Päiväkirurgisesta toimenpiteestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mullaki kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voihan sitä kertoa jonku sukulaisen tai kaverin nimen niille, vaikka oikeasti ei ookkaan ketään.

Toki voi, kaikissa paikoissa ei vahdita, että oikeasti joku hakee ja mistäpä me tiedetään onko siellä kotonakaan kukaan yön yli kaverina =) Mut muistakaa, että teidän omaksi parhaaksi ne ohjeet on laadittu ei me kiusallaan niitä tehdä. Vastuu on myös teidän, jos jotain sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
aiheeseeh liittyen...saadaanko jäädä 2,5vuotiaan tytön nielurisaleikkauksen jälkeen sairaalaan yöksi?olen yh ja jotenkin pelottaa olla se eka yö kaksistann,jos kuiteski tulee jotain komplikaatioita...eikä meillä oo edes autoa,et pääsis sit yöllä sairaalaan...

Taksi, ambulanssi?

Sairaalaan jäädään vain, jos tarve vaatii.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
aiheeseeh liittyen...saadaanko jäädä 2,5vuotiaan tytön nielurisaleikkauksen jälkeen sairaalaan yöksi?olen yh ja jotenkin pelottaa olla se eka yö kaksistann,jos kuiteski tulee jotain komplikaatioita...eikä meillä oo edes autoa,et pääsis sit yöllä sairaalaan...

Taksi, ambulanssi?

Kyllä sairaalaan saa jäädä, jos on tarvetta. Sen tarpeen vaan päättää lääkäri. Kannattaa mainita jo esitietolomakkeessa huolesta.

Taksi, ambulanssi?

joo,toki ymmärrän et sairaalaan pääsee vaikka ambulanssilla...se ei ollu pointti tässä vaan se et pelottaa olla yksin tuon neidin kanssa,jos jotain kuiteski tapahtuu,,,

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Taksi, ambulanssi?

Kyllä sairaalaan saa jäädä, jos on tarvetta. Sen tarpeen vaan päättää lääkäri. Kannattaa mainita jo esitietolomakkeessa huolesta.

Tota.... :whistle: enkös mä niin juur sanonu? :saint:

Taksi, ambulanssi?

joo,toki ymmärrän et sairaalaan pääsee vaikka ambulanssilla...se ei ollu pointti tässä vaan se et pelottaa olla yksin tuon neidin kanssa,jos jotain kuiteski tapahtuu,,,

Kyllä mä ymmärrän :) meinasin vaan sitä, että jos jotain sattuis niin tuskin sä edes pystyisit omalla autolla ajamaan.
Mitä sä pelkäät että sattuis? Vuotoa, kipua?

en oikeestaan tiedä mitä pelkään,mut olo kuitenkin semmonen...muutenkin on ollu kaikenlaista...täytyy varmaan jutella sairaanhoitajan kanssa siellä sairaalassa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pelkäämisen ja jännittämisen,takia ei varmasti ainakaan anneta,sillon jos käytetään paikallispuudutusta.nukutukseen annetaan ainaki usein esilääkitys.

Toisissa sairaaloissa ei anneta ja toisissa annetaan tabletti jotaki rauhottavaa. Esim. 5mg diapam.

en oikeestaan tiedä mitä pelkään,mut olo kuitenkin semmonen...muutenkin on ollu kaikenlaista...täytyy varmaan jutella sairaanhoitajan kanssa siellä sairaalassa!

en halua pelotella mut ei se eka yö välttämättä ole se pahin..
tytöltä leikattii nielu-ja kitarisat 4vuotiaana ja oli tosi kipeenä sen jälkee ja siihen autto särkylääkkeet joten kuten mutta kun ne katteet irtos 5vuorokauden jälkee ja verta tuli valumalla ja sitten se oksensi verta lattian täytee nii sitten mentii jo ambulanssilla sairaalaa,vuoto onnex loppu itsestää

Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Haloo!

Ei anneta tabletteja kirurgisissa toimenpiteissä! Kyllä ne tulee suoraan suoneen.

Pelkoon annetaan tablettina, muuten joko tai.

näinpä

Mulle on annettu tähystyksessä jännittämisen takia 10mg diapamia suoneen.

...

10mg iv.sti on aika moinen määrä ;)

Yhteistyössä