Päivän saldo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mitä teit, mitä jäi tekemättä? Mikä sai plussaa, mikä jäi harmittamaan?

Mä siivosin, mutta valokuvia en taaskaan järjestänyt. Vielä otan itseäni niskasta kiinni... :kieh: Mä inhoan digikameraa ja kuvia koneella, haluan sellasen vanhan mummokameran josta teetetään kaikki, mitä sinne räpsitään. :xmas:

Ei oikeastaan jäänyt harmittamaan kuin yksi yhteenotto neitin kanssa, muuten aika plussa päivä. =)

Tein kaikkea tavallista.Ulkoiltiin lasten kanssa,leikittiin luettiin,askarreltiin...Pyykkäsin ja siivosin jonkun verran.Mies toi yllärinä pullaa töistä tullessaan.Tein myös hyvän löydön kauppareissulla ja ostin kuopukselle ens talveksi Vikingin goret-oli puoleen hintaan. =) Oikein mukava päivä kaikenkaikkiaan ja vielä jatkuukin... :whistle:

Kävin oikeusaputoimistossa, mistä hyöty plus miinus nolla :kieh: Tai no, kuulin että olin väärässä paikassa ja että todennäköisesti en koskaan saa rahojani takaisin. Tai siis että summa, jota vaadin on "liian pieni" oikeusteitse vaadittavaksi.

Kävin kävelylenkillä, mikä oli ihan kiva ja plussaa koska se lähteminen nykyään on aina niin nihkeetä |O

Aamupäivän toimistovisiitin takia saamen tunnit jäi väliin joten tämän päivän kotitehtävät on edelleen tekemättä :xmas: Miinusta siis.

Mutta, erittäin iso plussa: poika oli päiväkodissa mennyt nukkumaan ilman tuttia, oli vaan sillä leikkinyt niin olivat ottaneet pois ja oli nukahtanut ilman! Ja nyt nukkuu tuolla omassa sängyssäänkin ilman tutteja! Eli tais jäädä tutti nyt meiltä pois! :D

sain tehtyä:
imuroinnin
järjestyksen vaihdon
lattioiden ja vessan pesun
saunomisen

jäi tekemättä:
pyykkäys
lasten sängyt kaipaa yhä lakanoita

jäi harmittamaan:
dvd-levyn rikkoutuminen ja siitä lasten kaa käyty "keskustelu"

plussaa:
kiva ulkoilu lasten kaa
lonkero saunakaverina

Käytiin kuopuksen kanssa kerhossa ja ulkoiltiin tänään paljon!
Tilattiin miehen kanssa uusi astianpesukone ja viikonlopuksi matka :heart: :) (Nuo oli toodellista plussaa! )
Leivoin pullia, joita syötiinkin sitten monta, kera hillon ja kermavaahdon.
Pyykkiä pesty, sauna lämmitetty ja ruokaa laitettu, mutta miinuksena siivoomatta on jäänyt tältä päivältä ja huomenna odottaakin sitten iso siivousurakka :/

- Reippaasti laitoin aamulla puuroa, typsyn koulutielle ja itseni töihin jo kello kahdeksaksi, vaikka työt alkoivat vasta klo 9.
- Töissä sain yhden homman valmiiksi ja toista aika pitkälle eli ihan tehokas päivä oli.
- Varsinaisen työn jälkeen kävin oikolukemassa kirjani englanninkielistä versiota kielenkääntäjän kanssa.
- Illalla kävin hiihtämässä typsyn kanssa noin 5 kilometriä ja saunoin sekä söin Runebergin torttua.

Päivä taisi ollakin ihan hyvä, paitsi että pojalla on joku mikä lie keuhkokuume, johon onneksi mies sai haettua lääkkeet.

Peruspäivä. Ei mitään erikoista. Illalla käytiin luistelemassa koko poppoo. Sapuskanlaittoa, 5 koneellista pyykkiä, normaalia siivoilua ja paikkojen järkkäämistä. Jäi hyvä mieli, ku ekaluokkalainen teki kerranki tosi iloisesti ja reippaasti läksynsä. Ja siitäki jäi hyvä mieli, ku jaksoin lukea 2-vuotiaalle kaikki Miina Manut, mitä se mulle toi. 5kpl. :D

Ai niin. Osallistuin 5-vuotiaan järkkäämille sinisen nallen synttäreille. Legoista tehtyjä herkkuja tarjoiltiin ja lapset esiinty juhlissa. =)

Mitä tein: Siivosin, pesin vessan, ulkoilin, ompelin lapselle pitkän madon=)
lisäks leivoin ja tein ruokaa.. tavallisia juttuja siis!

Jäi tekemättä: Ei tuu mieleen

+: lapsi meni kiltisti nukkumaan, sain sen jälkeen seksiä;)

Jäi harmittamaan: vaunulenkki jäi vähän liian lyhyeksi

Lasten kanssa pulkkamäessä.Sit tein ruokaa.Shoppailin nettikaupoista vähän juttuja.Vähän siivoillut.Kävin kaupassa.

Pyykkiä ois pitänyt pestä mutta en viitsinyt,huomenna sitten muutama koneellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä en tee nykyään muuta ku töitä.. kun oon siellä 10-18, niin siinähän se koko päivä menee... :|

On muuten sen puoleen kurja työaika, et siihen menee koko päivä :( Ei paljoa jää lasten kanssa olo aikaa

Yhteistyössä