?
---
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen vieras;23369243:Ei ole provo.
Vastaan tässä samalla pariin muidenkin kysymykseen.
Ne hakkaajalapset oli kaikki sinisissä kura-asuissa kuten moni muukin. Jos ne olisi laitettu eteeni niin enpä olisi tiennyt kuka oli kyseessä. Ainoastaan sen hakatun olisin tunnistanut sen kurahousuista.
Kuten sanoin en pääse autosta ulos, koska satutin jalkani ja joudun käyttämään sauvoja ja sen lisäksi olen raskaana. Sauvat oli takakontissa.
En tiedä oliko tyhmyyttä vai mitä, mutta en jostain syystä tajunnut soittaa miehelleni vaan vain katsoin järkyttyneenä ja ajattelin etten voi tehdä mitään. Apua en pääse edes ulos autosta. Mies oli juuri käyttänyt minua tutkimuksissa jalkani vuoksi. Miehelleni en taas sanonut mitään heti kun tuli autoon kun lapsi tuli mukana ja alkoi kertoa päivästään enkä halunnut sen kuulevan tuosta. Illalla kerroin, mutta ei ehkä tajunnut mitä oli tapahtunut ja piti tavallisena härnäilynä. Itse taas pidin kyllä aivan muuna. Täytynee kirjoittaa kirje päiväkodille, koska jos sanon miehelleni tuosta, että mainitsee päiväkodissa niin eihän se nähnyt mitä tapahtui ja varmaan vähättelee tapahtunutta. Itse olen vähän kuin arestissa kotona tämän jalkani ja raskauden vuoksi. Hyvä ettei itselleni ja varsinkaan vauvalle käynyt pahemmin joten en uskalla lähteä tuonne liukkaille kuin pakosta ja sekin saattaen.
En ole oikeasti ennen törmännyt tuollaiseen ja se kyllä häkellytti aika paljon. Mielestäni se vahtimisvastuu on hoitajilla. Varsinkin sen enemmän jos tietävät jotain lasta kiusattavan päiväkodissa niin pitävät enemmän silmällä ettei tätä tapahdu.
KIRJE? Oletko käynyt ulkona viimeiseen 20 vuoteen?? S O I T A.