Pakara kipee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainomieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ainomieli

Aktiivinen jäsen
09.11.2007
6 834
0
36
Mulla on ollut alaselkä kipeä muutaman viikon. Sattuu aina kun kumarrun, nostan jotain vähääkään selällä ja muutenkin välillä. Oon varovasti jumpannut, mutta en tiiä auttaako mitään :/

No nyt vasenta pakaraa on vihlonut jo monta päivää. Oon ajatellut että se on se selkäkipu joka on siirtynyt alas tai säteilee sinne. Sellasia viiltäviä piikkejä tulee sinne pakaran ytimeen, kestää joitakin sekunteja ja toistuu vähän väliä.

Tänään sit rupesin miettimään, et kuitenkin se on joku syöpä... Ollu muutenkin jonku vuoden pehvan alueella kipua välillä..

:( :|

Todennäköisemmin huono lihaskunto, jonka vuoksi hermo jumissa. Ne säteilee vaikka minne, kun jumittuvat.

Reenaamaan: pyörittele lantiota, notkeuta selkää. Älä anna selkärangan jumittua. Niin ja painon nousu aiheuttaa tuota kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Todennäköisemmin huono lihaskunto, jonka vuoksi hermo jumissa. Ne säteilee vaikka minne, kun jumittuvat.

Reenaamaan: pyörittele lantiota, notkeuta selkää. Älä anna selkärangan jumittua. Niin ja painon nousu aiheuttaa tuota kanssa...
Mä yritän tätä, selän kipukin vaan epäilyttää.. Lääkärikin sanoi kyllä että voi liikkua vaikka välillä vihlasis.
Painon nousua ei ole eikä ylipainoa..

Yhteistyössä