Päivän positiivisuus pläjäys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeeeee

Vieras
Mikä on saanut sinut tänään positiiviselle tuulelle? Miksi olet onnellinen tai hyvilläs elämästä? Haluan tähän mahdollisimman monen ihmisen jakamaan hyvää sanottavaa :)

Minulla on maailman ihanin mies. Olen monta vuotta tyytynyt paskoihin miehiin, jotka ovat pilanneet itseluottamukseni ja kaiken. Nyt minulla on huolehtiva ja rakastava mies rinnalla, joka antaa koko aika huomiota/hellyyttä minulle ottaen huomioon minun tarpeet <3 Rakastun häneen aina uudestaan ja uudestaan.

Miehen kanssa menee taas pitkästä aikaa hyvin. Tuntuu kivalta olla sen kanssa, seksi on ihanaa sen kanssa ja sitä tulee harrastettua usein. Mä haluan olla sille kiltti ja se mulle.

Se, että ilma on raitistunut.
Ja miehellä on edessä pitkä vapaa :heart:
Tiedossa kaikenlaista mukavaa viikonloppuna.
Voishan noita luetella... :D

Ja olen ihan yleisesti ottain onnellinen elämässä: ihana ukkokulta, kolme muksua, ei enää väsyttävää vauva-aikaa, omakoti, ym. elämä siis kaikinpuolin mallillaan =)

Ihana sade. Rakas mieheni, joka pitää musta hyvää huolta kun olen hieman huonovointinen ja yliväsynyt. Pienet kanini, jotka tulevat sohvalle köllimään kainalooni. Se tunne kun kuuntelin dopplerilla masuasukkia ja toinen myllersi siellä kovasti :heart:

Tyttäreni täyttää kuusi vuotta tänään ja minut saa hymyilemään se...
Myös syntymäpäivien järjestely on ollut mukavaa,kun ei ole yksin kaikkea joutunut tekemään...
Nytkin kihlattuni pukee lapsia ja lähtee heidän kanssaan ulos ja kauppaan jotta minä saan leipoa ja siivoilla rauhassa.
Parisuhde rintamalla menee paremmin,kuin hyvin...
Molemmat lapset on terveitä..
Lisäksi eilen huomasin,kuinka ihania sukulaisia mulla onkaan taas :)

Kyllä niitä hyviä asioita löytää joka päivä elämästään.. :)

Sain lisää työtehtäviä ja sitä kautta kivan onnistumisen kokemuksen. Tytön silmä ei olekaan tulehtunut vaan oli "vain" allerginen reaktio. Ehkä paras tapahtui juuri tätä ketjua lukiessani: vaikka olisi kuinka surkea päivä, positiivisten pientenkin asioiden ajattelu saa paremmalle mielelle. :)

Ihana, rakas aviomieheni :heart:
Ystävä pääsi viimeinkin pois sairaalasta. =)
Kissojen höpsöt päähänpistot. :D

Mie tunnen olevani niin onnellinen tänään. :heart:

Kamala kun piti miettiä pitkään- tämä päivä on ollut aika lailla hanurista.

Sain tänään kasvikuivurin :D Kiitos kaunis erälle ystävälle.
Mun kesäkurpitsasato aiheuttaa mulle positiivisella tavalla harmaita.....
Ekat kirsikkatomaatit oli kypsiä.
Pääsin töistä 20 min. aikaisemmin. Mystinen perjantai.....

Yhteistyössä