Olenko ainut joka käyttää ä-pakkauksen vanupukua? Kannattaako ostaa toinen haalari syksyksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emmak"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Emmak"

Vieras
Ajattelin, että sillä pärjää nyt syksyn kun on sopivan kokoinen ja tuskin 7 kk ikäinen kamalasti ainakaan sateella ole ulkona sylissä vaan vaunuissa. Nyt kun on tullut aika käyttää haalareita niin en ole huomannut yhdenkään samanikäisen/ kokoisen vauvan päällä tuota vanupukua vaan sellaisia samanlaisia välikausihaalareita mitä kävelevillä lapsilla käytetään. Käydään vauvakerhossa, uimassa ja muskarissa eli aika paljon on samanikäisiä vauvoja näissä harrastuksissa.

Nyt aloin esikoisen äitinä miettimään pitäisikö kuitenkin olla parempi haalari kun vaunuilla liikutaan paljon ja ulkoillaan? Kannattaako rynnätä kauppaan nyt kun joitain malleja hyvällä tuurilla saattaisi vielä löytyä? Vai pärjääkö tuolla vanuhaalarilla koko syksyn?

Niin siis suunnittelin vauvan pärjäävän vanuhaalarilla ja makuupussilla kun haalariin mahtuu tarvittaessa lisäkerros vaatteita mutta nyt alkoi epäilyttämään pärjääkö.

Hyvin pärjää. Siitä vanupuvusta tuli mun lempparivaate :). Tyttö on alkuvuodesta syntynyt ja keväällä se oli ihan ehdoton! Mukava, pehmeä ja lämmin. Ja viileänä kesäpäivänäkin oli vielä käytössä.

Minulla syntyi juuri esikoinen ja harmittaa kun äippäpaketin vanuhaalari on niin iso! Saahan sen sinne topattua, mutta ehkä tuo on paremman kokoinen sitten keväällä.. Olisin varmasti käyttänyt jos olisi ollut heti pienelle sopivampi : )

Se oli kyllä todella hyvä meillä käytössä aikoinaan kun oma muksuni oli n 5 kk syksyllä. Se oli sellainen vaaleansininen vanupuku, jonka sitten värjäsin fuksian punaiseksi, tyttö kun meillä oli :) En mä muuten olis sitä värjänny, mut kun tytöllä oli sininen kantokoppa ja siniset vaunutkin, niin halusin sentään sit puvun punaiseksi :D

Monellekkasn 7kk ikäiselle se ei enää sovi, sen takia ehkä ovat ostaneet uusia?

mutta toki kannattaa käyttää tuollaista mieluummin kunnse hengitttää eikä hiosta samalla lailla ku jotkut kosteudenpitävät. Jos on oikein napakka tuuli kannattaa vaunuihin ehkä laittaa sateesnsuoja tuulensuojaksi kun tuulta se ei kunnolla pidä.

Ja sen sijaan että alat pukemaan kerroksia sen alle kannataa siirtyä suoraan siihen äp toppahaalariin.

Minusta molemmat puvut oli ihania tämän vuoden pakkauksessa ja odotin että pääsen sitä pojallani pitämään, mutta mun poika mahtus niihin nyt, mutta ei enää talvella. Mua harmittaa ja paljon. Edellisillä (tyttöjä) on ä.pakkauksen puvut menneet eka talven. Ovat kaikki alkuvuodesta/keväällä syntyneitä.

Yhteistyössä