Vasta nyt on alkanut purkautua itkuna kaikki tunteet ja pettymykset. :'( Liekö syy raskaushormoneiden vaiko muuten sekavan tilanteen. Raskauden aikaansaanut mies ei halua olla kanssani tekemisissä mikä on nyttemmin minulle ihan sama kun ei tee mieli lähestyäkään moista takinkääntelijää, mutta nyt jälkeenpäin on vain tullut hirveitä itseinhokausia ja katumusta miten ihmeessä olen sellaiseen mieheen ikinä halunnut tutustua!? Mies valehteli minulle räikeästi tunteistaan. Vaati aborttia lopulta kun sai kuulla raskaudesta. Jäi todellakin olo että olen ollut vain joku tavara ja vahingon satuttua voidaan sekunnissa perua kaikki lupaukset ja kauniit sanat. Joo, olen ollut tyhmä ja naiivi. Sitä en voi kieltää.
Anteeksi että avaudun. :ashamed: Tosi vaikeaa tällä hetkellä. Tuntuu koko ajan että tuo alkio sisällä on vain joku jäännös miehenniljakkeesta. Siltikään en mitään aborttia pysty tekemään, en varmasti ikinä.
Kerran olen saanut keskenmenon melko myöhäisillä viikoilla ja sen jälkeen olin pitkään masentunut. Katuisin kyllä varmasti aborttia koko elämäni jos sellaisen tekisin, oli sitten kyse miten mikroskooppisesta solutason rykelmästä tahansa.
Eniten kai pelottaa kertoa tilanteesta vanhemmille jotka ovat aika uskovaisia. En tiedä mitä he ajattelevat minusta kun olen ollut vain vähän aikaa asumuserossa nyk. miehen kanssa ja raskaana toiselle joka häippäisi tilanteesta. En tiedä pitäisikö kirjoittaa kirje vanhemmilleni kun tuntuu niin vaikealta kertoa tällaista livenä.
Ehkä nämä tunteet on vain käytävä läpi ja kestettävä kaikki kakkakin mikä saattaa niskaan sataa. Tämä voi olla asia mikä koskaan on minua eniten vahvistanut.
Anteeksi että avaudun. :ashamed: Tosi vaikeaa tällä hetkellä. Tuntuu koko ajan että tuo alkio sisällä on vain joku jäännös miehenniljakkeesta. Siltikään en mitään aborttia pysty tekemään, en varmasti ikinä.
Eniten kai pelottaa kertoa tilanteesta vanhemmille jotka ovat aika uskovaisia. En tiedä mitä he ajattelevat minusta kun olen ollut vain vähän aikaa asumuserossa nyk. miehen kanssa ja raskaana toiselle joka häippäisi tilanteesta. En tiedä pitäisikö kirjoittaa kirje vanhemmilleni kun tuntuu niin vaikealta kertoa tällaista livenä.
Ehkä nämä tunteet on vain käytävä läpi ja kestettävä kaikki kakkakin mikä saattaa niskaan sataa. Tämä voi olla asia mikä koskaan on minua eniten vahvistanut.