päiväkoti työläinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alan vaihto kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alan vaihto kohta

Vieras
olen vaan pistänyt merkille kun teen sijaisuuksia että miten henkilökunta on ahnehtimasta aamupalasta lähtien,ruokaan ja välipalaan.kerrankin eräässä paikassa oli välipalaksi sämpylää ja sulatejuustoa+banaania ni vakkari henkilökunta söi satsista toki lapsi sai eka kierroksen ja multa ei kysytty otanko minä,ajattelin itte mielessä että eikö ne ole lasten suuhun eikä henkilökunnan tarkoitettu.Että ovat nälkäsiä.Sitten hiljaa kysytään ottako joku lisää ei kuulu vastausta ni saattavat kysyä otanko minä vastaan että en.No kohta sitten esim.matias haluaakin sämpylää sanotaan että ei ole enää no eihän niitä ole kun henkilökunta on syönyt ne.Matias näkee tarjottimella yhden sämpylän hoitaja vastaa että ei saa kun et ottanut kun kysyttiin,hyvin hiljaisella äänellä tuskin lapset edes kuulivat kun pälättivät omiaan.Ja että ne jaksaa puhua pahaa lasten vanhemmista.Yhden tytön äiti kulkee aina hameessa,ni se tienaa kuulema päivät kadulla.

Ottakaa selvää tuli aloitus tekstistä tosi nopsa kirjoitus.Totista totta on!!Te ette tiedä te jotka ette ole työskennelleet päiväkodissa.Päivät pitkät jaksaavat puida milloin kenenkin perheen asioita jne...Voin lyödä vaikka pääni pantiksi että tälläisissä laitoksissa lapsenne on päivän(omakin.

En usko. Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän lasten päiväkodissa. Haen lapset yleensä välipalan aikaan ja koskaan siellä ei ole kukaan lapsi jäänyt ilman sen takia, et aikuiset olis syöneet ihan kaiken.

Ja ap, opettele kirjoittamaan, jos kerran niin fiksu olet. Päiväkoti työläinen, mikä sellainen on? Tuollaista sanaa ei ole olemassakaan ja jos onkin, se kirjoitetaan yhteen.

ja mä olen työskennellyt VUOSIKAUSIA päiväkodeissa ja koskaan niissä ei ole lasten ruokia syöty!
Seuraava aloitus koskee varmaan mummoja jotka makaa sängyissään ja hoitaja pistelee ruuat omaan suuhunsa....

Alkuperäinen kirjoittaja alan vaihto kohta:
Ottakaa selvää tuli aloitus tekstistä tosi nopsa kirjoitus.Totista totta on!!Te ette tiedä te jotka ette ole työskennelleet päiväkodissa.Päivät pitkät jaksaavat puida milloin kenenkin perheen asioita jne...Voin lyödä vaikka pääni pantiksi että tälläisissä laitoksissa lapsenne on päivän(omakin.

No höpölöpö. En mä ainakaan jaksa päivisin työkavereiden kanssa pohtia lasten perheiden asioita. Hyvin monet mammat kulkee hameessa ja aamupala ei meille aikuisille edes kuulu.

Olin joskus työkkärin harjoittelussa 3 puolen vuoden jaksoa kerralla, ja ehti nähdä ja kuulla kaikenlaista :( Yrittihän ne ensin vähän varoen puhua, mun ollessa paikalla mutta myöhemmin ei näköjään mitään väliä. Just vanhemmista puhutiin milloin mitäkin ja lapsista myös. Enimmäkseen haukuttiin vanhempia ja kuitenkin niin mielisteltiin ja oltiin suu korvissa kun tulivat vanhemmat lasta hakemaan. Itse en tollasessa akkavaltasessa työssä jaksaiskaan, kuunnella akkojen kälätystä ja juoruiluhan jatkui tietysti ringissä ulkona kun olisi niitä lapsia pitänyt vahtia...

Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
En usko. Ei pidä paikkaansa ainakaan meidän lasten päiväkodissa. Haen lapset yleensä välipalan aikaan ja koskaan siellä ei ole kukaan lapsi jäänyt ilman sen takia, et aikuiset olis syöneet ihan kaiken.

Ja ap, opettele kirjoittamaan, jos kerran niin fiksu olet. Päiväkoti työläinen, mikä sellainen on? Tuollaista sanaa ei ole olemassakaan ja jos onkin, se kirjoitetaan yhteen.

pyysin jo sorry kun pikaseen kirjotin älä ole pilkun .......ei kukaan jääkkään ilman esim.välipalaa eka kierros tarjotaan varmasti jokaiselle lapselle,mutta eri juttu riittääkö lapsille lisää...kun henkilökunta syö itse osansa.Mene töihin päiväkotiin,niin tiedät mitä päiväkodeissa tapahtuu

[
Seuraava aloitus koskee varmaan mummoja jotka makaa sängyissään ja hoitaja pistelee ruuat omaan suuhunsa....[/quote]

Oliski hyvä aloitus, tänään just jostain luin, että suurin osa laitoshoidossa olevista vanhuksista ALIRAVITTUJA...Mitäs jos hoitajat pistelee niitten sapuskat omaan nassuun? No ei kai nyt sentään...kai.

mä olen ollut kahdessa päiväkodissa työharjottelussa ja siellä kyllä kans tädit söivät niitä ruokia aikas paljonkin ku ei aina lapsille riittäny lisää antaa. ja tää on ihan totta. ja kyllä noissakin paikoissa puhuttiin lapsista ja niitten vanhemmista ties mitä...

No ainakin siinä päiväkodissa missä minä olin töissä henkilökunta myös maksoi siitä ruoasta ja vähintää yhden hoitajan oli syötävä ihan esimerkin takia. Itse sain joskus välipalaa kun sitä jäi reilusti yli ja lounasta joskus kun ihana keittäjä tuli taukohuoneeseen kysymään ottaisinko kun oli jäänyt yli. Kukaan lapsi ei kuitenkaan jäänyt koskaan ilman ja lisääottamastakin kiellettiin vasta kun joku halusi jotain herkkua ties monennen kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
mä olen ollut kahdessa päiväkodissa työharjottelussa ja siellä kyllä kans tädit söivät niitä ruokia aikas paljonkin ku ei aina lapsille riittäny lisää antaa. ja tää on ihan totta. ja kyllä noissakin paikoissa puhuttiin lapsista ja niitten vanhemmista ties mitä...

kyllä vaan

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No ainakin siinä päiväkodissa missä minä olin töissä henkilökunta myös maksoi siitä ruoasta ja vähintää yhden hoitajan oli syötävä ihan esimerkin takia. Itse sain joskus välipalaa kun sitä jäi reilusti yli ja lounasta joskus kun ihana keittäjä tuli taukohuoneeseen kysymään ottaisinko kun oli jäänyt yli. Kukaan lapsi ei kuitenkaan jäänyt koskaan ilman ja lisääottamastakin kiellettiin vasta kun joku halusi jotain herkkua ties monennen kerran.

täytyy joo v-ateriasta maksaa mutta toki voi pinnata ja ottaa ilman ruokaa ettei tartte maksaa

Alkuperäinen kirjoittaja alan vaihto kohta:
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:

pyysin jo sorry kun pikaseen kirjotin älä ole pilkun .......ei kukaan jääkkään ilman esim.välipalaa eka kierros tarjotaan varmasti jokaiselle lapselle,mutta eri juttu riittääkö lapsille lisää...kun henkilökunta syö itse osansa.Mene töihin päiväkotiin,niin tiedät mitä päiväkodeissa tapahtuu

Ainakin mun lapset ovat saaneet lisää ruokaa halutessaan. Ja nälkäisiä ovat olleet vain sellaisina päivinä, jolloin päiväkodin ruoka ei ole kelvannut.Tuskin on ollut siitä kiinni, että olisivat liian vähän ruokaa saaneet. Tädit on raportoineet niinä päivinä, että tänään meillä oli esim kaalilaatikkoa ja teidän lapsille ei maistunut. Tiedän, ettei heille kelpaa tietyt ruuat, joten ovat jättäneet ruuan välin ihan omasta halustaan, ei sen takia, et tädit olis ahmineet kaiken. Ja mua ei kiinnosta mitä ne päivän aikana musta puhuu.

Alkuperäinen kirjoittaja just näin:
Olin joskus työkkärin harjoittelussa 3 puolen vuoden jaksoa kerralla, ja ehti nähdä ja kuulla kaikenlaista :( Yrittihän ne ensin vähän varoen puhua, mun ollessa paikalla mutta myöhemmin ei näköjään mitään väliä. Just vanhemmista puhutiin milloin mitäkin ja lapsista myös. Enimmäkseen haukuttiin vanhempia ja kuitenkin niin mielisteltiin ja oltiin suu korvissa kun tulivat vanhemmat lasta hakemaan. Itse en tollasessa akkavaltasessa työssä jaksaiskaan, kuunnella akkojen kälätystä ja juoruiluhan jatkui tietysti ringissä ulkona kun olisi niitä lapsia pitänyt vahtia...

tää on niin totta !
se oli kyllä ihan kamalaa se juoruaminen mut sit kuitenki piti nuoleskella vanhempia ku tulivat lapsiaan hakemaan.. ja monesti jos oli jotain "parempaa" välipalaa tarjolla niin tädit ottivat siitä ensimmäisinä etteivät vaan jää ilman! ja tosiaan juoruilivat pihalla ku olis pitäny lapsia vahtia... ei varmaan tietenkään joka paikassa tälläista ole mutta oli ainakin siellä missä minä olin töissä.. puoli vuotta sitä jaksoin kattella.

Olen käynyt päiväkodissa tosi monta kertaa eri aikoina päivästä, myös ruoka- ja välipala-aikaan. Kertaakaan eivät lapset ole jääneet ilman, että tädit olisivat syöneet heidän ruokansa. Ihan absurdia.

Ja siitä, että juoruavat vanhemmista.. Eikös joka työpaikassa ainakin pikkasen "haukuta" asiakkaita..? Mun puolesta saavat vähän puhuakin, kunhan pääasia on se lastenhoito eikä juoruaminen.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:
Olen käynyt päiväkodissa tosi monta kertaa eri aikoina päivästä, myös ruoka- ja välipala-aikaan. Kertaakaan eivät lapset ole jääneet ilman, että tädit olisivat syöneet heidän ruokansa. Ihan absurdia.

Ja siitä, että juoruavat vanhemmista.. Eikös joka työpaikassa ainakin pikkasen "haukuta" asiakkaita..? Mun puolesta saavat vähän puhuakin, kunhan pääasia on se lastenhoito eikä juoruaminen.. ;)

ei kyse ole nyt siitä että lapset jäävät Ilman mutta heidän kuuluu saada myös lisää jos haluavat>Lapset ensin!EIKÄ HENKILÖKUNNAN kuulu kieli pitkällä niitä "ahmia.

Yhteistyössä