Pakko esitellä kun tyttö teki

shihtzu
Mulla on ikää jo 35v ja en varmaan paljoa tuota kauniimpaa saisi aikaiseksi. Meidän suvussa ei tarvikaan itse noita kakkuja väsätä, mutta on onneksi veli joka tekee kaikki kakut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
öö.. 16v ja tekee elämänsä ensimmäisen kakun.. outoa. mut vielä oudompaa kyllä ap:lta tulla tänne hekumoimaa ton ikäsen tekemällä kakulla, otsikko ja alotus antaa ymmärtää kyseessä olevan just about 5-10 vuotiaan tekosista.
Minkä ikäisenä niitä kakkuja yleensä pitäis alkaa vääntämään?
no yleensä varsinkin tyttölapset kiinnostuu kyllä pikkusen aikasemmin tälläisistä asioista kuin 16 vuotiaana. mutta tämähän ei tietenkään koske kaikkia, eikä varmasti ainakaan sinua tai ketään sinun tuntemaasi ihmistä!
Itse asiassa mulla ei ole hajuakaan minkä ikäisenä leivoin ekan kakkuni. Enkä edes muista minkä näköinen siitä tuli. :snotty: Mut ihan sama oli ikä mikä tahansa, eka kakku on eka kakku. Tuskin se on ikinä mikään kakkutaitelijan taidonnäyte, vai pitäiskö olla?

eei
Oon ite 16v just eilen täytyttänyt. Eksyin tänne foorumille kun ettisin googlesta thaimaalaisersta kadonneesta mustikanpoimijasta tietoa, ja voin sanoo et luulin tota eskarilaisen tekemäksi enkä mun ikäsen :D D

öö.. 16v ja tekee elämänsä ensimmäisen kakun.. outoa. mut vielä oudompaa kyllä ap:lta tulla tänne hekumoimaa ton ikäsen tekemällä kakulla, otsikko ja alotus antaa ymmärtää kyseessä olevan just about 5-10 vuotiaan tekosista.
no yleensä varsinkin tyttölapset kiinnostuu kyllä pikkusen aikasemmin tälläisistä asioista kuin 16 vuotiaana. mutta tämähän ei tietenkään koske kaikkia, eikä varmasti ainakaan sinua tai ketään sinun tuntemaasi ihmistä!
Itse asiassa mulla ei ole hajuakaan minkä ikäisenä leivoin ekan kakkuni. Enkä edes muista minkä näköinen siitä tuli. :snotty: Mut ihan sama oli ikä mikä tahansa, eka kakku on eka kakku. Tuskin se on ikinä mikään kakkutaitelijan taidonnäyte, vai pitäiskö olla?
juu ei, mut mä nyt vaa esitin oman mielipiteeni että toi kakku näyttää siltä että sen on tehnyt noin 5 vuotias ja meinas silmät tippua päästä kun ap kertoi kyseessä olevan 16 vuotias tyttö.

Minä olen 29v enkä ole vielä tehnyt sitä ensimmäistäkään kakkua. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
nii käyhän se noinki :headwall:

juu ei, mut mä nyt vaa esitin oman mielipiteeni että toi kakku näyttää siltä että sen on tehnyt noin 5 vuotias ja meinas silmät tippua päästä kun ap kertoi kyseessä olevan 16 vuotias tyttö.
Sulla on ihan mielettömän taitava 5-vuotias. Minä olen luullut että meidän 5-v on taitava, kun hän on kerran tehnyt kauralastut melkein kokonaan. Siinäkin vähän autoin uunin kanssa ja munan rikkomisessa. En ole kuvitellutkaan että häneltä voisi olettaa kakun paistamista, leikkaamista, täyttämistä ja koristelua. Ihan oikeesti.

Ap, hieno kakku!

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
nii käyhän se noinki :headwall:
:saint: :hug:

vieras
Minusta ainakin näyttää herkulliselta kakulta ja se on pääasia! En oikein jaksa uskoa että joku 5-vuotias tekisi itse kakun... :) Oma 5v. tyttöni kyllä leipoo kanssani mielellään, mutta en voi sanoa että kakku olisi hänen tekemänsä. Itse olen yli 30 v. enkä saisi ainakaan helpolla noin herkullisen näköistä kakkua onnistumaan, koska mun kakkuni aina lässähtää... Tsemppiä leipojalle eikä kannata välittää kateellisista kommentoijista!

on hieno, kiva että tyttö teki sen. Ihmisiä kiinnostaa ihan erilaiset asiat ja kakunteko ei kuitenkaan ole mikään ihan perusjuttu. Joku voi tehdä jotain muuta vasta 16 vuotiaana. Anyway kiva kakku :flower:

Se, että osaa tehdä täydellisen täytekakun, ei merkitse sitä, että se tekijä olisi itse mitenkään täydellinen ihmisenä... :whistle:

Tässä olisi hyvä todeta 'Moni kakku päältä kaunis....' :LOL:

*
Höh! No onhan toi hieno noin nuoren tekemäksi! Jos pyytäisin 19v poikaani tekemään kakun, niin se ei edes tekisi. Jos pakottaisin, niin kakku näyttäisi luultavasti lehmänpeeltä.
Mun kakut ei ole juurikaan paremmannäköisiä kyllä, kuin lehmänläjät, että olisikohan perinnöllistäkin :D

kuu
Ystäväni elätti itseään ja nuorempaa sisarustaan 16-vuotiaana. Ekan kakun teki muistaakseni joskus yli kolmekymppisenä. Herranjestas teillä on pienet ympyrät jos ette tajua että ihmiset on erilaisia.
Ap, kakku on siisti ja hieno, ja tarkoitus vielä kruunaa kaiken. Ole ylpeä tytöstäsi.

r
Mä haluan kans nähdä sen 5-vuotiaan, joka mittaa aineet, vatkaa munat ja sokerin, voitelee ja korppujauhottaa vuokan, laittaa uunin lämpiämään, paistaa kakun, leikkaa osiin, tekee täytteet, täyttää ja vielä päällystää ja koristelee. Vastausten perustella joka toisella on kotona vähintään tämäntasoinen pikkukokki. Terveisiä ap:n lapselle, kakku on loistava!

mom
Hieno kakku ensimmäiseksi kakuksi! Arvoisat palstalaiset jostakin me kaikki aloitetaan. Enkä usko, että 5 vuotias pystyy suoriutumaan kaikista kakun tekemiseen tarvittavista toimenpiteistä. Älytöntä mennä arvostelemaan esim. sanoilla tökerö... Pientä rajaa ja kannattaisi tulla pikkasen alemmas sieltä jalustalta. Toivottavasti oli mukavat synttärijuhlat (eikös tämä kakku ollut tehty syntymäpäiville) :)

Kioto
Onpas taas outoo porukkaa liikkeelle, ku pittää haukkua... Mä oon 30 ja en oo ikinä tehny kakkua yksin, jos teen nii tuskin siittä tulee nuin hieno ku ap:n kuvassa. Ja en ees tykkää leipoa. Siinä teille outoutta :D

tiutiu
meillä ovat kyllä lapset koristelleet täyskäreitä jo 5 vuotiaasta lähtien. ItsekinTein usein ruuat ja leivoin kotona jo 9 vuotiaana. 16 vuotiana muutin jo omilleni. Mutta kukin tavallaan.

Joo
Arvatkaas mitä? Jos ap olisi kirjoittanut että 16 v poikani teki elämänsä ensimmäisen kakun, niin kommentit olisivat olleet että "voi kun söpö", "kyllä siitä vielä leipuri tulee", "hyvin olet opettanut poikasi kun kakkujakin tekee", :DD

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiutiu:
meillä ovat kyllä lapset koristelleet täyskäreitä jo 5 vuotiaasta lähtien. ItsekinTein usein ruuat ja leivoin kotona jo 9 vuotiaana. 16 vuotiana muutin jo omilleni. Mutta kukin tavallaan.
Eihän missään ole väitetty etteikö Bootyn tyttökin olisi KORISTELLUT täykkäriä 5-vuotiaana. Nyt hän oli tehnyt kakun alusta alkaen itse. Vissi ero. Ihme itsetehostusta taas täällä useimmilla.

Yhteistyössä