Päivitetään tiimarivihot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
eli kerrotaas kaikki oma tilanteemme, niin ei tarvitse kaikista tehdä omaa aloitusta!

minä suunnittelen häitä lokakuulle, toipunut masennuksesta. kärsin ahdistuneisuushäiriöstä. leikkasin poikani hiukset eilen pois ja poikani haukkui minut ja tyttö pelkää veljensä hiuksia koska ne on piikkejä. olin viime yönä yövuorossa ja heräsin klo 11.30 ja väsyttää vähän. teen ruuaksi kanaa riisiä ja kasviksia. juomme ehkä maitoa ruuan kera. mieheni on ollut jo 8 vuotta rauhallinen, ja on nyttenkin töissä. pikkuveljeni on meillä ja leikkii lasten kanssa.

Minä eroamassa,asustelen vielä tämän kuun ukon kanssa yhdessä,avioeropaperit laitetaan kunhan keritään. Heräsin tänään 9.30 ja sain heti alkaa ettii mun autoa ku mies oli sen kännipäissään vieny ja ajanu tankin tyhjäksi,jättäny yhelle pikkutielle,sain just syötyä ja kohta pitäs mennä alsten kanssa pelaamaan kimbleä.

Heh :) Mä etsin unelmaduunia läheltä unelmamiestäni ja aamupalan (joka oli muuten sienimunakasta ja kahvia) jälkeen lähetin pari työhakemusta. Mahapöpö ei vaivaa enää mutta vähän viluttaa. Verhoa pitäs virkata ja illalla juon puoli pulloa punkkua, joka jäi eiliseltä :whistle:

Mua ei kiinnosta mikään. Ei niin mikään. Mä haluan vaan olla. Mua pyydetään joka paikkaan ja seuranikin jopa kelpaisi joillekin, mutta en jaksa, ei huvita, ei kiinnosta. Ei kiinnosta baarit tai paskanjauhanta.

Koomatila.

Minä olen kurssilla, joka loppuu ensi viikon perjantaina. Tiistaina menen työhaastatteluun, jos saan paikan niin aloitan työt samantien (16 tuntia viikossa, eli ette te ihan hevillä musta eroon pääse). Jos en saa paikkaa, jatkan työnhakua ja vien lapset silti päiväkotiin parina päivänä viikossa, esikoisen siksi että hän ei puhu mulle enää koskaan sanaakaan jos joutuu lopettamaan rakkaassa päiväkodissaan, ja kuopuksen siksi että lääkäri määrää. Esikoisen kanssa odotetaan aikaa lasten kardiologille sydämestä kuuluvan sivuäänen takia (kuulemma harmittoman kuuloinen ääni, mutta kuuluu huomattavasti lujempana kuin pitäisi, ja on kestänyt jo yli vuoden ajan, vauvaiässä sivuääntä ei ollut vaan se tuli vasta 3 v iässä ) ja kuopuksen kanssa odotellaan aikaa neurologille koska hän ei puhu. Flunssa on vaivannut jo 11 päivää eikä loppua näy. Mies tekee edelleen pitkää päivää töissä eikä sitä juuri näy kotona kuin nukkumassa. Eilen lämmitettiin kotisauna pitkästä aikaa, ja tänään ajattelin siivota. Lapset saa ruoaksi valmista kirjolohikiusausta koska pari kertaa viikossa haluan antaa heille kalaruokaa mutta inhoan kalasta kokkaamista. Veljeni lähtee tänään viideksi viikoksi Thaimaahan ja olen kade koska haluaisin mukaan mutten pääse. Miehen kanssa menee muuten hyvin mutta hänen työaikansa ajoittain veetuttaa, lisäksi miehen peliriippuvaisuus on sellainen asia joka aika ajoin muistuttaa olemassaolostaan.
Siinäpä ne tärkeimmät :).

Pitäis käydä kaupassa ja alkaa leipomaan kuopuksen huomisia synttäreitä varten. Vähän vaan on motivaation puutetta ilmassa - niinkuin aina, kun jotain pitäisi tehdä :D Muita uusia uutisia ei ole :)

Molemmat pesukoneet päällä, täytekakkupohja tehty, Salama McQueenin valdelma-valkosuklaamuffinsseja :p kolmas annos tehty (kaksi edellistä syöty :whistle: ), lasagne odottaa uuniin laittamista. Yksin kotona, poika synttäreillä ja mies kaupoissa. Jouluverhot minullakin vielä keittiön ikkunassa, inhoan verhojen valitsemista ja paikoilleen asettelua. Lenkille pitäisi lähteä, mutta lunta sataa ja laiskottaa. Tässä lähiuutiset.

Muutetaan 4 kk päästä, odotan tätä kuin kuuta nousevaa, koska inhoan sydämeni pohjasta tätä taloa missä asutaan. Alotan th-opiskelut ens syksynä. Odotan tätäkin erinomaisella innolla. Miehen kanssa menee samaa rataa kuin aina ennenkin, tasaisesti ja onnellisesti. Muksut vie toisinaan kaikki voimat. Odottelen, että tämä pienten lasten arki hieman muuttuisi. Arvelen sen muuttuvan radikaalisti n. 1v2kk päästä, kun kuopus on 2,5v. Perustan tämä arveluni, esikoisen kasvuun, tuona aikana :D Itsellä hieman heittelee nämä mielialat, liekö perusluonteeni, vai joku hormonimyrsky.
Ettei sen kummempaa.

Mäkin olen ahdistuneisuushäiriöinen ja sen lisäksi bipoläärinen. Lapset laitoin kylmästi osa-aikaisesti päiväkotiin tänä syksynä, vaikka ovat nippanappa 2v. Muka-kirjoitan gradua.

Lapset ovat ulkona KURAVAATTEISSA. Ajatelkaa, eihän ne pysty edes liikkumaan niissä.

Mä oon älyttömän onnellisessa liitossa :whistle:
työharjoittelu loppui juur ja saan keskittyä valtakunnan perijään täysillä taas :heart: iltakoulu jatkuu ja pikkukakkosta tehdään ahkerasti
Eli lähes täydellinen olen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
eli kerrotaas kaikki oma tilanteemme, niin ei tarvitse kaikista tehdä omaa aloitusta!

minä suunnittelen häitä lokakuulle, toipunut masennuksesta. kärsin ahdistuneisuushäiriöstä. leikkasin poikani hiukset eilen pois ja poikani haukkui minut ja tyttö pelkää veljensä hiuksia koska ne on piikkejä. olin viime yönä yövuorossa ja heräsin klo 11.30 ja väsyttää vähän. teen ruuaksi kanaa riisiä ja kasviksia. juomme ehkä maitoa ruuan kera. mieheni on ollut jo 8 vuotta rauhallinen, ja on nyttenkin töissä. pikkuveljeni on meillä ja leikkii lasten kanssa.
ihana kuulla =) =)

Eihän täällä tartte päivittää omia tietojaan, palstalaiset tekee sen kyllä puolestamme. Minustakin on mukavaa kuulla, että minulla on skitsofrenia ja että tulen eroamaan v. 2009 syksyyn mennessä, jolloin tämä (kuulemma) vahinkolapsi täyttäisi vuoden :flower:

Olen ahdistunut ,masentunut ja niin edellen.Olen huolissaan lapsesta ja meneisyys ei jäättä mua rauhaan :( Joka aamu kun mä herän mä toivon että edes jotain muutuu paremmaksi meijän elämässä!Me muutamme omakoti taloon noin 3-6kk päästä,voi olla aikaisemmin,odotetaan innolla,kun kerros talo elämää on pas..ka.Hmmm..mitä vielä,,,syön nyt kala :/ ja kohta mennään kaupaan

Odotan miestäni laivalta tuliaisten toiveissa. Viimeyönä meillä oli talossa kahdeksan lasta, joiden kanssa laulettiin SingStar'a. Ruuaksi meillä oli tänään muusia ja lihapullia, jotka tein itse. Aamulla kävin muuten kirpparilla ja ostin Arabian emalikattilan ja Ruusu-hopea leikkelehaarukan.
Lähitulevaisuudesta, tiistaina tulee mein talotehtaalta rekat ja talon pystytys alkaa, elokuus sit taas muutetaan. Ai niin nyt asutaan siin teollisuushallissa. Syksyl tarvis sitten alkaa töitäkin taas etsiä.
Oisko täs nyt alkuun. :D

Vein juniorin (2v) hoitoon, itte roikun kotona, piti mennä töihin mutta olo on ankea ja siivoukset ym olisi hoidettava taas. Esikoiseni pelaa xboxilla, mies on sairaalassa leukemiapotilaspoikansa kanssa, tytär katsomassa veljeä kans. Saivat toissailtana pikkuveljen joten varmaan käyvät vilkaisemassa sitäkin ja äitiään siellä. Ihana vauva olikin.

Töitä kai pitäs taas aloitella tauon jälkeen, miehen sairaalassaolon takia kaikki hommat jäävät mulle -tai siis nyt se itsekkin myöntää sen, ne jää yleensäkin mutta se ei tajua sitä. Mutta kaikenkaikkiaan olen onnellinen, syöpälapsi voi hyvin ja muut lapset ovat terveitä. :)

Yhteistyössä