päiväkodin johtaja yrittää määrätä KUKA SAA HAKEA LAPSEN HOIDOSTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä kiehuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no meillä kans mun isä hakee ja vie joka pvä.paitsi poikkeus pvät jolloin on terapiat ym.meillä jokunen matkaa pvä kotiin ja jouduttas sit kyl kaikkien kaa herää jo kuudelta että ehittäs kunnol kävelle koskam ulla ei täl hetkellä ajokorttia ole.eikä kukaan koskaan oo sanonu ettei pappa vois hakee ja viedä..

meillä on, että jos hakija on joku muu kuin ennalta sovittu ei riitä ilmoitukseksi pelkkä puhelu vaan perään täytyy pistää tekstiviesti. että päiväkodilla on "mustaa valkoisella" eikä vaan sana sanaa vastaan jos tulee myöhemmin jotain

kummallista???
meillä ainakin mummi haki monet kerrat ja sitte tyttö aina toivoi, että vaari hakis (sai istua 1 km pikkutietä etupenkillä) eikä kukaan koskaan kommentoinut mitenkään. isä ei hakenu koskaan, ku ei olis kuulemma lapsiaan löytäny... mä yritin sille selittää, et ne lapsetkin osaa puhua ja ehkä tunnistaa isänsä :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
meillä on, että jos hakija on joku muu kuin ennalta sovittu ei riitä ilmoitukseksi pelkkä puhelu vaan perään täytyy pistää tekstiviesti. että päiväkodilla on "mustaa valkoisella" eikä vaan sana sanaa vastaan jos tulee myöhemmin jotain

toi on hieno systeemi, vielä ku sitä on kaikenlaisia nykyisin =)

Minä en kyllä ymmärrä miksi et voisi hakea lasta itse. 30 minuutin kävelylenkki lasten kanssa ei todellakaan tee kenellekkään pahaa. Puhut vauvan huudattamisesta, mutta ei ulkoilutus kyllä pitäisi olla mitään huudattamista. Olen itse ollut töissä päiväkodissa jossa hakea sai vain pääasiallinen hoitaja(t) ja varahakija vain silloin kun siitä kirjallisesti ilmoitettiin. Eikä riittänyt tekstiviesti. Tämä ihan siksi, että eräässä tapauksessa lapsen isä ei saanut hakea lasta ja yritti milloin milläkin keinolla kiertää kiellon, esim haettamalla lapsen omilla vanhemmillaan.

Eli siis mene paikan päälle, äläkä puhise puhelimessa ja sovi kirjallisesti hakujärjestelystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä näitä patalaiskoja akkoja riittää...

Ja mistä tuollaisia idiootteja riittää kommentoimaan...

Ja ap:lle, ilman muuta mummi saa tuoda ja hakea lapsen vaikka joka päivä jos siitä olet ilmoittanut. terv. monessa päiväkodissa työssä ollut

Yhteistyössä