Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kohdan 2 ymmärrän, sitten pitää vaan hommata täysi-ikäiset varahakijat.
Mitä kohtaan 1 tulee, niin mun poika menee hoitoon joskus jo 6:30, joskus vasta kello 11, ja yleensä jotain siltä väliltä. Ei ole ollut ongelma meille, ei lapselle, eikä hoitajille. Eikä muuten yleensä edes ilmoiteta etukäteen mihin aikaan poika minäkin aamuna tulee, kun ei itsekään sitä voida kovinkaan usein tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja yhden Venlan äiti;23786805:1. Minulla on vuorotyö, menen töihin joko 8:aan, 9:aan tai 10:een. Työmatkaan menee 15 min. Vien 4-vuotiaani hoitoon joko 7.40, 8.40 tai 9.40. Tämä on yleisesti tiedossa, mutta SILTI 9.40 viedessä seuraa voivotteluja miten Venlalta taaaaaas jäi askartelu/aamujumppa/satupiiri välistä, voi voi voi voi. Kun on niin ikävää kun muut lapset sitten juttelee niistä asioista ja Venla on niin ulkopuolinen. Ja tokihan he ymmärtää että vietetään rauhassa aamua jos siihen on mahdollisuus. Vaan kun voi voi voi.
Kuinka usein venlalta jää toiminta väliin? Kerran viikossa vai kolme kertaa viiokssa? Lapsen on vaikea päästä toimintaan "sisälle" jos tulee kesken, siitä kärsii sekä ryhmä että lapsi itse.
2. Vanhin tyttöni on 16-vuotias. Poikkeuksellisesti mieheni ei pääse yhtenä päivänä
hakemaan kuopustamme hoidosta klo 17 mennessä, jolloin päiväkoti sulkee ovensa ja itselläni on samana päivänä juurikin se 10-18 vuoro töissä. Kysyin päiväkodista, josko isosisko 16v voisi sinä päivänä hakea pikkusiskonsa hoidosta, kun muutenkin tätä välillä hoitelee. Ei kuulemma käy. Säännöt on säännöt. Hakijan pitää olla täysikäinen.
Ja sitten kun se sun 16-vuotias tekeekin jonkun mokan niin siinä on työntekijöiden päät vadilla.
Etenkin toi 2-kohta risoo tällä hetkellä todella paljon. Kait se on palkattava joku lastenvahti (siis 18v+) tuoksi illaksi hakemaan pientä hoidosta.
Mä toivon, että sä et ole tosissas... itsellä alkaa työt iltavuoroina klo 14. Miksi ihmeessä pitäs herättää lapset ennen klo 7, että saavat mennä päiväkotiin ylipitkikäksi hoitopäiväksi, kun voivat viettää hidasta aamua pyjamassa ja nukkua pitkään? Menevät lounaalle. Koskaan en ole tästä hoidon taholta moitetta saanut. Isänsä hakee klo 16.30. Mielestäni lastenkin kannalta ihanne.
Jos sattuu hankkimaan nuorehkona teininä lapsensa, saako edes itse hakea niitä lapsiaan päivähoidosta, jos ei ole täyttänyt 18-vuotta?
Alkuperäinen kirjoittaja yökyöpeli;23787101:Mää yrittäisin ainakin vielä puhumalla saada sen 16vee siskon hakijaksi. Onhan joillain jo omiakin lapsia alle 18veenä. Kelles ne lapset sitten päiväkodista luovutetaan kun äiti tai isi on alle 18vee...?
Jos sattuu hankkimaan nuorehkona teininä lapsensa, saako edes itse hakea niitä lapsiaan päivähoidosta, jos ei ole täyttänyt 18-vuotta?
Kyllä mun mielestä voisi 16-vuotiaalle vanhempien luvalla luovuttaa lapsen päiväkodista, onhan moni 16-17-vuotias jo äiti itsekin.
Minkälainen kotimatka teillä ap on? Ainakin jos on tien ylityksiä jne... niin on ihan ymmärrettävää ettei päiväkoti anna alle 18v:lle lasta. Muuten asiassa voitaisiin ainakin mun mielestä joustaa kunhan vanhemmilta/vanhemmalta on saatu allekirjoitettu sopimus asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23786889:koska nykyinen laki määrää niin. ei siihen sen ihmeempiä perusteluja tarvii.