No kai mulla nyt pyörii ennemmin mielessä lasten napa kuin hoitajien.Niin siis SUN mielestäs. SINÄ SINÄ SINÄ SINÄ SINÄ. omanapa omanapa omanapa omanapa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kai mulla nyt pyörii ennemmin mielessä lasten napa kuin hoitajien.Niin siis SUN mielestäs. SINÄ SINÄ SINÄ SINÄ SINÄ. omanapa omanapa omanapa omanapa.
No entä ne päiväkodin muut lapset? Jos niiltä jää päikkärit väliin sun lasten takia (jos he tulevat kesken päikkäreiden hoitoon, ja meluavat) tai jotain vastaavaa, niin kiinnostaako se sua?No kai mulla nyt pyörii ennemmin mielessä lasten napa kuin hoitajien.
Kiinnostaa. Näin en antaisi tapahtua.No entä ne päiväkodin muut lapset? Jos niiltä jää päikkärit väliin sun lasten takia (jos he tulevat kesken päikkäreiden hoitoon, ja meluavat) tai jotain vastaavaa, niin kiinnostaako se sua?
No kai mulla nyt pyörii ennemmin mielessä lasten napa kuin hoitajien.
Päiväunien jälkeen ohjelmassa on varmaankin jotain muuta. Se päiväkodin päivärytmi ja aikataulu nääs...
Ja kyllä lapsi kuulee toisilta lapsilta aamupiirijuttuja ja siitä mitä aamuisin on tehty. Turha edes kuvitella etteikö lapsi tietäisi, että aamulla on leivottu, tai aamupiirissä tehty sitä ja tätä kivaa, vaikka ei itse paikalla ollutkaan.
Kyllä kiinnostaa, pidin huolen ettei asia näin ollut ja siksi koin hoitajien huolet turhina."minua ei kiinnosta yhtään miten lapseni päivälevolla ovat. ."
Kyllä kiinnostaa, pidin huolen ettei asia näin ollut ja siksi koin hoitajien huolet turhina.
Nyt menee sinun tyylisiä jo hieman siihen suuntaan että haluat vääntää kuvan että minulla on ilkeitä ja valehtelevia lapsia koska iltavuorojen takia halusin viettää aamupäiviä heidän kanssaan. Koita pysyä asiallisena äläkä ainakaan lapsiin kohdista ivaasi.Olit siis mukana nukkarissa? Vai onko sulla sellaiset ihkut lapset jotka sanoivat sulle kirkkain silmin jotta "äiti, me maattiin koko päiväuniaika ihan hiljaa sängyissä ettei muut ois häiriintyneet" ja sä uskoit?????
Joo, hoitajien viitsimisestä on kiinni. Vain ja ainoastaa siitä. Kuuleppa. Aamulla on paikalla ne kaikki hoitajat. Silloin tapahtuu toiminta. Iltapäivällä on yksi hoitaja jo lähtenyt ja toinen tekee lähtöä. Kerroppa mulle miten sen 21 muun lapsen iltapäivän turvallisuus ja toiminta toteutetaan jos yksi askartelee sen yhden kanssa jonka äiti ei viitsinyt tuoda ajoissa päiväkotiin?
Te vanhemmat vaaditte kaikkia hienoja asioita ja askarteluja mutta ette kuitenkaan tuo lastanne hoitoon silloin kun askarreltaisiin tai tehtäisiin niitä hienoja juttuja.
Miksi ihmeessä sä minut esimerkiksi otit?Onhan lapsia osa-aikaisessakin päivähoidossa, esim. 3 pv viikossa. Häiriintyvätkö nämäkin lapset teidän (esim. Anatolia) mielestä kun eivät pääse joka päivä aamupiirin tms. Eihän ap:n kaan lapsi joka päivä mene myöhempään hoitoon.
Miksi ihmeessä sä minut esimerkiksi otit?
.
Alkuperäinen kirjoittaja väännetäämpä näin sitten;24727545:No mutta epäreiluahan se on sitten muille kun joutuvat ryhmässä askartelemaan, kun yksi saa ihan erityishuomiota hoitajalta ja pääsee askartelemaan ihan rauhassa itsekseen.
Alkuperäinen kirjoittaja väännetäämpä näin sitten;24727545:No mutta epäreiluahan se on sitten muille kun joutuvat ryhmässä askartelemaan, kun yksi saa ihan erityishuomiota hoitajalta ja pääsee askartelemaan ihan rauhassa itsekseen.