Päiväkodin hoitajille joulutervehdys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mie

Vieras
Apua, just tajusin, että perjantaina on tytön viimeinen hoitopäivä ennen juolulomaa. Onkos yleensä tapana jotain viedä päiväkodin hoitajille? (Eka joululoma siis tytöllä, joten en tiedä...) Ja jos on niin vinkkejä, vinkkejä, vinkkejä!

Mä ostin kaikille hoitajille tuommoiset pienet joulukukat/pikkuhavut. Maksoi 6? per kappale. Yksi idea on ostaa yksi konvehtirasia jaettavaksi hoitajien kesken, tai nätit kynttilät jokaiselle. Jos aikaa on niin tyttö voisi leipoa piparkakut tädeille ja koristella ne.

Olisko lisää vinkkejä? Epäilen, että nuo kaikki syömiset voi olla vähän huonoja vaihtoehtoja, kun saattaa aika moni muukin lapsi niitä perjantaina sinne viedä...

Elintarvikkeet ja muut pois kulutettavat ovat hyviä. Päiväkotiin sopii hyvin kaikille yhteinen, tai halutessa jokaiselle vaikka pikku hillopurkki tai käsintehty saippua.

Mä en ymmärrä, että hoitajille viedään itsetehtyjä elintarvikkeita :o uskon, että ne menee roskiin samantien. Itse en ainakaan söisi, mistä sen tietää miten räkäsillä käsillä ne on tehty ja montako kertaa pudonnut lattialle ja ja...

ja taas tätä samaa kommenttia lasten räkäisyydestä... Unohda ne kommentit heti. Alalle on hakeutunut ihmisiä, jotka työskentelee päivittäin räkäisten lasten kanssa. Heitä ei vieraat lapset ällötä samalla tavalla kuin muilla aloilla työskenteleviä. Sitä paitsi ne lapset on ihan kuin omia ja niistä oikeasti välitetään siellä, ei ne räkäsormet silloin kummittele :)

Yhteistyössä