Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:Tuttu puhui että treella olis joku tosi kiva "sisä-puuhamaa".
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:Ilmeisesti titinallen talo on avoinna lauantaisin vain? Ja kylpylät ei ikävä kyllä käy. Muutenkin käydään neidin kanssa uimassa ja metsän keskellä asutaan, joten makkaraa paistellaan muuten vain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:Tuttu puhui että treella olis joku tosi kiva "sisä-puuhamaa".
HOPLOP
Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:Tuttu puhui että treella olis joku tosi kiva "sisä-puuhamaa".
HOPLOP
ei kannata mun mielestä ainakaan kauhean kaukaa lähteä, musta tosi kallis leikkipaikka, eikä oikein aikuisille mitään. Ennemminkin lasten riehumis paikka jossa juoksevat yksinään ja vanhemmat istuvat pikku penkeillä 2 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ronttimus:Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:Tuttu puhui että treella olis joku tosi kiva "sisä-puuhamaa".
HOPLOP
ei kannata mun mielestä ainakaan kauhean kaukaa lähteä, musta tosi kallis leikkipaikka, eikä oikein aikuisille mitään. Ennemminkin lasten riehumis paikka jossa juoksevat yksinään ja vanhemmat istuvat pikku penkeillä 2 tuntia.
Mun kaveri sanoi, että aikuinenkin viihtyi siellä. Kehui oikein kovasti! Ja hinnasta sanoi, että ei ollut ollenkaan paha....