päivän paras:telkkarissa suomalaiset juhlii leikkikruunut päässä ja pukeutuneina D&V häitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja buuaahhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

buuaahhhh

Vieras
meinasin pökrätä!ei kai suomalsiet nyt niin hölmöi ole sentään että pukeutuvat ja leipovat kakkuja ja juovat shamppista ja kattovat juhlia kruunut päässä.

no itekki olin aika niinkö että :O vaikka itsekkin tiiviisti häitä seurannut ja muutenkin "fanitan" kuninkaallisia,niin ihan vettä oon juonu ja hapankorppuja mutustanu,eli kaukana juhla herkuista ja juhla-asuna kulahtanu t-paita :)

Veikkaanpa, että vastaavia kisakatsomoita on ollut Suomessakin aika monta, eikä siinä musta mitään huvittavaa ole. :) Miksi ihmiset eivät saisi juhlia?

Hei ja myös huumoria saa käyttää. Oletan että ihan tosissaan ei muovikruunut päässä olla. Miettikääs miten mukava on kahdenkymmenen vuoden päästä muistella että sillon kun kuningatas meni naimisiin niin me likat oltiin kruunut päässä juomassa skumppaa,,

tuota noin..ymmärtäisin jotenkin jos olisi joku suomalainen juhla. En vaan nyt ymmärrä pukuleikkejä vanhoilla ihmisillä. Ajatella jos mun anopilla ja appiukolla olisi kruunut päässä ja koirallakin ja Ruotsalaisten kuvia seinällä. *Reps, kops*

Alkuperäinen kirjoittaja Ei helvata:
Suomalaiset samaistuvat Ruottalaisiin kohta. Missä on SUOMALAISET???????
Meillä vietetään kylä ihan perinteisiä suomalaisiakin juhlia. Niitäkin, joita useimmat suomalaiset eivät muista olevan olemassakaan. Joten jos juhlistan naapurivaltion prinsessahäitä, niin se ei ole millään tavalla pois vaikkapa Lallin päivän vietosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei helvata:
Suomalaiset samaistuvat Ruottalaisiin kohta. Missä on SUOMALAISET???????
Meillä vietetään kylä ihan perinteisiä suomalaisiakin juhlia. Niitäkin, joita useimmat suomalaiset eivät muista olevan olemassakaan. Joten jos juhlistan naapurivaltion prinsessahäitä, niin se ei ole millään tavalla pois vaikkapa Lallin päivän vietosta.

juu saa sitä juhlia..mutta on se aika koomisen näköistä. Tulisi ainakin täälläpäin "tietty leima" jos tuolla heiluttaisi ruotsalaisten lippua ja hurraisi.
Ei pahalla mutta raja kaikessa. Jos edes ne leikkikruunut pois*reps,kops* tuplaten.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
juu saa sitä juhlia..mutta on se aika koomisen näköistä. Tulisi ainakin täälläpäin "tietty leima" jos tuolla heiluttaisi ruotsalaisten lippua ja hurraisi.
Ei pahalla mutta raja kaikessa. Jos edes ne leikkikruunut pois*reps,kops* tuplaten.
Me yritettiin systerin kanssa ehdottaa siskonlikalle ( = 16 v ) että kävis nopsaan askartelemassa meille pienet Ruotsin liput. Mutta ei suostunut. Harsohatun sentään laittoi päähänsä. Sanoi kuitenkin, että ei aio laittaa otettuja valokuvia Facebookiinsa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Me yritettiin systerin kanssa ehdottaa siskonlikalle ( = 16 v ) että kävis nopsaan askartelemassa meille pienet Ruotsin liput. Mutta ei suostunut. Harsohatun sentään laittoi päähänsä. Sanoi kuitenkin, että ei aio laittaa otettuja valokuvia Facebookiinsa :D

:)

Mitä sillä on väliä mitä muut ajattelee? Arvostan sitä, että aikuisetkin osaavat ottaa huumorilla tuollaisia prinsessaleikkejä.

Käsittääkseni monilla suomalaisilla on kisakatsomot kaikkineen rekvisiittoineen kotona kun on jostain urheilutapahtumasta kyse. Joten miten sellainen eroaa tästä, paitsi tämä hääjuttu on naisellisempi tapahtuma.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Mitä sillä on väliä mitä muut ajattelee? Arvostan sitä, että aikuisetkin osaavat ottaa huumorilla tuollaisia prinsessaleikkejä.

Käsittääkseni monilla suomalaisilla on kisakatsomot kaikkineen rekvisiittoineen kotona kun on jostain urheilutapahtumasta kyse. Joten miten sellainen eroaa tästä, paitsi tämä hääjuttu on naisellisempi tapahtuma.

Niinpä. Itse en harrasta noita ja siksi koomiselta vaikuttaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
On mullakin sinikeltaiset villasukat ja Ruotsinlippu-serpentiiniä.
Ihanaa kun on aikuisenakin niin lapsenmielinen ja kekseliäs ettei elämä käy tylsäksi.

Näin juuri, miksi kaikki pitää ottaa niin vakavasti? Vähän harmittaa, kun en itse ehtinyt järjestää juhlarekvisiittaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
On mullakin sinikeltaiset villasukat ja Ruotsinlippu-serpentiiniä.
Ihanaa kun on aikuisenakin niin lapsenmielinen ja kekseliäs ettei elämä käy tylsäksi.

Näin juuri, miksi kaikki pitää ottaa niin vakavasti? Vähän harmittaa, kun en itse ehtinyt järjestää juhlarekvisiittaa :)

Mua jäi harmittaan että pieni Ruotsinlippuni jäi töihin...
Muuten oli rekvisiittaa ihan kivasti.
Kokoonnuttiin kaveriporukalla ja oli kiva että saatiin vähän vaihtelua illanistujaisiin tällaisella teemalla.

Yhteistyössä