Päivän saamattomat-pino :D (saadaanhan me aikaseks vaikka mitä) :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Eli homman idea on se että kun tänään tuli jo aika kasa saamattomia äitejä, niin huomenna ku plesautetaan perseemme koneelle, palaamme tän ketjun ääreen kaikki 8.00 alkaen :D (omaan tahtiin kun kerkiää )

Jokainen palstailee hetken, sit mennään tekeen yks asia; pesukone päälle, kuivat kaappiin, tiskit, imurointi, petien petaaminen tms. Mikä on se tähdellisin juttu. Sit tullaan takas palaamaan tähän ketjuun ja kertoon mitä teki ja miten suju. sit taas palataan tekeen se yks juttu. ei oteta ressiä :D

miltä kuulostaa? :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Kuulostaa hyyvältä mutta mä en saa tehdä mittään kotitöitä :| tää on niin syvältä

sä ruoskit sit meitä
smiley-sex024.gif

no hö, emmmä voi osallistua. menen aamulla 9ksi pallopilatekseen ja infrapunasaunaan ja sitten käyn myymässä pienimmän pieniä vaatteita ja käyn kaupassa ja haen kakkosen koulusta ja värjään sen tukan ja sitten ehkä voin kattoa, tartteeko koti jotain kontribuutiota.

Mä oon niin saamaton, että varmana istun kuitenkin koneella huomenna!
Tänään minä...

-Tyhjäsin ja täytin tiskikoneen
-Tein pojalle pakkaseen 6 päivän soseet, keitin ja soseutin ja sekoittelin 5 eri kasviksesta ateriat, oon oikee gourmee-mamma! :laugh:
-Kävin kaupassa
-Järjestin pojan vaatekaapin

Aika hyvinhän siinä jo oli? :D

Meidän piti miehen kanssa tänään siivota... mut jotenki se jäi, leikittiin kummatkin vaan pojan kanssa ja yhdessä laitettiin se nukkumaan... Nyt ei viitti enää imuroida kun poika nukkuu, ja mieskin istuu vaan koneella... Eli siis saamaton koko pariskunta tänään!!

Mä tuun huomenna raportoimaan jos muistan... Lupasin kyllä miehelle, että siivoon kämpän siihen kuntoon päivällä, että hän voi sitten vaan imuroida kun tulee töistä... Tasajako =)

Oonkos mä nyt ainoo "aamuvirkku" laiskottelija? Me noustiin jo tunti sitten... Pestiin kakkapylly ja ollaan harjoiteltu kääntymään selältä mahalleen. Yllättävän vaikeaa ilmeisesti... äänistä päätellen se vähän vituttaa kun ei pääse ja äiti vaan hymyilee vieressä eikä voi yhtään auttaa :D

Pitäs varmaan pyykätä, siivota oma vaatekaappi... tai siis lattialta vaatteet sinne kaappiin :D Ja keittiö pitäs setviä, samoin olohuoneesta romut.

Miten kaveri joka ei osaa edes vielä liikkua, saa koko kämpän muistuttamaan lelukauppaa? :o

**edit**

Kai mäki sit listaan:

-Keittiön siivous
-Tuttipullojen pesu
-Ylimääräiset lelut ja "lelupisteet" lattioilta pois
-Omat vaatteet ympäri kämppää vaatekaappiin ja järjestykseen
-Pyykinpesu x 2 koneellista
-Ruuanlaitto
-Uudelleen keittiön siivous (mä oon megasotkija keittiössä)
-Lakanoiden keräys pesuun

Ja kun mies tulee kotia, se imuroi, halleluuuja, ja kastelee kukat ja laittaa puhtaat lakanat. :heart: Nukuttaa pojan, ja sit me voidaan yhdessä kölliä sohvalla töllön ääressä puhtaassa kämpässä. Siis jos mä nyt saisin siivottua täällä siihen kuntoon että se imurointi on mahdollista.... :whistle:

heh, mä sain eilen vietyä roskapussit ulos.. ja tänään pesukoneen päälle aj pojan puhtaat vaatteet kaappiin... :D

tässä olis lista mitä pitäis tehdä
-tyhjentää astianpesukone
-täyttää astianpesukone
-levittää pyykit kuivumaan
-pestä lisää pyykkiä (n.4 koneellista)
-tehdä ruokaa
-siivota keittiö
-siivota vessa
-viedä roskia
-imuroida
-pestä lattiat
-kastella kukat
-järjestää kämppä
-laittaa puhtaat pyykit kaappiin
-mennä töihin

ja näistähän mä todennäköisesti teen mitä... :ashamed:

Täällä.... :wave:

Listaa tälle päivälle:

- petien petaus
- tiskit koneeseen ja kone päälle
- vaatteen pesua 3-4 koneellista
- lasten huoneen järjestely
- oman vaatekaapin inventaario
- kirpparivaatteiden lajittelu
- imurointi
- vessan pesu
- kukkien kastelu
- pölyjen pyyhintä
- ruoan laitto

Tuossa hieman ensialkuun.... :snotty: Ja tässä vaan istun.... :snotty:

Sain just pojan nukkumaan, joten nyt meen siivoon keittiöö ja laitan pullot likoomaan. Saas nähä kauan ehtii touhuun rauhassa ennenkö show taas alkaa... (Pieni diktaattori tällä hetkellä tuo ukko, pian 5kk - vaativa ja huomionkipee, ja liikkeellelähtö kiukuttaa, tai sen epäonnistuminen siis...)
Noni, nyt keittiöön :p

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Täällä.... :wave:

Listaa tälle päivälle:

- petien petaus x
- tiskit koneeseen ja kone päälle x
- vaatteen pesua 3-4 koneellista
- lasten huoneen järjestely
- oman vaatekaapin inventaario
- kirpparivaatteiden lajittelu
- imurointi
- vessan pesu
- kukkien kastelu
- pölyjen pyyhintä
- ruoan laitto

Kauhee korvasärky :kieh:

Pitäs leipoo pari suklaa kakkua :p Esikoinen täytti eilen 12v ja tänään juhlitaan :heart:

*Siivota tottakai*

Matot on ulkona, kun ne eilen sinne sain...Mistä aloittas? :/

Toistaseks istun tässä ja juon aamukahvia :whistle:

Muoks. :wave:
Tiskikone tyhjätty ja täytetty...

Yhteistyössä