Pakit aviomieheltä - ketuttaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paineistettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paineistettu

Vieras
Kyllä osaa pänniä kun minä onnellinen kuittasin illalla pakit omalta ukolta. Vastaus oli "ei jaksa". Viime vuos meni ilman aloitteitani kun tympäännyin saamaan pakkeja. Tänä vuonna 1/3 on aloitteistani on onnistunut . Miehen ehdotuksesta ollaan aina 1-3 krt vko. Että käy itsetunnon päälle ja v*tuttaaha se muutenki paineissa olla. Miten kohtalotoverit jakselee?

Kyllä osaa pänniä kun minä onnellinen kuittasin illalla pakit omalta ukolta. Vastaus oli "ei jaksa". Viime vuos meni ilman aloitteitani kun tympäännyin saamaan pakkeja. Tänä vuonna 1/3 on aloitteistani on onnistunut . Miehen ehdotuksesta ollaan aina 1-3 krt vko. Että käy itsetunnon päälle ja v*tuttaaha se muutenki paineissa olla. Miten kohtalotoverit jakselee?
Pienessä puutteessa...

Viimeksi muokattu:
Tänään kun ukko tulee töistä ei ruoka ole valmiina odottamassa. Mitäpä minäkään omien töitteni päälle vaivaa näkemään - lähen itse ulos syömään mitään ilmoittamatta ja ostan itselleni jotain kivaa. Vaikka tuskinpa ukko siitä mitään tajuaa. Hah haa.

oo elämää ressukka!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä tuo;11399200:
kertoo isommasta ongelmasta ..

Olen eri mieltä. Ei mieskään ole kone, joka veivaa kammesta veivaten. Jos homma pelittää 1-3 krt/vko miehen aloitteesta, se on ihan reippaasti keskiverto luku. Sanoisin, jotta normaali pari.

Jos olis joskus tärpännyt noin usein, jaksaisin edelleen yrittää enkä vähääkään valiitaisi.

Mutta kun ei ja selitykset ja keskustelut on olleet monet, en paljoa yritä. Viime vuonna seksiä oli kerran, edellisenä 2, tänä vuonna ei tietenkään vielä yhtään. Ja mulle kelpais vähintään kerran viikossa. Mies meillä näemmä päättää.

Ei huvittais pettää. Eikä olla ilmankaan. Monta on koitettu, ei toiminut. Nyt siis jos jostain edes jotain, niin kyllä kelpais, tekis hyvää ja piristäis. Elämä ilman seksiä on puutteellista.

Pitääkö se aloite aina johtaa yhdyntään?

Eikö riitä, kun kysytte ja kerrotte mitä haluaisitte?

Jos vastaus on en jaksa, niin jatkokysymys voisi olla, milloin seuraavankerran voin palata asiaan?

Voitte myös pyytää miestä pidättäytymään aloitteiden teosta, jotta te voisitte sen tehdä, ja hän tietysti silloin helposti myöntyisi.

Vihjaillakin voitte, jos se olisi helpompi kestää silloin, jos toinen ei innostu.

Nautiskelkaa vaikka riisuuntumisesta miehen nähden.

Jos olis joskus tärpännyt noin usein, jaksaisin edelleen yrittää enkä vähääkään valiitaisi.

Mutta kun ei ja selitykset ja keskustelut on olleet monet, en paljoa yritä. Viime vuonna seksiä oli kerran, edellisenä 2, tänä vuonna ei tietenkään vielä yhtään. Ja mulle kelpais vähintään kerran viikossa. Mies meillä näemmä päättää.

Ei huvittais pettää. Eikä olla ilmankaan. Monta on koitettu, ei toiminut. Nyt siis jos jostain edes jotain, niin kyllä kelpais, tekis hyvää ja piristäis. Elämä ilman seksiä on puutteellista.

Kiinnostaisi tietää kauanko olette olleet yhdessä. Itsekin kun olen samassa tilanteessa, yhteisiä vuosia takana reilut 20 . Seksia saa ehkä 4 kertaa vuodessa, mietin jo että pitäisikö hommata salarakas:-)

Viimeksi muokattu:

Nainen ei ole paineissa kun ei ole palleja, minne mitään spermoja kertyisi. Kyllä kohtuus kaikessa olisi, että 1-3 kertaan viikossa pitäisi naiselle riittää ja jos ei riitä, laita ämmä oma handu ja aikuisviihde käyttöön.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä