Päiväkodissa työskentelevät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En työskentele päiväkodissa, mutta Niina Bellin toimittamissa kirjoista löytyy. Itsellä on Kas metsämökin ikkuna ja siinä 18 laulua ohjeineen mm Pikku-Matin auto, Mökin laittaja, Piippolan vaari, Täti Monica

Alkuperäinen kirjoittaja Kissa Janson:
En työskentele päiväkodissa, mutta Niina Bellin toimittamissa kirjoista löytyy. Itsellä on Kas metsämökin ikkuna ja siinä 18 laulua ohjeineen mm Pikku-Matin auto, Mökin laittaja, Piippolan vaari, Täti Monica

En valitettavasti omista yhtään tuollaista kirjaa, enkä tähän hätään niitä kerkeä hommata. Voisiko netistä löytää mitään? Itse olen ihan onneton etsimään mitään :/

Mene käymään kirjastossa, sielä löytää varmaan nopeiten ja helpoiten. Ilmeisesti sulle ei laulujen nimet sano mitään ja minä en ainakaan sanoja tänne ala kirjottelemaan. Valitettavasti jokaisen on myös tällä alalla haalittava omat työkalunsa ihan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu harmaana:
Mene käymään kirjastossa, sielä löytää varmaan nopeiten ja helpoiten. Ilmeisesti sulle ei laulujen nimet sano mitään ja minä en ainakaan sanoja tänne ala kirjottelemaan. Valitettavasti jokaisen on myös tällä alalla haalittava omat työkalunsa ihan itse.

Täytyypä sitten mennä. Kysyin kylläkin, voisiko netistä löytää mitään ja tiedän kyllä paljonkin lauluja ja leikkejä mutta nyt vaan en saa yhtään päähän. Jotakin olisin vaan halunnut lasten kanssa tässä touhuta, mutta jääköön nyt.

Yhteistyössä