Päiväkodin kevätjuhla tänään, mitä lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippäti

Vieras
Meillä on siis päiväkodin kevätjuhla, ensimmäinen sellainen, edessä tänään.
Onko tapana viedä hoitajille pieni muistaminen? Jos on, ehdotuksia otetaan vastaan! Ryhmässä 3 hoitajaa joten mitään kamalan kallista en ajatellut hankkia..

Itse hain jo tänään pojan opelle Pentikiltä pikku lahjan. Servettejä + kaksi pikku pulloa makusiirappia (käytetään esim jäätelön päälle). Paketoivat tosi kauniiksi. Maksoi jotain 9euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja eka vuosi päiväkotilaisen äitinä:
Siis annatteko te noi lahjat jo kevätjuhlassa? Vai vasta vikana päivänä ennen kun lapsi jää lomalle?

Tätä minäkin pohdin tässä... Että ivenkö nyt vai vasta vikana tarhapäivänä ennen lomaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eka vuosi päiväkotilaisen äitinä:
Siis annatteko te noi lahjat jo kevätjuhlassa? Vai vasta vikana päivänä ennen kun lapsi jää lomalle?

Tätä minäkin pohdin tässä... Että ivenkö nyt vai vasta vikana tarhapäivänä ennen lomaa?

Molemmat käy varmasti ihan yhtä hyvin. Meillä osa hoitajista on lasten vikana tarhapäivänä jo lomalla, joten yleensä suosin kevätjuhlaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse hain jo tänään pojan opelle Pentikiltä pikku lahjan. Servettejä + kaksi pikku pulloa makusiirappia (käytetään esim jäätelön päälle). Paketoivat tosi kauniiksi. Maksoi jotain 9euroa.

Kiitos ideasta!

Ole hyvä. =) Pentikiltä saa mun mielestä todella kaunista ja laadukasta yllättävän pienelläkin summalla. Ja mikä mun mielestä tärkeää, se että tavaran saa käytettyä pois.. ei jää nurkkiin pyörimään.

Yhteistyössä