shihtzu
Mulla on ikää jo 35v ja en varmaan paljoa tuota kauniimpaa saisi aikaiseksi. Meidän suvussa ei tarvikaan itse noita kakkuja väsätä, mutta on onneksi veli joka tekee kaikki kakut
Itse asiassa mulla ei ole hajuakaan minkä ikäisenä leivoin ekan kakkuni. Enkä edes muista minkä näköinen siitä tuli. :snotty: Mut ihan sama oli ikä mikä tahansa, eka kakku on eka kakku. Tuskin se on ikinä mikään kakkutaitelijan taidonnäyte, vai pitäiskö olla?Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:no yleensä varsinkin tyttölapset kiinnostuu kyllä pikkusen aikasemmin tälläisistä asioista kuin 16 vuotiaana. mutta tämähän ei tietenkään koske kaikkia, eikä varmasti ainakaan sinua tai ketään sinun tuntemaasi ihmistä!Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Minkä ikäisenä niitä kakkuja yleensä pitäis alkaa vääntämään?Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:öö.. 16v ja tekee elämänsä ensimmäisen kakun.. outoa. mut vielä oudompaa kyllä ap:lta tulla tänne hekumoimaa ton ikäsen tekemällä kakulla, otsikko ja alotus antaa ymmärtää kyseessä olevan just about 5-10 vuotiaan tekosista.
No älä. Kakku on just hyvä, isoäiti varmasti ilahtuu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä helkkari teitä ihmisiä taas vaivaa??!! Saatanan lapsellista sakkia.
juu ei, mut mä nyt vaa esitin oman mielipiteeni että toi kakku näyttää siltä että sen on tehnyt noin 5 vuotias ja meinas silmät tippua päästä kun ap kertoi kyseessä olevan 16 vuotias tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Itse asiassa mulla ei ole hajuakaan minkä ikäisenä leivoin ekan kakkuni. Enkä edes muista minkä näköinen siitä tuli. :snotty: Mut ihan sama oli ikä mikä tahansa, eka kakku on eka kakku. Tuskin se on ikinä mikään kakkutaitelijan taidonnäyte, vai pitäiskö olla?Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:no yleensä varsinkin tyttölapset kiinnostuu kyllä pikkusen aikasemmin tälläisistä asioista kuin 16 vuotiaana. mutta tämähän ei tietenkään koske kaikkia, eikä varmasti ainakaan sinua tai ketään sinun tuntemaasi ihmistä!Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Minkä ikäisenä niitä kakkuja yleensä pitäis alkaa vääntämään?Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:öö.. 16v ja tekee elämänsä ensimmäisen kakun.. outoa. mut vielä oudompaa kyllä ap:lta tulla tänne hekumoimaa ton ikäsen tekemällä kakulla, otsikko ja alotus antaa ymmärtää kyseessä olevan just about 5-10 vuotiaan tekosista.
Minä olen 29v enkä ole vielä tehnyt sitä ensimmäistäkään kakkua.Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:no yleensä varsinkin tyttölapset kiinnostuu kyllä pikkusen aikasemmin tälläisistä asioista kuin 16 vuotiaana. mutta tämähän ei tietenkään koske kaikkia, eikä varmasti ainakaan sinua tai ketään sinun tuntemaasi ihmistä!Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Minkä ikäisenä niitä kakkuja yleensä pitäis alkaa vääntämään?Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:öö.. 16v ja tekee elämänsä ensimmäisen kakun.. outoa. mut vielä oudompaa kyllä ap:lta tulla tänne hekumoimaa ton ikäsen tekemällä kakulla, otsikko ja alotus antaa ymmärtää kyseessä olevan just about 5-10 vuotiaan tekosista.
nii käyhän se noinki :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Minä olen 29v enkä ole vielä tehnyt sitä ensimmäistäkään kakkua.Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:no yleensä varsinkin tyttölapset kiinnostuu kyllä pikkusen aikasemmin tälläisistä asioista kuin 16 vuotiaana. mutta tämähän ei tietenkään koske kaikkia, eikä varmasti ainakaan sinua tai ketään sinun tuntemaasi ihmistä!Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Minkä ikäisenä niitä kakkuja yleensä pitäis alkaa vääntämään?Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:öö.. 16v ja tekee elämänsä ensimmäisen kakun.. outoa. mut vielä oudompaa kyllä ap:lta tulla tänne hekumoimaa ton ikäsen tekemällä kakulla, otsikko ja alotus antaa ymmärtää kyseessä olevan just about 5-10 vuotiaan tekosista.
Sulla on ihan mielettömän taitava 5-vuotias. Minä olen luullut että meidän 5-v on taitava, kun hän on kerran tehnyt kauralastut melkein kokonaan. Siinäkin vähän autoin uunin kanssa ja munan rikkomisessa. En ole kuvitellutkaan että häneltä voisi olettaa kakun paistamista, leikkaamista, täyttämistä ja koristelua. Ihan oikeesti.Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:juu ei, mut mä nyt vaa esitin oman mielipiteeni että toi kakku näyttää siltä että sen on tehnyt noin 5 vuotias ja meinas silmät tippua päästä kun ap kertoi kyseessä olevan 16 vuotias tyttö.
:saint: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:nii käyhän se noinki :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Minä olen 29v enkä ole vielä tehnyt sitä ensimmäistäkään kakkua.Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:no yleensä varsinkin tyttölapset kiinnostuu kyllä pikkusen aikasemmin tälläisistä asioista kuin 16 vuotiaana. mutta tämähän ei tietenkään koske kaikkia, eikä varmasti ainakaan sinua tai ketään sinun tuntemaasi ihmistä!Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Minkä ikäisenä niitä kakkuja yleensä pitäis alkaa vääntämään?Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:öö.. 16v ja tekee elämänsä ensimmäisen kakun.. outoa. mut vielä oudompaa kyllä ap:lta tulla tänne hekumoimaa ton ikäsen tekemällä kakulla, otsikko ja alotus antaa ymmärtää kyseessä olevan just about 5-10 vuotiaan tekosista.
Eihän missään ole väitetty etteikö Bootyn tyttökin olisi KORISTELLUT täykkäriä 5-vuotiaana. Nyt hän oli tehnyt kakun alusta alkaen itse. Vissi ero. Ihme itsetehostusta taas täällä useimmilla.Alkuperäinen kirjoittaja tiutiu:meillä ovat kyllä lapset koristelleet täyskäreitä jo 5 vuotiaasta lähtien. ItsekinTein usein ruuat ja leivoin kotona jo 9 vuotiaana. 16 vuotiana muutin jo omilleni. Mutta kukin tavallaan.