päiväkirurgia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut on operoitu päiväkirurgisesti nukuituksessa kaksi kertaa. Eka ei kyllä ollu minkään sortin leikkaus, pelkkä kaavinta humautuksessa ja sen jälkeen ei ollu mitään ihmeitä.

Sterilisaation yhteydessä poistettiin 2 luomea ja sen jälkeen olin jonkunaikaa kipeä. Vuorokauden ihan sika väsynyt ja pari vuorokautta jomotti napa ja ne luomen arvet.

Multa leikattiin päiväkirurgisesti suonikohjut. Oli oli sen leikkauksen jälkeen hieman tokkurainen 3h ajan, leikkaus tehtiin spinaalipuudutuksessa. KOtiin pääsin illalla. Söin panacodia ja buranaa vkon ajan säännöllisesti tulehduksien ehkäisemiseksi ja kivun lieventämiseksi. Koska olihan noi jalat aika kipeet. 5vkoa sain saikkua.

mulle tehtiin pieni leikkaus,paikallispuudutuksella..mutta jostain syystä nuluin koko sen päivän :o
liikaa rauhottavaa tms?
äiti oli tullu hakemaan mua,olin sikeessä unessa joten en sitte lähtenykkään kun vasta illalla :laugh:
tokkurainen olo,ihan kun olis nukkunu kuuakuden.särkylääkettä ist vaan huuleen jos sattu..
riippuu tietty mitä sulle tehdään,mulla ihonsiirron yhteydessä oli jääny muutama hiirenkorva jotka nappastiin pois

2kertaa on leikattu puudutksella(vaivaisenluut).ekalla kerralla kaikki meni hyvin ei kipuja,mutta toisen kohdalla olikin sit todella kaameat kivut yöllä enkä päässyt kävelemään eivät antaneet edes keppejä mukaan.silloin olin sitä mieltä et olis ollut kiva olla yötä sairaalassa.

Yhteistyössä