pakastealkion siirrosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
meille tehtiin 11/04 ivf hoito.
saaatiin kerätyksi 6 top-alkiota.
ensimmäisellä tuore siirrolla alkoi onnistunut raskaus josta meillä siis lapsi.
pakasteessa olisi kaksi erää toisessa 2 ja toisessa 3 alkiota.
miten teillä on onnistunut pakastealkion siirrot?
olemme onnellisia yhdestä mutta silti kovasti tekisi mieli käyttää loputkin alkiot mutta pelottaa alkaa "leikki" uudelleen.

Meillä eka pas toi toivotun tuloksen eli lapsen. Tokasta ivf-hoidosta tuoresiirto tärppäsi, mut meni kesken. Kolmannen ivf:n tuoresiirto tärppäsi taas ja nyt rv17. 3 odottelee pakkasessa ja olen ihan luottavainen. Kyllä niillä huurunenilläkin voi onnistua hyvin.

Meidän tyttö, nyt jo 5-v., syntyi aikanaan PASsista, tuoresiirto IVF:n jälkeen ei onnistunut.

Nyt jälleen onnellisesti raskaana, samoja alkioita kuin silloin 6 vuotta sitten jäi! Ensimmäinen PAS tärppäsi.

Mahdollisuudet ovat varmasti ihan hyvät, jos alkiot ovat hyvälaatuisia. Onnea matkaan!

Heips!

Meillä ei tullut tulosta tuoresiirrosta, eikä ensimmäisestä pakastesiirrostakaan. Toinen kerta oli jo parempi. Meilläkin on vielä pakkastuksessa alkijoita. Myöhemmässä vaiheessa ajattelimme käyttää niitä, jollei luomuna tule. itse ajattelen etten halua heittää hukkaan pakaste juttuja. Joten joskus voidaan tarvita ja käyttää ne pois. oli se koko ruljanssi niin rankkaa henkisesti ja fyysisesti. itse ajattelen olevan helpompi toimenpide pakastus juttu, kun koko ivf alusta alkaen käydä läpi. Aika näyttää tuleman.

Tsemiä!!

Yhteistyössä