Pakkaus vai raha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
meiltä saat 68 puvun ens talveks jos et pakkauksesta muuta haikaile :D

Oi, jos sie raaskisit lainaksi antaa... tai voin mie siitä maksaakin jotain. Mutta myö voidaan varmaan sit vaikka jutella tästä vielä... myö kun ehkä saatetaan nähdäkin ;)

Jokos teillä muuten kävellään? *utelee* Meillä ei... ei edelleenkään kiirettä mihinkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
meiltä saat 68 puvun ens talveks jos et pakkauksesta muuta haikaile :D

Oi, jos sie raaskisit lainaksi antaa... tai voin mie siitä maksaakin jotain. Mutta myö voidaan varmaan sit vaikka jutella tästä vielä... myö kun ehkä saatetaan nähdäkin ;)

Jokos teillä muuten kävellään? *utelee* Meillä ei... ei edelleenkään kiirettä mihinkään :D

Ei kävellä ei. Toisaalta helpottaa vahtimista,toisaalta sitä odottaa kuin kuuta nousevaa. Muutaman kerran ottanut 2-3 askelta,että eiköhän se siitä..joskus
:D

Rahaa en huoli,mutta jos sillä periaatteella että palautat sit joskus kun ei ole enää tarvetta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
siis eikö sun elämässä ole muuta kuin lasten tehtailu??????? Ikuinen vauvakuume vissiin päällä....ei hemmetti.

:p
Tehdastyöläinen... juu, kuulostaa ihan ok ammatilta laittaa vaikka kelan papereihin ammatinkysyntäkohtaan... Vaikka kyllä mie teen muutakin. :D :headwall:

Vitsi kun taas fiksuja näiden joidenkin kommentit

:laugh:

Kenenköhän elämästä se on poissa jos jollakin on vaikka 20 lasta eikös se ole jokaisen oma asia :headwall:

Ei kävellä ei. Toisaalta helpottaa vahtimista,toisaalta sitä odottaa kuin kuuta nousevaa. Muutaman kerran ottanut 2-3 askelta,että eiköhän se siitä..joskus
:D

Rahaa en huoli,mutta jos sillä periaatteella että palautat sit joskus kun ei ole enää tarvetta. =)

Ok, sovitaan niin :hug:

Juu, helpompi on vahtia kun ei vielä toinen juokse karkuun... mutta jotenkin sitä kuitenkin odottaa... Mutta nyt mie pakenen muihin hommiin! :wave:

Mä otin vasta kolmosen kohdalla pakkauksen. Ja täytyy sanoa, että ois pitänyt jättää ottamatta. Poika on nyt 5kk ja sillä on enään pari hassua vaatetta käytössä. Suurin osa vaatteista jäi todella nopeasti pieniksi.

Teilläki varmaan löytyy niitä vaatteita :D nii kyl mä varmaan suna ottaisin rahana.. voi sitte ostaa jotain pientä kivaa uudelle tulokkaalle :heart: vaikka se summa oo päätähuimaava mut ompahan nyt jotaki..

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2007 pakkauksessa haalari oli kokoa 68.

Joo 2007 pakkauksessa toppis oli kokoa 68 mutta todellisuudessa oli samankokoinen kuin vuoden 2005 80cm.

Jeps, miekin mallasin sitä kaverin muksun pukuun, mikä on pakkauksen puku vuodelta 2006 (mulla siis 2007) niin ne on tismalleen saman kokoisia! Että on toi kokomerkintä 68cm kyl ihan väärin, kun se on oikeesti paljon isompi! Mut vuoden 2007 pakkauksen toppahattu on pukuun nähden tosi pieni! Sopiva varmaan n. 3-4kk:n ikäiselle.

Ja ne kietasubodyt ei ollu ainakaan meidän poitsulle hyvän mallisia.

(Ja tää ei sit oo mitään valittamista pakkauksesta.)

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Otan pakkauksen tämän toisen kanssa koska en aio kysyä sukupuolta ja pakkauksessa on niin paljon kaikkea tarpeellista.

Oih miten IHANA värssy sulla on profiilissa :) Täällä raskaushormooneissa sitä lueskelin kyyneleet silmissä.

Mutta joo, meille siis kolmas tulossa tässä huhtikuussa, enkä ottanut pakkausta, koska kahdelle ekalle otin. Nyt tosin tulossa toista sukupuolta, eli vaaleanpunaiset säilössä olleet jäävät kyllä käyttämättä... Ihan kivasti tolla 140 egellä kuitenkin saa tavaraa.

Ihmeissäni lueskelin suurperheestä =) Onpa kyllä aika harvinaista nykyajan Suomessa noin suuri katras. Oikein onnelliselta ja selväjärkiseltä ;) äippä kuitenkin kuulostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
niin siihen alkuperäiseen kysymykseen.kyllä mie sinuna ottaisin sen pakkauksen.niitä vaatteita on ihana hypistellä odotusaikana ja selata niitä pikku kirjasia vaikka tietääkin jo kaikesta kaiken :heart: mitä sitten vaikka vaatteita ei niin tarviskaan.saat sie ainakin hyvän mielen =)

Minä kyllä peesaan tätä!
Jos et ole ottanut kuin kerran sen pakkauksen, niin ota nyt ihmeessä. Minä otin 5 kertaa pakkauksen, kahdesti rahana.
Kyllä niitä on niin ihana hypistellä ja eihän sitä tiedä jos tämä on teidän viimeinen niin sitten ei ole enää mahdollisuutta! ;) :whistle: :heart:

meille on viides tulossa ja otan pakkauksen, koska se rahasumma on niin pieni ettei näy missään. Kerran otettiin rahana ja eipä tuota tullut vauvaan käytettyä mitenkään.
sitäpaitsi ne vaatteet on kivoja ja mukava saada uudelle tulokkaalle ihan uutta.

rahana otin tälle kolmannelle tulokkaalle koska vaatetta on 2 pahvilaatikollista valmiina jo nyt hälle :D
ostan kyllä jostain sen tämän votisen pakkauksen makuupussin, ne olen jokaiselle säästänyt jostain syystä.

kaikille neljälle oon ottanu pakkauksen,käytiin ostaa kaupasta 5 bodya,muutamat puolipotkarit,sukkia,sisätumput ja parit potkuhousut niin rahaa meni 100?!!!paljon arvokkaampi se pakkauksen sisältö on kuin se raha, 140?...!ainakin toi 2007 pakkaus oli tosi kiva,yks vaate oli sellainen mitä ei tuu käytettyä.jos joskus vielä tulen raskaaksi niin pakkauksen taas otan =)

Yhteistyössä