Pakkanen yhtä tuskaa hiusten takia :/ Järkyttävän sähköiset. Osa nuolee naamaa ja osa sojottaa taivasta kohden...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaargh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aaargh!

Jäsen
01.12.2012
134
0
16
Mulla on tyypilliset suomalaiset ohuet lasikuitumaiset hiukset. Niiden kanssa ei muuten ole ongelmia, mutta voi taivas taas kun pakkaset alkoi! Autossakin liippaantuivat sähköisinä kasvoihin ja osa nousi kattoon :laugh: Mitä ainetta noihin voisi käyttää, että voisi pitää aukikin pakkasella? Ja vaikka pidän kiinnikin ja laitan hiuskiinnettä, niin kun pipon ottaa päästä, niin jo on taas osa hiuksista taivasta kohti. Hehkeä näky...

Tänään kun aamulla harjasin hiukset, niin oikein napsahtelivat sähköisyydestä ja osa hiuksista leijui pehkona sinne tänne :|

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="eee";27640556]Tuohon on erityisiä tuotteita ja suihkeita, jotka vähentävät sähköisyyttä.[/QUOTE]

Osaatko suositella jotain hyvää tuotetta? Olen ostanut ihan marketista paria tuotetta, mutta niitä pitäisi läträtä niin paljon, että menee hiukset ihan rasvaisen näköisiksi :/

Koita vaihtaa shampoota. Mulla on tuota ongelmaa ainakin sunsilkin ja lorealin shampoiden kanssa, mutta kun pesee glissillä niin ei sähköisty niin pahoin. Samoin kannattaa ostaa luonnonmateriaalista tehty harja, muovinen pahentaa sähköisyyttä.

itse kokeillut moooooonia monia aineita, ohut hieman luonnonkihara tukka joka on aiiiina sähkönen ja sojottaa joka suuntaan. Toiset kokee saavansa avun näistä kosteuttavista/hoitavista suihkeista.. minulla ne ei "riittäny", tai sitten tekivät hiukset jo niin raskaiksi että oli pakko pestä illalla kun aamulla oli ainetta laittanu päähän. ostin siis kyllä ihan kampaamon tuotteitakin (ettei kukaan pääse sanomaan....).
Viime talvena kokeilin tuota schwarzkopfin bc oil miracle- hiusöljyä. Ai että on ihanaa tavaraa. Ei tarvitse kuin ihan pisara/kaksi kosteisiin, tai kuiviinkin hiuksiin. Ei tee hiuksia tahmeaksi, ja tuoksukin on miellyttävä verrattuna yleensä muihin hiustuotteisiin. katsoin tuosta linkkiä oikeeseen tuotteeseen. http://www.schwarzkopf-professional.fi/tuotteet/hoitotuotteet/bc-bonacure/tuotevalikoima/bc-oil-miracle/
itselläni on tuo tummempi öljy tuossa läpinäkyvässä purkissa.
S U O S I T T E L E N

Mulla ongelma oli helposti selätetty. Ostin kampaamosta suihkutettavan hoitoaineen. Laitan aina aamulla ja sitten jos tarvitsee, mutta harvemmin tarvitsee jos aamulla laittaa. Vedellä taltuttaminen vaan pahentaa.

Mulla on ollut lokakuun puolivälistä käytössä joka pesun jälkeen Moroccan argan oil. Käytän keinokuitupipoja, villapipoja, pyöräilen työmatkat ja hiuslaatuni on lasimainen, hento ja helposti sähköistyvä. Hiukset ovat pitkät. Tänän talvena olen välttynyt hiusten sähköistymiseltä kokonaan. Tuo Moroccan argan oil on melko kallis investointi, mutta ainakin minulla se jää talvikäyttöön ihan ehdottomasti. Viime talvena käytin BC öljyä, mutta tykkään paljon enemmän tästä tuotteesta.

Yhteistyössä