Päivän matkakohteita 3-vuotiaan kanssa Etelä-Suomessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venla-05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venla-05

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
1 714
1
36
Mikä olis sellanen kiva paikka? Muumimaailma ei oo auki, eikä Titinalleakaan pääse katsomaan. Miehellä yllättäen parin päivän loma ens viikolla ja ois kiva lähtä käymään jossakin =)

Minnes neuvositte menemään? :D

Kylpylöissä on paljon muutakin tekemistä kuin uiminen! Voi laskea mäkeä, hiihtää jos on lunta, leikki-ja liikuntahuoneet on melkein kaikissa. Soittele tai käy eri kylpylöiden nettisivuilla. Monissa kaupungeissa esitetään myös loistavia lasten teatteriesityksiä.

Eikö oo Ti-ti-nallen talo auki? Hiihtolomat ja kaikki alkamassa. Harmi. Miten ois jos pakkaisitte uikkarit ja ajaisitte johonkin uimalaan? Sellaseen siis mikä on jotain tavallisen uimahallin ja kylpylän väliltä. Ei maksa paljon ja 3v. tykkää varmaan läträtä vedessä. :) Käytte jossain naapurikaupungissa ja sen perään syömässä niin tulee vanhemmillekin vaihtelua.

Tai vaikka laavuretkelle paistamaan makkaraa?

Vammalassa on se hakkaraisen talo

http://www.herrahakkaraisentalo.net/ ja sieltä voi ajaa kätevästi punkalaitumelle katsomaan http://www.koiramaentalo.fi/ jaa se ei ookkaan auki talvella

Ilmeisesti titinallen talo on avoinna lauantaisin vain? Ja kylpylät ei ikävä kyllä käy. Muutenkin käydään neidin kanssa uimassa ja metsän keskellä asutaan, joten makkaraa paistellaan muuten vain :D

Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Ilmeisesti titinallen talo on avoinna lauantaisin vain? Ja kylpylät ei ikävä kyllä käy. Muutenkin käydään neidin kanssa uimassa ja metsän keskellä asutaan, joten makkaraa paistellaan muuten vain :D

Okei, no sit :) Entäs laivareissu? Sen ehtis parissa päivässä ja ois teille vaihtelua. Ainakin Vikingillä myyvät pilkkahintaan risteilyjä. Tartee olla clubilainen, mutta siihen voi liittyä netissä heti.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Tuttu puhui että treella olis joku tosi kiva "sisä-puuhamaa".

HOPLOP

ei kannata mun mielestä ainakaan kauhean kaukaa lähteä, musta tosi kallis leikkipaikka, eikä oikein aikuisille mitään. Ennemminkin lasten riehumis paikka jossa juoksevat yksinään ja vanhemmat istuvat pikku penkeillä 2 tuntia.

Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:

HOPLOP

ei kannata mun mielestä ainakaan kauhean kaukaa lähteä, musta tosi kallis leikkipaikka, eikä oikein aikuisille mitään. Ennemminkin lasten riehumis paikka jossa juoksevat yksinään ja vanhemmat istuvat pikku penkeillä 2 tuntia.

Mun kaveri sanoi, että aikuinenkin viihtyi siellä. Kehui oikein kovasti! Ja hinnasta sanoi, että ei ollut ollenkaan paha....

Alkuperäinen kirjoittaja Ronttimus:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:

HOPLOP

Mun kaveri sanoi, että aikuinenkin viihtyi siellä. Kehui oikein kovasti! Ja hinnasta sanoi, että ei ollut ollenkaan paha....

No kyllä siellä aikuinenkin voi lapsen kanssa leikkiä, jos jaksaa kontata pitkin tunneleita ja laskea liukumäkeä.Seisoma korkuisia paikkoja harvassa.
Muistaakseni 9euroa maksoi yli 3 vuotiaalta, musta aika paljon kun voin kotona tehdä saman kaltaisen temppuradan.

Yhteistyössä