Päivän suunnitelmanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Minä laitan kohta makaronilaatikon uuniin ja alan odottelemaan äitiä ja siskoa kera kahden lapsukaisen kanssa kylään! :heart: :)
Sit ajattelin leipoa vielä suklaapiirakkaa ja kääretorttua (pitsaa, mustikkapullia ja sämpylöitä) leivoin jo eilen. :p Jospa noille tädin kultakimpaleille joku noista värkkäämistäni jutuista maistuis :heart:

Niin ja siivottakin pitäis .... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Parin tunnin päästä lähdetään tädin 60-vee päiville Pieksämäelle. Se järjestää ulkoilupäivän mökillä, eli tiedossa ulkoilua, räkänokkia ja punaisia poskia.
Kuulostaa kivalle! :) Meidänkin oli tarkoitus viettää ulkoilupäivää, mennä hiihtämään ja paistaan makkaraa. Pakkasmittari näyttää melkein -20, joten ajateltiin luopua ideasta. (Ei nuo pienet tarkenis ulkoilla kovin kauaa... meistä aikuisista puhumattakaan :ashamed: :D )

Ajattelin lähteä vaunuilla Essolle tekemään V-peli, jos tuo pakkanen ei yhtään kiristys. Sit varmaan anopille naapuriin, kun kälykin on siellä tyttönsä kanssa :)
Illemmalla kauppaan ostamaan kaikkea hyvää, koska tänään on miun KARKKIPÄIVÄ :p Tein uudenvuodenlupaukset, että syön karkkia tms. hyvää vaan kerran viikossa.

odottelen että ukko herää,kun taas jälleen kerran on ollut viikon yö vuorossa.tuli vasta 8 aikaan kotiin.eihän tää yövuoro viikko ollut kuin neljäs jo perään.

Mies lähti juuri töihin, esikoinen 3v lähti eilen siskoni luokse yökylään viikonlopuksi ja minä olen kotona vauvan kanssa! Joten ajattelin nauttia tästä "vapaasta" ja löysäillä koko päivän.. Ja nukkua ne päiväunet kerrankin kun voi!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Parin tunnin päästä lähdetään tädin 60-vee päiville Pieksämäelle. Se järjestää ulkoilupäivän mökillä, eli tiedossa ulkoilua, räkänokkia ja punaisia poskia.

Tervetuloa tänne suuntaan: meillon tiedossa siivousta, jota en ees aiemmin ois uskonut oottavani, ollaan rempattu kolmatta viikkoa ja oi ihanaa kun saa tavarat paikoilleen, kaikki pölyt pois ja paikat kuntoon =) Illasta mä sit varmaan makaan sohvalla ja nautin olostani.

Me lähdetään törsäämään Ikeaan, käydään jossakin syömässä ja sitten kurvataan kotiin leffavuokraamon kautta, laitetaan sauna tulille ja illalla sitten leffa ja mulle sidukka tai pari. :p

Jospa tämä stressi ja kaikki murhe tästä helpottuisi.

ruuan laittoa ja sitten vien isännän bussiin, lähtee lätkämatsia kattoon tampereelle ja kauppaan lasten kanssa. jääkaappi ihan tyhjä :whistle:
illalla lasten kanssa oleilua ja saunaan mennään ja syödään herkkuja :p

Ensin vaan oleskelua ja ehkä pientä siivousta. Illalla lapset menee famulaan yöks, ja me isännän kanssa lähetään stadiin pörrää. Siinä sitä on hommaa...
Hiukset pitäis värjätä, kaupassa käydä ja kynnet lakata. Väsyttääkin niin maan perkeleesti, mutta en nukkumaankaan pääse ku mies on ollu yön töissä. Noinkohan sitä illalla mitään jaksaa...

Kunhan mies kotiutuu, niin lähdetään päiväks mökille ja poju pääsee mummin, ukin ja sedän luo. Koirat otetaan kans mukaan, ni päästään mökkiteille ajelemaan koirien kanssa. Illaks tullaa sit kotio ja kavereita on tulossa kylään...

Eipä oikein ole suunnitelmia...täällä kotona on aikas hiljaista, joten tökkään kai isukille kauppalapun kouraan ja lähden lasten ja koirien kanssa ulos sillä välin kun hänen ylhäisyys menee cittariin...

Yhteistyössä