Päiväkodin vanhempainilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne lähinnä kertoo mitä ovat tehneet ja mitä on suunnitelmissa ihan yleisesti jos jollain lapsella ongelmia tai muuta sellaista niin he keskustelee sinun kanssa kahden joten et jää mitään paitsi vaikket menekään ja voithan päiväkodista viellä varmistaa ettei ole mitään oleellista jonka takia olisi hyvä olla paikalla

Me oltiin eilen! :) Meidän poika siis 2v. Siellä puhuttiin lasten päivä- ja viikko-ohjelmista. Mitä kannattaa muistaa (nimikoinnit yms). Ja sai vapaasti kysellä kaikkea mikä hoitohommiin liittyy. Suurin osa oli kyllä tuttua, mutta oli kiva nähdä muita vanhempia, kun osa lapsista on nyt syksyllä aloittaneita. 1.5h meni meillä. Tarjolla oli myös kahvia ja lasten tekemiä keksejä =)

mä taas just välttämättä haluan mennä ja olla selvillä tapahtumista. meillä vanhempien ilta ensi maanantaina, mut järjestetty nyt niin että on samaan aikaan eri ryhmillä. mulla lapset eri ryhmissä ja joudun väkisin jättää toisen vanhempienillan väliin. jos mies kerkeis mennä sinne, mut yleensä sille ei jää mikään tollanen mieleen :whistle: eli jos siltä kysyn mitä siellä oli, niin vastaus on aika yksinkertanen...

Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
mä taas just välttämättä haluan mennä ja olla selvillä tapahtumista. meillä vanhempien ilta ensi maanantaina, mut järjestetty nyt niin että on samaan aikaan eri ryhmillä. mulla lapset eri ryhmissä ja joudun väkisin jättää toisen vanhempienillan väliin. jos mies kerkeis mennä sinne, mut yleensä sille ei jää mikään tollanen mieleen :whistle: eli jos siltä kysyn mitä siellä oli, niin vastaus on aika yksinkertanen...

Näinpä just meilläkin, en osaa edes päättää kumman lapsen ryhmään menisin ja mies ei pääse just sillon mukaan kun iltavuoro.

Yhteistyössä