P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mutta kyllä töitä aina löytyy! Nih!
No varmaan sulla (mulla), kun olemme hoitoalalla ja suostuu menemään myös Attendolle. Ei kaikki pääse edes niihin siivoushommiin vaikka sanoisi oppivansa työt jne.vakuuttelisi olevansa hyvä.
Ja vaihtaisitko itse palkkasi 9 tuntipalkkaan? Tuskin.
Niin no mä vain kirjootinki palstalla toitotetun jankkauksen... Jatkuvasti irtisanotaan joka paikas porukkaa ja silti jotkut tollot luulee, että kyllä niitä töitä kaikille on jotka vain haluaa töitä tehdä. No ei oo ja kyllä rupiaa hoitoalallaki olemaan hoitajista ylitarjontaa, ainaki täällä päin.
Kokoomuksen politiikka johtaa siihen ettei Suomesta jää jäljelle muuta kuin savuavat rauniot.
Niin no mä vain kirjootinki palstalla toitotetun jankkauksen... Jatkuvasti irtisanotaan joka paikas porukkaa ja silti jotkut tollot luulee, että kyllä niitä töitä kaikille on jotka vain haluaa töitä tehdä. No ei oo ja kyllä rupiaa hoitoalallaki olemaan hoitajista ylitarjontaa, ainaki täällä päin.
ei sitä kokoomus ole päättänyt että mammat tilaa ryysyt Zalandosta eikä käy enää Seppälässä
Sulla meni aika iloisesti jutun varsinainen pointti ohi aiheen.Zalandosta en ole koskaan mitään ostanut, mutta enpä ole aikoihin ostanut mitään Seppälästäkään, kun ei siellä ole ollut mitään sopivanlaista ostettavaa. Tytölle ostettiin paljon aikaisemmin, mutta nyt ei löydy mitään. Ne suosikki Seppälän housutkin rupeaa kaikki olemaan pieniä ja uusia vastaavia hänen mallisiaan sieltä ei enää saa.
Ja kotimaisia verkkokauppoja käytän silloin harvoin kun netistä ostan. Juuri pitäisi mennä hakemaan yksi paketti, kotimaisen valmistajan omasta kaupasta tilasin, onneksi sai kuluitta tilattua nyt. Olen kyseistä juttua yrittänyt etsiä kivijalkakaupoista, mutta eipä ole yhdessäkään ollut kaupan.
Toinenkin kotimaisen kaupan tilaus on tulossa. Sitä edellisen kerran tilasin kuluitta liikkeeseen, olisin itse liikkeestä ostanut, mutta tarjous oli voimassa ainoastaan verkkokaupassa.
Suunnitelmissa on seuraavaksi ostaa kotimaisen valmistajan omasta verkkokaupasta, kun siellä on ale tietyistä tuotteista. Liikkeessäkin käytiin äskettäin, mutta sieltä oli sopivat koot loppu silloin.
Sulla meni aika iloisesti jutun varsinainen pointti ohi aiheen.
ei sitä kokoomus ole päättänyt että mammat tilaa ryysyt Zalandosta eikä käy enää Seppälässä
:flower:
(Mutta onko Kokoomus syypää huonoon asiakaspalveluun ja surkeisiin vaatteisiin? On, totta kai!!!)
niimpä, se on muistaakseni ihan sekoomuksen puolueohjelmassa että pyritään mahdollisimman huonoon asiakaskokemukseen, erityisesti rättikaupassa
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin;30385977:Stockmankin saisi lunastaa takaisin luxustavaratalon imagon ja ihan oikeasti tarjota loistokkuutta ja glamouria kaiken paskan keskelle. mä en ainakaan mene stokkalle ostamaan halpista vaan vaikka Luotolla sen kalleimman huulipunan! jumankekka! ja odotan että tehdessäni omaa konkurssiani tuotteet tuoksuu, marmori kopisee korkojeni alla ja messinki kiiltää - ja että asiantuntevat tyylikkäät myyjät jotka arvostavat itseään ja ammattiaan sekä ammattitaitoaan palvelevat minua asiaankuuluvasti.