Päivitystä tähän...Oli ihana äitienpäivä, kerroin miehelle, että olen yllätysraskaana, niin se...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a r i e l
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja aivan joo:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Jaa teillä jo yksi ylläri.. et sitten vahingosta viisastuneena osannut ehkäistä paremmin.

munat vittuun semmoselta äijältä joka ei kykene ees kantamaan vastuutaan.

Sehän tässä juuri on ongelma että v.ssä ne munat on just ollu...

Kieltämättä tommonen älypäähuumori juuri nyt naurattaa tässä hämmennyksen keskellä. Tänks.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastaisiko ap:
Että onko sitä kondomia käytetty joka ikisessä yhdynnässä alusta loppuun asti? Epäilen vahvasti mitään "ylläriä".

On kyllä. Selvitin tuossa juuri, että kondomin varmuus on kuulemma 90% luokkaa...
Tai no, ollaan oltu ilma kondomia 1-2 päivää ennen menkkoja, mutta siitä nyt ei raskaaksi tule...

Päivitystä...
Mies on kiukkuinen minulle, väittää ettei lapsi ole hänen ja haluaa isyytestit kun lapsi syntyy.
Aikoo kadota ja hyljätä kaikki lapsensa. Sillä on todellisuudentaju nyt jossain ihan metsässä.
Huolestuttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:
Tai no, ollaan oltu ilma kondomia 1-2 päivää ennen menkkoja, mutta siitä nyt ei raskaaksi tule...

Hohho!

No joo, se yksi ainoa kerta oli kaksi viikkoa sitten, ja raskaudessa on nyt seitsemäs viikko menossa.

Mulla on kellontarkalleen tarkat menkat muutenkin, niin ei se ovulaatio tapahdu 2 pv ennen menkkoja. ;)

Mä muistan sun aloituksen pari päivää sitten. Kehoitin kertomaan miehelle mahdollisimman pian ja jaksaisin uskoa edelleen, että kyllä se siitä iloksi vielä muuttuu kunhan toipuu ylläristä.
Mitäs mies on jutellut eilisen jälkeen?

ihminen ei ehdottomasti halua lasta, ja ajattelee noin?!?! huh heijaa taas. tsemppiä kuitenkin teille tilanteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja juni:
Mä muistan sun aloituksen pari päivää sitten. Kehoitin kertomaan miehelle mahdollisimman pian ja jaksaisin uskoa edelleen, että kyllä se siitä iloksi vielä muuttuu kunhan toipuu ylläristä.
Mitäs mies on jutellut eilisen jälkeen?

Ei oikein mitään. On shokissa. Käyttäytyy kylmästi niin minua kuin poikaammekin kohtaan.

Päivitystä...
Mies on kiukkuinen minulle, väittää ettei lapsi ole hänen ja haluaa isyytestit kun lapsi syntyy.
Aikoo kadota ja hyljätä kaikki lapsensa. Sillä on todellisuudentaju nyt jossain ihan metsässä.
Huolestuttaa...

No ohhoh. Onko sun miehesi päästään ihan "terve"? Ja tuo ei ollut mitään v.ttuilua, vaan mietin, että onko miehelläsi myös psyykkisiä ongelmia?

Alkuperäinen kirjoittaja fsda:
Päivitystä...
Huolestuttaa...

No ohhoh. Onko sun miehesi päästään ihan "terve"? Ja tuo ei ollut mitään v.ttuilua, vaan mietin, että onko miehelläsi myös psyykkisiä ongelmia?

Sanotaan näin, että kovia elämässään kokenut.
Nyt kyllä todella taidetaan tarvita keskusteluapua, riippumatta siitä jatketaanko yhdessä tai erikseen...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

ihminen ei ehdottomasti halua lasta, ja ajattelee noin?!?! huh heijaa taas. tsemppiä kuitenkin teille tilanteeseen.

No se ei nyt kuitenkaan ole olellinen asia tässä kun rv 7 menossa.

Nyt kyllä todella taidetaan tarvita keskusteluapua, riippumatta siitä jatketaanko yhdessä tai erikseen...

Ok, se varmasti osaltaan selittää tuota reaktiota. Mielestäni sulla on ihanan rauhallinen ja järkevä asenne (ainakin se tuntuu siltä näin viestien perusteella). Keskusteluapu jonkun ulkopuolisen ammattilaisen kanssa varmaan antaisi perspektiiviä tilanteeseen ja ainakin siinä sitten saa selvitettyä omia ajatuksiaan. Toivottavasti miehesi suostuu tuon keskusteluavun hankkimiseen ja jos ei suostu, niin hanki sitä ehdottomasti ainakin itsellesi. Voimia kinkkiseen tilanteeseen! :hug:

Miten yhdelle ihmiselle voi käydä jopa 2 kertaa niin, että tulee raskaaksi vaikka käytää kondomia? Uskoisin, että vika on enemmänkin käyttäjissä kuin kondomeissa. Ja vaikka ehkäisyteho kondomissa olisi n. 90%:n luokkaa, tarkoittaisi se että sadasta seksikerrasta noin kymmenellä kerralla raskautuisi. Me ollaan käytetty kondomia monta vuotta eli kertoja on tullut varmaan useita satoja, mutta silti en ole tullut raskaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten yhdelle ihmiselle voi käydä jopa 2 kertaa niin, että tulee raskaaksi vaikka käytää kondomia? Uskoisin, että vika on enemmänkin käyttäjissä kuin kondomeissa. Ja vaikka ehkäisyteho kondomissa olisi n. 90%:n luokkaa, tarkoittaisi se että sadasta seksikerrasta noin kymmenellä kerralla raskautuisi. Me ollaan käytetty kondomia monta vuotta eli kertoja on tullut varmaan useita satoja, mutta silti en ole tullut raskaaksi.

Miksi yksi ja sama ihminen voi elämässään esim sairastua syöpään kahdesti, erota, jäädä leskeksi nuorena jne jne.

Toisilla vaan on paska tuuri...

Alkuperäinen kirjoittaja fsda:

Ok, se varmasti osaltaan selittää tuota reaktiota. Mielestäni sulla on ihanan rauhallinen ja järkevä asenne (ainakin se tuntuu siltä näin viestien perusteella). Keskusteluapu jonkun ulkopuolisen ammattilaisen kanssa varmaan antaisi perspektiiviä tilanteeseen ja ainakin siinä sitten saa selvitettyä omia ajatuksiaan. Toivottavasti miehesi suostuu tuon keskusteluavun hankkimiseen ja jos ei suostu, niin hanki sitä ehdottomasti ainakin itsellesi. Voimia kinkkiseen tilanteeseen! :hug:

Ei tässä muutakaan voi, kuin suhtautua rauhallisesti, kun toinen ei sitä ole.
Mulla ei ole miehenä turvallista järkähtämätöntä miestä. Mun tarvitsee olla sitä itse.

Ihan by the way, missäpäin asutte?
Miehesi käyttäytyy kyllä kuin idiootti kaikella tapaa. Sairaana toki se sairauskin tekee osansa mutta silti. Mitä järkeä olisi tehdä abortti kun kuitenkin asiat pohjimmiltaan teillä pielessä.
Mikä lääkäri sanoi ettei hormooni sovi ja miksi?

Uusimmat

Yhteistyössä