, että päästään miehen kanssa viettämään UUTTA VUOTTA!

yhdessä miehen kanssa oltu 5v ja koskaan ikinä päästy juhlapyhinä kahdestaan mihinkään, kun lapset tietenkin kotona.

että olen onnellinen :D :D

muoks. juhlitaan joulu ensin lasten kanssa, sitten pääsee hehkuttamaan uudestaan uuden vuoden menoja ;) :D
Oletteko te saaneet lapset heti suhteen alussa? Me nautiskellaan yhteiselosta jo seitsemättä vuotta, eikä lapsia tarvi tulla, lällällää!!

(sori, pakko aina kiusata)
no joo, olin yh, kun tuon armaani tapasin. keskimmäinen teki sitten 4kk seurustelun alusta tuloaan ja kuopus sitten ihan yllärinä ilmoitteli pari vuotta sitten
:D

tulipa lapset heti tehtyä..... ehtii sitten vanhanakin nauttia :D
 

Yhteistyössä