pakko avautua, mies ei ymmärrä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos haluat asua miehen kanssa, tehkää pikimmiten paperi noista sun lainanlyhennyksistä. Myös sen takia ettei verottaja innostu kyselemään mieheltäsi miten sai noin äkkiä lainan maksettua, ja pukkasee pian lahjaverot kehiin.

Silti mäkin suosittelen miettimistä tarkkaan, ei tuo ihan normaalia taida olla :(

Ihan kuin mun ex. En ois ikimaailmassa muuttanut sen kanssa omaan taloon, saati sitten sen lapsuuden kotiin, vaikka siitä puhetta oli monesti ja sinne se hinkui koko ajan. Mutt ei siitä ois mitään tullut.

Heitä miehes kalsareita, sukkia ja farkkuja lattioille hiirten nakerrettavaksi, eiköhän kohtapuolin ole valmis päästämään kissoja sisälle...
Ei vaan, tuntuu nyt siltä että miehellä on kissanpäivät kun pääsee pomottamaan rakastunutta tyttörukkaa ja mies häikäilemättä käyttää vaan taloudellisesti (ja varmaan muutenkin) hyväkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja asty:
mieheni ottaa yksin lainan, mutta maksamme sitä yhdessä pois. koska minä en luottotietojeni takia saa lainaa. eli talo on periaatteessa yhteinen. tämä ei varmaankaan ole kauheen fiksua?
asiasta on kyllä puhuttu. tai siis minä olen puhunut. mieheni ei vain yksinkertaisesti kuuntele.
Hummerin idea on kyllä hyvä, tavallaan "salaa" sisustaisin taloa :)
Meillä on kyllä nuo kissat (2) ja koira, jotka saattavat häätää hiiret, mutta mieheni haluaa, että kissat eivät tule taloon sisälle. Minusta ei ole jättämään kissoja pakkaseen :/
nytkin tuo vieressä oleva muovipussi rapisee... hyi olkoon. pakko siirtyä keittiöön touhuumaan jotain, niin ei oo kokoajan kylmät väreet selkäpiissä :(

Auts auts auts... Eli siis laina ja talo on miehesi nimissä ja maksatte sitä yhdessä? Tietty avoparina? Ja nyt miehesi jo kertoo, että talo on hänen ja sä et sitten edes verhoja ripustele.

Kuule, nyt jalat alle.

Alkuperäinen kirjoittaja asty:
mieheni ottaa yksin lainan, mutta maksamme sitä yhdessä pois. koska minä en luottotietojeni takia saa lainaa. eli talo on periaatteessa yhteinen. tämä ei varmaankaan ole kauheen fiksua?
asiasta on kyllä puhuttu. tai siis minä olen puhunut. mieheni ei vain yksinkertaisesti kuuntele.
Hummerin idea on kyllä hyvä, tavallaan "salaa" sisustaisin taloa :)
Meillä on kyllä nuo kissat (2) ja koira, jotka saattavat häätää hiiret, mutta mieheni haluaa, että kissat eivät tule taloon sisälle. Minusta ei ole jättämään kissoja pakkaseen :/
nytkin tuo vieressä oleva muovipussi rapisee... hyi olkoon. pakko siirtyä keittiöön touhuumaan jotain, niin ei oo kokoajan kylmät väreet selkäpiissä :(

Siis ei periaattees vaan käytännössä asunto ON MIEHESI!!! sopikaa keskenänne asiat kui toimia, mitä haluattetehdä jne

Minkä virheen jo teit ? Lyhentelet avomiehesi kanssa lainaa.Josta vain hän hyötyy siitä.Hän voi viskata sut pihalle vaik ensivuonna,voilöytää toinen muijan ihan mitä vain.Sulla ei ole mitään turvaa.Olet tehnyt typerästi ja miehesi taatusti tajunut tämän ,mutta ei kerro sinulle.Joten et maksa yhtäkään erää,mikään ei velvoita sinua maksamaan,kun sitä ei ole paperilla.Suullinen sopimus ei päde.Nyt puhumaan ukkos kanssa näistä asioista.JA KISSAT SISÄLLE.Ukkos on eläinrääkkääjä,sano se hälle myös tämä.

ne kissat sisälle tai annat ne jonnekkin hyvään hoitoon jos aiot sinne paikkaan jäädä. Ei kuullosta hyvältä sun tilanteesi muutenkaan. En suostuisi tuollaisiin järjestelyihin.

Välillä sitä vaan miettii, millasia lattiarättejä naiset itsestään tekevät. Surullista. Ap lyhentää "miehensä" lainoja miehensä talosta. Mies sanelee säännöt ja nainen saa irti itsestään sen verran, että purnaa netissä.

Ap-kiltti, ei sua kunnioita kukaan, ellet tee sitä itsekään.

No huh huh!

Antakaa nyt ihmeessä ne kissaraukat uuteen hyvään kotiin :'( Ei sisäkissoja voi noin vain ulos tyrkätä alkutalveen kitumaan! :kieh: Jos on lemmikkejä otettu niin kyllä niistä pitäisi kantaa vastuu, yhtä lailla kuin lapsistakin, ja jos ei siihen ole valmis niin sitten antaa pois eikä rääkätä.

Älä nyt missään nimessä ala lasta tekemään tuollaisen ihmisen kanssa ennen kuin teillä on puhevälit kunnossa ja asumis- ja raha-asiat kunnossa tasa-arvoisesti! Silloinkin kannattaa jo etukäteen miettiä rahankäyttöasiat lasten elättämisestä ja huoneiden sisustuksesta jne, ettei tarvitse jälkikäteen katua kenen kanssa tuli lapset tehtyä.. Lapsia kun ei voi yhtä helposti hylätä ulos kenenkään puuttumatta kuin kissoja seuraavan muuton yhteydessä. Muut tuossa kirjoittivatkin että jos eroatte, et saa mitään hyvitystä maksamistasi lainanlyhennyksistä jos asunto ei ole missään papereissa myös sinun nimissäsi.

miehesi kuulostaa kummalta, pitää sisustuksesta molempien saada päättää. mutta ne hiiret, aikuisena varmaan ymmärrät että hiiret ei sua pysty vahingoittamaan, oikeastaan em.kesyhiiret on aika symppiksiä. en ymmärrä miten joku voi pelätä pientä karvaista eläintä?

kuule ap.. sun miehesi ei todellakaan kuulosta normaaliin ihmissuhteeseen kykenevältä. usko kun sanon, että tuo vielä pahenee tuosta -ja paljon. tuo miehesi käytös on jo nyt väkivaltaa sinua kohtaan ja alistamista! todellakin jalat alle japakoon kun vielä voit. äläkä hyvän tähden tee lapsia tuohon suhteeseen. minä tein, ja en pääse mielipuolisesta eksästäni koskaan enää eroon. meilläkin kaikki alkoi pikkuhiljaa, kunnes suhde loppui siihen kun jouduin pakenemaan lasteni kanssa mieheltä salaa -muuten ei oltais jääty henkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja pakene!!:
kuule ap.. sun miehesi ei todellakaan kuulosta normaaliin ihmissuhteeseen kykenevältä. usko kun sanon, että tuo vielä pahenee tuosta -ja paljon. tuo miehesi käytös on jo nyt väkivaltaa sinua kohtaan ja alistamista! todellakin jalat alle japakoon kun vielä voit. äläkä hyvän tähden tee lapsia tuohon suhteeseen. minä tein, ja en pääse mielipuolisesta eksästäni koskaan enää eroon. meilläkin kaikki alkoi pikkuhiljaa, kunnes suhde loppui siihen kun jouduin pakenemaan lasteni kanssa mieheltä salaa -muuten ei oltais jääty henkiin.

Peesaan!!! Se onkin sitten yhtä helvettiä 18 vuotta, kun tappelette lapsista ja heidän asioistaan ja ne kärsii! Sinun kiusaamista voikin jatkaa vaikka lopun ikänsä ja poliisi vain odottaa, että jotakin tapahtuu.
Jo tuo kylmyys sinulle tärkeitä eläviä olentoja kohtaan kertoo kaiken. Eräskin tutun mies heitti kissan 11:nnestä kerroksesta pihalle noin alkajaisiksi...

Yhteistyössä