Päiväkodista (pukeutumisasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
mitääköhän meidän erikseen päiväkotiin sanoa että meidän neidille pitää laittaa kaikki vaatteet päälle mitä aamulla on varattu ja ei saa kulkea ilman hattuja ja hanskoja yms.

neiti vilustuu erittäin herkästi ja on altis tulehduksille yms. neiti puetaan sään mukaiseen varustukseen ennen päiväkotiin vientiä mutta eivät sitten ulkoillessa huolehdi että riittävästi olisi vaatteita päällä esim. välikausihaalarin alla on nyt ollut villahaalari koska en vielä halua laittaa toppahaalaria kun on vesisateista ja märkää. ni eihän ne tätit ollut sitä laittaneet alle.... ja tyttö viluisssaan kun mennää hakemaan.

keskiviikkosin jumppapäivä jonne menevät bussilla mutta neiti sano et pitää heittää sukkahousut pois alta ja eivät laita hattuja ja hanskoja ollenkaan. OK... onhan se iso homma 20 ipanalta ruveta riisumaan jumppapaikassa uudestaan mut varmasti tulee välisssä vilu, varsinkin sen jumpan jälkeen kun on vähän hikinen...

ja sit ollaan vähän väliä kipeinä ja ihmetellään että taasko se on kipee?!?!?!

Kannattaa sanoa. Minä olen sanonut päinvastaisesta asiasta kun meidän keskimmäinen on sellanen hikilinko että sille ei saa laittaa liikaa päälle koska hikoilee ja sit tulee ihottumaa. Lapset on kaikki erilaisia, ei ne välttämättä tiedä hoitajatkaan kuinka paljon lapsi päälle vaatetta tarttee.

mä olen kyllä luottanut tarhan arvostelukykyyn.. toisaalta siellä on sen verran maalaisjärkiset tädit, että eivät kyllä veisi lapsia tällä kelillä ulos ilman pipoa ja hanskoja :o

miekin olen luottanut tähän asti. mut kun jatkuvasti tyttö sanoo et ei tarvi päiväkodissa sitä ja sitä laittaa. alushousutkin piti tänä aamuna vaihtaa kun niissä on reikä: kuulemma kaverit päiväunilla nauraa. kun se on sellanen vanha ja kylmä ja vetoinen talo nii oon kuvitellut et edes päikkäreillä ollaan sukkahousut jalassa yms.

täytynee sanoa et vaatetta enemmän päälle

Eihän ne tädit ajatustenlukijoita ole, joten...
Kaikesta kannattaa sanoa. Kauniisti.
Toisaalta taas, lapsen sanaan ei kannata sokeasti luottaa.
Minkä ikäinen lapsi on kyseessä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Eihän ne tädit ajatustenlukijoita ole, joten...
Kaikesta kannattaa sanoa. Kauniisti.
Toisaalta taas, lapsen sanaan ei kannata sokeasti luottaa.
Minkä ikäinen lapsi on kyseessä?

4,5 v

oletan kuitenkin että maalaisjärkeä käyttävät nämä kokeneet lastenhoitajat. asiasta on näköjään keskusteltava päiväkodissa.....

Yhteistyössä