Päivän hyviä ja huonoja uutisia / asioita elämässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25941038]Aina ei kyl löydy intoa ja toisinaan jalat on ihan tönköt sekä kipuiset mut sisulla vaan vedetään. Aluksi aloitin kuntoilun ihan terveydellisistä syistä, mut nyt täs viimesen puolen aikana kun vointi on kohennut niin olen kyl kieltämättä ruvennut haaveilemaan jonkinlaisesta "kisasta". En tiiä, jotenkin sitä vaan haluaa tehä mahollisimman pitkiä kävelymatkoja, semmonen jännä haave.

Niin ja aloitin tosiaan kävelyurakkani 1 kilometrista :D Muistan kuinka se tuntu pitkältä ja raskaalta matkalta. Siitä sit olon mukaan olen nostanut minimi ja maksimi kilometri määrää. Nykyään lyhyemmällä lenkillä juoksen aina tietyt osuudet.[/QUOTE]

:) Hieno juttu, mie ihailen siun sisua ja intoa.
Siitä vaan kisailemaan. :D
Jokaiselle tulee varmaan sellaisia hetkiä, ettei aina jaksaisi lähteä lenkille tai tehdä jotain mitä pitäisi.

Viimeksi muokattu:
Hyvää: sain viestiä ihanalta ja rakkaalta ystävältä vuosien takaa, lomamatka varmistui

Huonoa: toinen rakas ystäväni (tai siis jonka luulin olevan rakas ystäväni) puukotti minua selkään ja nyt on mustamaalauskampanja hänen puoleltaan yhteisiin ystäviimme menossa, syytti minua asiasta johon on itse syyllinen. ei sitten ikä takaa käytöstapoja :(

[QUOTE="levoton tuhkimo";25941356]Hyvää: sain viestiä ihanalta ja rakkaalta ystävältä vuosien takaa, lomamatka varmistui

Huonoa: toinen rakas ystäväni (tai siis jonka luulin olevan rakas ystäväni) puukotti minua selkään ja nyt on mustamaalauskampanja hänen puoleltaan yhteisiin ystäviimme menossa, syytti minua asiasta johon on itse syyllinen. ei sitten ikä takaa käytöstapoja :([/QUOTE]

Varmasti oli mukava kuulla vanhasta, rakkaasta ystävästä, se ilahduttaa paljon. :)
Hö, onpa siun ystävä törkeä, mie ihmettelen miten " ystävä " voi selkäänpuukottaa
toista. Aika kurjaa tuollainen mustamaalaaminen. :| :hug:

Varmasti oli mukava kuulla vanhasta, rakkaasta ystävästä, se ilahduttaa paljon. :)
Hö, onpa siun ystävä törkeä, mie ihmettelen miten " ystävä " voi selkäänpuukottaa
toista. Aika kurjaa tuollainen mustamaalaaminen. :| :hug:

kiitos haleista, ne tuli tarpeeseen :hug:

siinäpä se, ollaan tunnettu kymmenen vuotta ja nyt sitten käyttäytyy minua kohtaan näin. sähisi silmille eilen illalla asiasta johon minulla ei ole osaa eikä arpaa ja sain vielä aamullakin haukut viestillä :( en ole vastannut mitään koska minun ei tartte vastata moisiin idioottimaisuuksiin, en alennu hänen tasolleen. en olisi koskaan uskonut hänestä :( ja kyseessä siis ihan viiskymppinen nainen eikä mikään teinipimu. annan hänen nyt olla rauhassa, ei mullekaan ihan miten sattuu puhuta. niin paha mieli tuli eilen illalla että kahteen saakka yöllä itkin ja mietin mitä olen tehny väärin :(

[QUOTE="levoton tuhkimo";25941402]kiitos haleista, ne tuli tarpeeseen :hug:

siinäpä se, ollaan tunnettu kymmenen vuotta ja nyt sitten käyttäytyy minua kohtaan näin. sähisi silmille eilen illalla asiasta johon minulla ei ole osaa eikä arpaa ja sain vielä aamullakin haukut viestillä :( en ole vastannut mitään koska minun ei tartte vastata moisiin idioottimaisuuksiin, en alennu hänen tasolleen. en olisi koskaan uskonut hänestä :( ja kyseessä siis ihan viiskymppinen nainen eikä mikään teinipimu. annan hänen nyt olla rauhassa, ei mullekaan ihan miten sattuu puhuta. niin paha mieli tuli eilen illalla että kahteen saakka yöllä itkin ja mietin mitä olen tehny väärin :([/QUOTE]

Voi että, ei uskoisi tuollaista vanhan ystävän tekevän. :|
Teet oikein ettet alennu hänen tasolleen, annat vaan olla koko ihmisen, älä vastaa
mihinkään. Voimia paljon siulle :hug: et varmasti ole tehnyt mitään pahaa hänelle.
Hyvä jos kirjoittaminen ja hali auttaa sinnuu. :)

Voi että, ei uskoisi tuollaista vanhan ystävän tekevän. :|
Teet oikein ettet alennu hänen tasolleen, annat vaan olla koko ihmisen, älä vastaa
mihinkään. Voimia paljon siulle :hug: et varmasti ole tehnyt mitään pahaa hänelle.
Hyvä jos kirjoittaminen ja hali auttaa sinnuu. :)

kiitos :hug:

todellakin olen aina ollut hänen tukenaan vaikeissa tilanteissa, kuskannut häntä, tarjonnut olkapäätä lyhyelläkin varoitusajalla. ja tässä kiitos. hänen oman virheensä vuoksi syyttää nyt minua (sain tämän eräältä hänen ystävältään tietää).

oikeassa olet, annan hänen olla nyt, sanoin hänelle jo eilen etten ole syyllistynyt mihinkään ja että hän voisi nyt lopettaa sen p*skan jauhamisen minusta ja siitä syystä sain vielä haukut sitten tänä aamunakin.

[QUOTE="levoton tuhkimo";25941450]kiitos :hug:

todellakin olen aina ollut hänen tukenaan vaikeissa tilanteissa, kuskannut häntä, tarjonnut olkapäätä lyhyelläkin varoitusajalla. ja tässä kiitos. hänen oman virheensä vuoksi syyttää nyt minua (sain tämän eräältä hänen ystävältään tietää).

oikeassa olet, annan hänen olla nyt, sanoin hänelle jo eilen etten ole syyllistynyt mihinkään ja että hän voisi nyt lopettaa sen p*skan jauhamisen minusta ja siitä syystä sain vielä haukut sitten tänä aamunakin.[/QUOTE]

Hyvä juttu, ihan siun itsesi ja mielenrauhasi takia, turhaan hää syyttää sinnuu omasta virheestään. :hug:

Miulla oli joskus samantyyppinen ystävä, nuorempi tosin.
Jos jotain ongelmia tuli tai jokin meni pieleen, niin mie olin syylinen.
Hän jopa käski miespuoleisen kaverin valita joko miun tai hänen väliltä.
Viimein miun mitta tuli täyteen ja poistettiin koko ihminen meijän elämästä, niin
tämän miespuoleisen ystävän kanssa ollaan oltu parisuhteessa jo 9 vuotta, naimisissa 7, että jotain hyvää siitäkin ystävyydestä jäi. =)

Enää kun ei tarvia kuulla hänen mustamaalausta tai haukkumista, niin ei tarvia tressata enää niin paljon eikä tuollainen " ystävyys " vie kaikkia voimia.

[QUOTE="vieras";25944861]Olet IHANA ihminen Kais, kun jaksat jokaiselle kommentoida.[/QUOTE]

Kiitos, lämmittää sydäntä positiiviset viestit. =)
Mukavaa lauantai- iltaa !

Mä en keksi ees mitään huonoa eilisestä tai tästä päivästä, kun sain eilen kuulla melkoisen uutisen: odotan kaksosia :heart:

Hienoa, että siulla on ollut eilen ja tänään ihana päivä. :)
Oi, onnea paljon kaksosraskaudesta ! :) :flower:

Miullakin on tänään ollut hyvä päivä. :)

Yhteistyössä