Päiväkotiin haalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ostin eskarin aloittavalle tytölle syyshaalarin päiväkotiin. Onkohan muilla haalareita vielä? Jotenkin se vaan tuntuu kätevämmälle pihaleikkeihin. Vielä ei ainakaan tyttö itse ole ollut haalaria vastaan. Tätäkin aihetta on varmaan puitu paljon, mutta en haulla löytänyt mitään :/ En kai vaan osaa sitä käyttää. Kiitos jos joku viitsii vielä antaa mielipiteen.

mein likoilla on ainakin ollu eskarissa vielä haalarit =) mitä viime vuonna niitä katselin, niin melkein kaikilla oli, kaksi tyttöä taisi olla joilla kaksiosainen :D et ei kiusata!!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
ei haalaria enää tuon ikäselle. ruvetaa kiusaan.

viime talven eskariryhmässä vain 1 lapsella oli takki ja housut, muilla haalari. seurasin asiaa ku mietin ostaako omalle, tänä syksynä eskariin menevälle haalaria enää.

Itse työskentelen eskarissa (ala-asteen yhteydessä ) ja suurimmalla osalla oli viime syksynä/talvena haalari. Ja ketään ei siitä kiusattu. Keväällä moni jo halusi kaksiosaisen asun, kun aletaan olla lähellä kouluikää ja siis "isoja" jo. :)

On varmasti.

Noita välikausihaalareita voi olla vähemän, mutta topaahaalareita löytyy todennäköisesti useammalta. Se on vaan niin helppo vetäistä päälle ulos lähtiessä.

Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
On varmasti.

Noita välikausihaalareita voi olla vähemän, mutta topaahaalareita löytyy todennäköisesti useammalta. Se on vaan niin helppo vetäistä päälle ulos lähtiessä.

Meilläkin olis tytöllä viimetalven puku joka varmasti mahtuis ainakin alkutalven. Eiköhän me silläkin mennä, ellei nyt tyttö ihan mahdottomasti protestoi vastaan :) Meillä ei neiti ainakaan paljoa katso, onko paidat housuissa kun pukee, niin siitäkin syystä haalari olisi hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostin eskarin aloittavalle tytölle syyshaalarin päiväkotiin. Onkohan muilla haalareita vielä? Jotenkin se vaan tuntuu kätevämmälle pihaleikkeihin. Vielä ei ainakaan tyttö itse ole ollut haalaria vastaan. Tätäkin aihetta on varmaan puitu paljon, mutta en haulla löytänyt mitään :/ En kai vaan osaa sitä käyttää. Kiitos jos joku viitsii vielä antaa mielipiteen.

Meillä ostettiin myös.

Yhteistyössä