No eipä ne lapset ainakaan meidän talossa ole koskaan nälkäisiksi jääneet hoitajat kyllä syöneet jotain jos yli jäänyt kato kun se ylijäänyt ruoka menee roskiin ja pk.ssa sitä jää yli monesti. Lisää saa niin monta kertaa kun haluaa ei kuitenkaan pelkkiä herkkuja.
Ja se "paskan" puhuminen vanhemmista.. kyllä pk.ssa keskustellaan vanhemmista ja välillä ehkä ikäväänkin sävyyn mutta usko pois niin keskustellaan monessa monessa muussakin paikassa asiakkaista eikä aina niin kauniisti...... Musta ainakin saa puhua mitä tykkäävät kunhan muistavat olla lasten ja mun kuulteni ystävällisiä (siis sielä missä mun lapseni on). Ei sielä pk.ssa ihan tuulesta niitä juttuja temmata ehkäpä joku joskus on voinut antaa aihetta keskustella miettiä lapsen ja vanhemman välisiä juttuja kato kun se lapsen joku ongelma voi vaikka liittyä keskusteluun..
Niin ja miksi sinä kuulostat niin katkeralta vakituisia kohtaan, onkohan joku syy että et itse ole................? (Ja tämä ei sitten ole muille sijaisille koska suurin osa sijaisista tekee hienoa ja arvokasta työtä.